قیمت روغن صنعتی

لیست قیمت روغن صنعتی

قیمت روغن صنعتی

لیست قیمت روغن صنعتی چیست؟

امروزه با توجه به تورم های اقتصادی اخیر، قیمت روغن صنعتی دچار نوسان هایی شده است. برای آگاهی بیشتر از قیمت ها، شرکت فیدار اویل قصد دارد در این پست به بررسی دقیق این روانکار ها و ارائه لیست قیمت روغن صنعتی بپردازد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

روغن صنعتی یکی از انواع محصولات صنعتی به شمار می رود که در این بین قیمت روغن بهران در بین صنعتگران ایرانی بسیار پر طرفدار می باشد. شرکت فیدار اویل دارنده انواع روغن صنعتی از برندهای خارجی و داخلی برای صنایع مختلف و خودروسازی بوده که در کارخانه های بزرگ توسط دستگاه های پیشرفته و افزودنی های متفاوت ساخته می شود. در مورد قیمت روغن صنعتی می توان این گونه بیان کرد که قیمت ها بر اساس برند، مشخصاتی چون گرانروی، حجم و کاربرد های آن اعلام می گردد.

همانطور که میدانید روغن های صنعتی طیف وسیعی از مدل ها و گریدها را شامل می شود که در مصارف صنعتی دماهای گوناگون، کارایی فوق العاده ای را خود نشان می دهند. شرکت فیدار اویل یکی از مراکز فروش روغن صنعتی اصل در ایران است که محصولات روانکاری را با تضمین کیفیت و قیمت در اسرع وقت به سراسر نقاط ایران ارسال می کند. 

وقتی صحبت از قیمت محصولی می شود ممکن است قیمت آن در تهران با شهرستان ها متفاوت باشد. اما آیا به طور قطعی می توان گفت لیست قیمت روغن صنعتی در تهران با شهرستان ها متفاوت است؟ قیمت روغن صنعتی در شهرهای کوچک و بزرگ مثل تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، آذربایجان غربی و غیره یکسان است. با توجه به این موضوع که روغن صنعتی دارای کیفیت، برند و قیمت های متفاوتی است، در ادامه قصد داریم به لیست قیمت روغن صنعتی بپردازیم.

لیست و جدول قیمت روغن صنعتی

لیست قیمت روغن صنعتی

کاربرد روغن در صنعت امری ضروری می باشد و نمی توان از خرید آن اجتناب نمود. در زیر لیست قیمت روغن صنعتی بهران و سایر برندهایی چون پارس را مشاهده می کنید:

نام روغن  قیمت بشکه
روغن بردبار 320 16،200،000 تومان
روغن بهران بردبار 220 15،100،000 تومان
روغن کمپرسور vdl 68 14،000،000 تومان
آبکار۶۸ 16،600،000 تومان
بهران بردبار 100 13،800،000 تومان
آذرخش ویژه 10 13،000،000 تومان
آبکارگرم۷۰ 17،600،000 تومان
بهران بردبار 68 13،100،000 تومان
بهران بردبار 150 PS 56،100،000 تومان
روغن بهران حرارت 13،700،000 تومان
روغن هیدرولیک h68 12،200،000 تومان
روغن هیدرولیک بهران h46 12،100،000 تومان
روغن هیدرولیک پارس بابک 68 12،200،000 تومان

قاعدتا هر کدام از آنها با توجه به ویژگی هایی که دارند از قیمت های مختلفی برخوردار بوده و در امور به خصوصی به کار می روند. پس همان گونه که گفتیم لیست قیمت روغن صنعتی بر اساس نوع و مشخصاتی که دارند متفاوت هستند که در این قسمت به بررسی قیمت، برند و مدل های مختلف روغن صنعتی در زمستان 1402 پرداخته ایم.

باید در نظر داشت که هر نوع روغن صنعتی دارای ویژگی های مربوط به خود می باشد و با توجه به ویژگی ها و کیفیت، قیمت روغن صنعتی نیز در شهر های مختلف ممکن است کمی متفاوت باشد. در ادامه به معرفی برند های تولید کننده روغن های صنعتی می پردازیم:

  • روغن صنعتی توتال: این روغن تولید کشور فرانسه است و در جایگاه هفتمین برند موفق در تولید روغن صنعتی و سایر فراورده های نفتی و گازی در دنیا قرار دارد. در نتیجه به دلیل کیفیت بالا، قیمت آن نسبت به روغن های صنعتی دیگر بیشتر است.
  • روغن صنعتی موبیل: یک شرکت خارجی با روغن های روانکاری با کیفیت است.
  • روغن صنعتی شل: شرکت شل یکی از قوی ترین شرکت های تولید کننده روغن صنعتی است که در صنایع مختلفی چون نساجی استفاده می شود. این شرکت جزو ششمین شرکت مهم و بزرگ در تولید روغن صنعتی است. در نتیجه قیمت این برند از روغن صنعتی نسبت به برند های دیگر بیشتر است.
  • روغن صنعتی بهران: یکی دیگر از روانکار با کیفیت، روغن های برند بهران است که این روغن توسط شرکت ایرانی ساخته می شود و از کیفیت بالایی برخوردار است و در مقایسه با روغن شل دارای قیمت پایین تری نیز می باشد.
  • روغن صنعتی نیناس: روغن های ترانس این شرکت سوئدی در بین برندهای مشابه، بسیار پر طرفدار و پرفروش است.
  • روغن صنعتی ایرانول: روغن های این شرکت تولید داخلی است و تنوع آن را می توانید در صفحه خرید روغن صنعتی مشاهده نمایید.

افراد زیادی هستند که روغن تقلبی تولید می کنند و در انبارشان به صورت مخفیانه نگهداری می کنند. به گفته یکی از خبرنگاران شبکه های خبری، یکی از شهر های نزدیک خراسان رضوی 20 بشکه 220 لیتری از روغن صنعتی تقلبی را به اسم برند شرکت خارجی وارد بازار کرده که با کمک ماموران دستگیر شده اند.

از طرفی برند ها مهمترین نقش را در قیمت انواع روغن صنعتی دارند و برندی مثل روغن صنعتی توتال که متعلق به شرکت فرانسوی با قدمت بسیار بالا است و به صورت بین المللی فعالیت داشته و در نقاط مختلف جهان نمایندگی های بسیاری دارد، محصولات آن به مراتب دارای کیفیت بالاتری می باشد. به همین دلیل هم قیمت بیشتری نسبت به روغن های صنعتی داخلی همچون بهران گران تر است.

اما روغن صنعتی بهران در بین روغن های صنعتی داخلی دارای بالاترین کیفیت و استاندارد جهانی است و از بین روغن های تولید داخلی، این روغن بیشتر از سایر آن ها پیشنهاد می شود.

لیست قیمت روغن صنعتی در استاندارد ترین حالت قرار دارد و از طریق مجموعه فیدار اویل به مشتریان اعلام می گردد. برای اطمینان شما می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۶۴۵۱۰۹ تماس بگیرید تا قیمت روغن صنعتی در تهران و سایر استان ها را دریافت نمایید.

روانساز ها ابتدا به صورت روغن پایه بوده و با توجه به افزودنی های ضد زنگ، ضد رسوب و غیره به روغن های صنعتی استاندارد تبدیل می ‌شوند. روغن های صنعتی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که هر یک کاربرد گوناگونی از دیگری دارند. از ویژگی مشترک روغن های صنعتی می توان به روانکاری و پاک کنندگی اشاره کرد و علاوه بر آن انتقال گرما، حرارت، خنک کنندگی و بسیاری از موارد دیگر قابل رویت است.

قیمت خرید روغن صنعتی به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که می دانید روغن صنعتی یک نوع روانکار پرکاربرد در امور صنعتی و غیر صنعتی است و بی توجه به روانکاری می تواند آسیب‌ های جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد سازد. قیمت خرید روغن صنعتی به عواملی مختلفی بستگی داد که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

قیمت خرید روغن صنعتی در هر برند با دیگری متفاوت است؛ زیرا مواد افزودنی روغن های صنعتی هر شرکت فرق داشته و هر روغن دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. پس به دلیل تفاوت کاربردی و خواص منحصربفرد در روغن باعث شده که قیمت آن ها یکسان نباشند ولی گاهاً تا حدودی قیمت های مدل های یکسان، شبیه به هم می باشند. روغن هیدرولیک و روغن کمپرسور دو نمونه از انواع روانکار ها هستند که قیمت خرید روغن صنعتی را می توانید از طریق این صفحه یا تماس با بخش پشتیبانی دریافت نمایید.

2 عاملی که در قیمت روغن صنعتی تاثیر می گذارد عبارتند از:

  • حجم روغن های صنعتی: لیست قیمت روغن صنعتی به مقدار آن نیز بستگی دارد. این روغن ها از حجم‌ های یک لیتری به بالا در بازار به فروش می‌ رسند و هر چقدر این حجم بیشتر باشد، قیمت آن هم به مراتب مقرون به صرفه تر خواهد شد.
  • بسته بندی روغن های صنعتی: دو نوع بسته بندی در روغن های صنعتی وجود دارد: 1. بسته بندی فلزی 2. بسته بندی پلاستیکی.

درست است که بسته بندی های فلزی به مراتب قیمت‌ های بسیار بالاتری دارند، اما اگر می خواهید در حجم بالا روغن‌ های صنعتی را خریداری کنید، توصیه می‌ شود از بسته بندی های فلزی استفاده کنید؛ چون نگهداری بسته بندی های پلاستیکی در این حجم ها مشکلات بسیار زیادی دارد.

بنابراین برای روانکاری قطعات صنعتی و کارهای گسترده دیگر در طیف های مختلف صنعتی، استفاده از روغن های صنعتی یک اصل مهم محسوب می شود که در میان صنعتگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این روغن ها از انواع مختلفی برخوردارند که شرکت فیدار اویل خرید این محصولات را برای شما عزیزان امکان پذیر ساخته است.

ساکنان شهرستان ها می توانند از شرکت های معتبر نظیر فیدار اویل، روانکار های صنعتی مورد نیاز خود را با اطمینان کامل تهیه کنند. در واقع مصرف کنندگان می توانند با شرکت های مورد اطمینان خود قرارداد ببندند تا روانکارهای خود را به صورت هفتگی یا ماهانه به طور عمده با تضمین کیفیت و ضمانت اصالت کالا دریافت نمایند.

مواد تشکیل دهنده روغن صنعتی

روغن پایه و مواد افزودنی جزء مهمترین مواد تشکیل دهنده روغن صنعتی است. حال منظور از روغن پایه همان ماده نفتی است که از برش نفتی بدست آمده و مواد افزاینده با خواص شیمیایی و فیزیکی که دارد، به آن اضافه می گردد.

پس از اینکه مواد تشکیل دهنده روغن صنعتی را دانستید باید بگوییم که مراحل ساخت در چند گام جهت آماده سازی روغن انجام می شود که عبارت هستند از:

  1. تقطیر نفت خام
  2. اضافه شدن حلال پروپان به مواد تقطیر
  3. جداسازی مواد بی کیفیت از روغن یا به اصطلاح موم گیری
  4. پارفین گیری از طریق فیلتر و یا سایر روش ها
  5. افزودن مواد افزاینده به روغن پایه

اینطور بگوییم که ابتدا نفت خام را تقطیر می کنند، این امر شامل تقطیر در جو و تقطیر در خلا می باشد. سپس حلال پروپان را به ماده حاصل از تقطیر نفت خام اضافه می کنند و پس از آن پارافین های سنگین جامد را با روش فیلتراسیون و انحلال جداسازی می کنند و در آخر مواد مورد نیاز را به روغن پایه اضافه می کنند.

پس ماده حاصل از پالایش نفت خام را روغن پایه می نامند و متناسب با نوع و کاربرد، مواد افزودنی به روغن پایه اضافه می شود تا در شهر های مختلف ایران تولید و توزیع شود.

این مواد برای کاهش اصطکاک قطعات، خنک سازی و حذف آلودگی و گرد و خاک از روغن صنعتی در صنایع نساجی و کشاورزی و انواع ماشین آلات و دستگاه های صنعتی استفاده می شود. بنابراین اگر بخواهیم روغن های صنعتی را از لحاظ کاربرد تقسیم کنیم، می توانیم آن ها را در دسته بندی روغن های روانکار، انتقال قدرت، خنک کننده و در آخر روغن های فرآیندی دسته بندی کنیـم.

جهت مشاوره و پرسش سوال های خود از لیست قیمت روغن صنعتی بهران، نظیر قیمت روغن هیدرولیک بهران، قیمت روغن بهران بردبار 320 و قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50 همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت انواع روغن صنعتی

قیمت انواع روغن صنعتی

پیش تر هم گفتیم که قیمت انواع روغن صنعتی با توجه به مدل روغن، کیفیت، مواد افزودنی، کارایی، ویسکوزیته فرق دارد و توسط تولیدکننده اعلام می گردد. از طرفی برند روغن نیز تاثیر گذاری زیادی بر روی قیمت دارد؛ یعنی خارجی و ایرانی بودن برند روغن تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

همچنین اگر به دنبال کیفیت هستید، باید بیشتر هزینه کنید. به دلیل این که محصولات ایرانی و خارجی معتبر از مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند و قیمت بیشتری نسبت به محصولات متفرقه دارند. روغن های صنعتی طبعا در شهر های مختلف با قیمت های گوناگونی همراه هستند. امکان سفارش آنلاین محصولات باعث می شود تا هر کجای ایران که باشید محصولی با قیمت و حجم مشخص را تهیه و خریداری نمایید.

انواع روغن های موجود در سایت فیدار اویل شامل: روغن هیدرولیک، کمپرسور، نساجی، برش، عملیات حرارتی، توربین، موتور، ترانسفورماتور و غیره می باشد که برای مشاهده هر کدام، وارد دسته بندی محصولات شوید. بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل در تلاش است تا قیمت ‌های محصولات خود را بر خلاف نوسان ها امروزی در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا رضایت و حمایت آنان را به دست آورد. این شرکت، کیفیت بالای انواع روانکار های صنعتی اعم از روغن صنعتی حرارتی و انواع گریس را الویت خود قرار داده است.

سه برند قدرتمند و معروف که متقاضیان بسیاری را در صنعت پوشش داده است، شامل: روغن شل، روغن توتال و روغن بهران است که لیست قیمت روغن صنعتی هر یک از طریق پشتیبانی به مشتریان اعلام می گردد.

از سر تا سر ایران می توانید محصولات شرکت فیدار اویل را به صورت بشکه ای و یا سطل های با حجم های پایین تر مثل 20 لیتری را در کمترین زمان سفارش دهید. برای سفارش کافی است وارد صفحه فروشگاه روغن صنعتی این وب سایت شده و انواع روانکار ها را با جزئیات کامل مشاهده کنید.

در صورت نیاز به خرید و قیمت واسکازین 140 بهران یا هر یک از انواع روغن صنعتی به صورت آنلاین محصول دلخواه خود را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در کوتاه ترین مدت زمان ممکن برای شما ارسال گردد و یا می توانید در صورت تمایل به صورت حضوری به شرکت ما در تهران مراجعه نمایید.

برای اطلاعات بیشتر از قیمت روغن صنعتی در دیگر شهر هایی چون آذربایجان غربی، خراسان رضوی و اصفهان با ما تماس بگیرید: 02166603139

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *