دانستنی های روغن صنعتی و گریس

روغن درفش چیست

با روغن درفش محیط کار خود را استاندارد سازی کنید

روغن درفش چیست ؟این روغن یکی از متداول ترین روانکار ها برای استفاده در صنایع بزرگ می باشد. با استفاده از روغنهای صنعتی درفش می توانید ماندگاری و عمر قطعات سیستم صنعتی خود را افزایش دهید.

آیا می دانید روغن درفش چیست

استفاده از روانکار های مناسب تاثیر بسیاری در افزایش طول عمر تجهیزات و میزان بازدهی یک سیستم کاری می گذارند که با استفاده از روغن های درفش این امر امکان پذیر خواهد شد.

با ما در ادامه این مطالب همراه باشید تا اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید.

.
با روغن درفش محیط کار خود را استاندارد سازی کنید

انواع مختلف روغن درفش که با توجه به نوع کیفیت، تناسب ترکیبات موجود و کاربرد آن تعیین می گردد شامل رده های 32، 46، 68، 100، 150، 220، 320 و 460 می باشد.

هرکدام از رده های نام برده شده دارای ترکیبات و فرمولاسیون خاصی از روغن های صنعتی هستند, به همین علت نوع کاربرد و سطح قیمت آنها متفاوت می باشند. با خرید روغن صنعتی درفش از مراکز معتبر مانند شرکت فیدراویل می توانید از مشاوره رایگان، قیمت مناسب و بهترین کیفیت بهره مند گردید.

با روغن درفش محیط کار خود را استاندارد سازی کنید
مزایای استفاده از  روغن صنعتی درفش:

برخی از مزایای روغن درفش عبارت است از:

-قیمت مطلوب و مناسبی دارد.
-عمر قطعات مختلف اعم از زنجیر، یاتاقان، تسمه، موتور پمپ، بلبرینگ، چرخ دنده و روبلرینگ و.. را افزایش می دهد.
-کیفیت حرکت و سرعت حرکت قطعات موجود افزایش می یابد.
-مقاومت قطعات را در برابر حرارت بالا و اکسیداسیون موجود, بالا می برد.
-قطعات را در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می کند.
-ضد کف است.
-میزان بازدهی و راندمان کلی سیستم های موجود صنعتی را افزایش می دهد.
-سازگار با محیط زیست است.

اطلاعات بیشتر :

همانطور که گفته شد این روغن صنعتی یکی از بهترین تولیدات شرکت بهران می باشد و جزء دسته بندی روغن های صنعتی است.
در استین روغن صنعتی برای سیستم‌های استفاده می شود که مقیاس بزرگی دارند.

اگر بخواهیم روزی تر به این مسئله بپردازیم می توان گفت که این روغن با کیفیت در روغن کاری تجهیزات صنعتی چون چرخ دنده زنجیر و یاتاقان استفاده می‌شود و برای روانکاری سیستم های پرس و ماشین های نساجی نیز مناسب است.
یکی از اصلی ترین مزیت های این روغن صنعتی قیمت مناسب به آن می‌باشد و همان طور که می دانید روغن های صنعتی دارای ویژگی روانکاری قدرتمندی هستند که باعث افزایش طول عمر قطعات می شود.

از دیگر محصولات با کیفیت بهران می توان به روغن انتقال حرارت بهران  یا روغن گیربکس خودرو و یا محصولاتی چون بهران کمپرسور VDL 68 و مدل روغن دنده خودرویی بهران سمند ویژه 85W140 اشاره کرد. تمامی این محصولات در فروشگاه سایت ما موجود می باشد.

با روغن درفش محیط کار خود را استاندارد سازی کنید

درباره کاربرد این نوع روغن صنعتی:

 روغن صنعتی درفش با توجه به میزان کیفیت و ترکیبی که از مواد اولیه و مواد افزودنی در آن به کار رفته, کاربرد وسیعی داشته و می تواند در بخش های مهم صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد.

از جمله مهم ترین کاربرد های روغن درفش در صنعت, موارد زیر می باشند:

-روانکاری قطعات فلزی همچون چرخ دنده، زنجیر، یاتاقان، تسمه موتور پمپ
-استفاده در ماشین آلات نساجی و قطعات مربوط به آن
-سیستم های هیدرولیک پرس
-ماشین آلات و تجهیزات صنعتی
-استفاده در خودرو های سبک و سنگین

با استفاده از این روغن, روانکاری بهینه ماشین آلات و قطعات صنعتی انجام شده و بدین ترتیب افراد می توانند عمر و ماندگاری لوازم الکترومکانیکی خود را افزایش دهند.

قیمت روغن صنعتی بر اساس حجم، رده و فرمولاسیون محصول، کیفیت و کاربرد آن تعیین می گردد، شما می توانید برای آگاهی از بهترین نوع محصولات روانکار درفش به مراکز معتبر تولید، فروش و عرضه این محصول مراجعه نمایید.

 

شرکت فیداراویل و خدمات این شرکت:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل توزیع کننده انواع روغن صنعتی بهران  و همچنین انواع گریس از جمله گریس نسوز و دیگر گریس توتال و … می باشد. شما می توانید در صورت تمایل به مشاهده دیگر محصولات صنعتی ما به فروشگاه روغن صنعتی این شرکت مراجعه کنید,همچنین برای اطلاع از قیمت گریس به صفحه تماس با ما این سایت مراجعه کرده و با مشاوران یا پشتیبانی آنلاین ما ارتباط برقرار کنید.

جهت نیاز به محصولات صنعتی دیگر همانند انواع زنجیر صنعتی و یا انواع بلبرینگ به وب سایت فیدارگستر مراجعه کنید و محصول مورد نیاز خود را به آسان ترین شکل ممکن خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *