دانستنی های روغن صنعتی و گریس

انواع روغن صنعتی

انواع روغن صنعتی

انواع روغن صنعتی دارای دو ویژگی مشترک بوده که یکی افزایش قدرت و دیگری تسهیل در حرکت ابزار ها, ماشین الات و دستگاه ها است. با توجه به نیاز روزمره انواع روغن های صنعتی تولید شده اند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

استفاده از انواع روغن صنعتی به دلیل گسترش روز افزون صنعت میان صنعتگران بسیار رواج یافته است. در قطعات صنعتی وجود این روغن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا باعث ‌ایجاد روانکاری شده و‌ کارکرد قطعات را بهبود می بخشد. یعنی به طور کلی از اصطکاک میان قطعات جلوگیری کرده و گاه به صورت انتقال دهنده ی گرما و قدرت نیز کار میکنند.

کاربرد انواع روغن صنعتی:

این روغن صنعتی ها شامل طیف گسترده ای می باشند که هر کدام از آن ها علاوه بر ویژگی های اصلی که همه ی آن ها دارای آن می باشند, خصوصیات منحصر به فرد دیگری هم دارند که بر اساس آن ها در دستگاه ها و ماشین الات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

این روغن ها از انواع مختلفی برخوردارند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. برای نمونه، روغن های گیربکس مصنوعی، روغن های پلی گلیکول، روغن های مرکب و … از انواع مختلف روغن های صنعتی می باشند که در موارد به خصوصی به کار می روند و‌ کاربرد های گسترده ای دارند.

یکی از مهم ترین روغن های صنعتی ،روغن دنده صنعتی بوده که مهم ترین کاربرد آن کم کردن فشار موجود در جعبه دنده ماشین ها و دستگاه هایی همچون دستگاه های فولاد و لاستیک است.

روغن صنایع نساجی یکی دیگر از انواع این روغنهای صنعتی است که امروزه استفاده وسیعی از آن می گردد و علت آن هم ویژگی بارز این روغن یعنی کم کردن احتمال الکتریسیته ساکن در دستگاه های نساجی می باشد که این ویژگی با جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دستگاه ها میسر می شود.

یکی دیگر از انواع روغن صنعتی،روغن انتقال حرارت بوده که با توجه به اسم آن دارای ویژگی انتقال حرارت است اما مهم ترین کاربرد آن که منجر به کاهش هزینه های مصرفی شده ,این است که این روغن از زنگ زدگی ابزار های موجود در دستگاه ها جلوگیری می کند و باعث افزایش طول عمر دستگاه های فلزی می شود.

شرکت فیداراویل با سال ها تجربه و‌ سابقه، انواع روغن های صنعتی را برای شما عزیزان با کیفیتی بسیار بالا به فروش می رساند و به راحتی می توانید از خرید این محصولات بهره مند گردید.

توضیحات بیشتر:

می دانیم که در امور صنعتی هیچ جوره نمی توان در خصوص استفاده از روغن های صنعتی صرف نظر نمود زیرا در انواع دستگاه های صنعتی و‌ قطعات استفاده از این روغن ها سبب جلوگیری از اصطکاک میان قطعات می شود.

بنابراین نقش بسیار مهمی در تمامی امور صنعتی داشته و با توجه به انواع گسترده ای که دارند هر کدام بر اساس کاربردشان در امری به خصوص مورد استفاده قرار میگیرند. روغن های صنعتی به دلیل داشتن اهمیت بالا در انواع طیف های صنعتی باید با کیفیتی بالا خریداری و‌ تهیه شوند زیرا در غیر این صورت نمی توانند عملکرد درستی را ارائه دهند و از طرفی موجب تخریب قطعات در نتیجه اصابت آنها به یکدیگر می شوند.

با مراجعه به سایت شرکت ما می توانید از خریدی مطمئن بهره مند گردید که ادامه به معرفی سایت خود می پردازیم.

درباره ما:

شرکت فیدارایل و فیدارگستر با ارائه بهترین خدمات و بهترین کیفیت ها در زمینه روغن های صنعتی ،بلبرینگ ،نخ نسوز و زنجیر صنعتی به دنبال کسب رضایت شما عزیزان هستند و با پشتیبانی کامل شما را همراهی می کنند.

شرکت فیداراویل با توجه به داشتن تجربه و سابقه طولانی در امر فروش روانکار های صنعتی امکان خرید روغن بهران بردبار و فروش انواع روغن های صنعتی و گریس ها در برند های بسیار معتبر نظیر گریس فوکس و گریس نسوز را برای شما عزیزان فراهم می‌کند.
همچنین خرید روغن بهران حرارت و روغن هیدرولیک به علاوه اطلاع از قیمت روغن اکسترا توربو دیزل 15w40 و همچنین قیمت روغن بردبار نیز برای شما عزیزان امکان پذیر می باشد.

تمامی محصولات موجود در سایت شرکت فیداراویل از کیفیتی بالا و‌ قیمتی مناسب برخوردارند که علاوه بر محصولات ذکر شده، امکان خرید روغن انتقال حرارت بهران و اطلاع از قیمت روغن هیدرولیک صنعتی برای شما مشتریان عزیز فراهم می کند. به علاوه شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت روغن گیربکس خودرو و دیگر محصولات همچون قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و خرید و فروش انواع روغن بهران برش به سایت ما مراجعه نموده و از محصولات موجود دیدن نمایید.

 

انواع روغن صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *