گریس صنعتی چیست

انواع گریس شل آلوانیا

انواع گریس شل آلوانیا

انواع گریس شل آلوانیا یکی از انواع گریس های صنعتی بوده که توسط شرکت بزرگ شل (shell) تولید و ساخته شده است. برای خرید این محصول و سایر روانکار ها به فروشگاه روغن صنعتی وب سایت ما ( بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل ) مراجعه کرده و محصول دلخواه خود را انتخاب کنید.

توضیحاتی مفید درباره ی انواع گریس شل آلوانیا:

شرکت شل یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده مواد نفتی و روغنی از فراورده های نفتی بوده که به نام تجاری برند واچ شل نیز آن را می شناسند. محل استقرار این شرکت بزرگ اروپایی در کشور هلند و مرکز این کشور یعنی شهر لاهه می باشد، ولی در کشور انگلستان و شهر لندن هم یک شعبه مرکزی دارد. در واقع این شرکت متعلق به دو ملیت انگلستان و هلند می باشد که سال تاسیس آن 1907 میلادی است.

انواع گریس شل آلوانیا

همه چیز از آغاز فعالیت شرکت شل:

هدف از تاسیس این شرکت بزرگ اروپایی، تولید انواع محصولات نفتی و روغنی با استفاده از مرغوب ترین مواد بدون افزودن ناخالصی و رقابت با برندهای معروف آن زمان بوده است که یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید فراورده های نفتی، شرکت اویل آمریکایی می باشد. از مهمترین فعالیت های شرکت شل می توان به: تولید انواع و اقسام روغن صنعتی و همچنین گریس های صنعتی و صادرات زیاد آن به کشورهای مختلف اشاره کرد. اما در این بین انواع گریس شل آلوانیا یکی از محبوب ترین محصولات شرکت شل می باشد، زیرا تعداد فروش این محصول نسبت به دیگر گریس ها با برندهای معروف بسیار بالا بوده و اکثر افراد در کشورهای مختلف نیز مصرف کنندگان اصلی این محصول می باشند. نام دیگر انواع گریس شل آلوانیا به شل گدوس معروف شده است و دارای مواد افزودنی بسیار خالص به همراه صابون می باشد که به منظور کاهش اصطکاک قطعات صنعتی و کاهش فرسایش و جذب رسوبات صنعتی در بسیاری از صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر فعالیت های شرکت شل می توان به استخراج، پالایش و اکتشاف میادین نفتی و همچنین تولید انرژی های پاک از باد، خورشید و هیدروژن اشاره کرد.

انواع گریس شل آلوانیا

از خصوصیات انواع گریس شل آلوانیا:

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با این محصول صنعتی بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید در صورت خرید و فروش این محصول اطلاعات لازم را داشته باشید. گریس های آلوانیای تولید شده توسط شرکت شل از مواد مختلفی تشکیل شده اند که هر یک با توجه به موادی که دارد برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع گریس شل آلوانیا دارای درجه بندی مختلف بوده و از درجه 00 شروع می شود و از مواد مختلفی همچون: سدیم، کلسیم، لیتیم و … تشکیل شده اند و خصوصیات مشترک تمامی این محصولات شامل موارد زیر می باشد:

  • دارا بودن طول عمر بالا
  • حفاظت بسیار خوب در برابر فرسایش قطعات
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • تحمل پذیری بالا در برابر برش و ارتعاش
  • مقاومت حرارتی بالا

از انواع گریس شل آلوانیا مورد استفاده در صنایع بزرگ و کوچک در کشور های مختلف به دلیل باکیفیت بودن آن می توان به موارد زیر نیز اشاره ای کرد:

  • گریس با درجه 00 شامل: GADUS S2 V 220
  • گریس با درجه 0 شامل: GADUS S2 V 220
  • گریس با درجه 0 شامل: EP0
  • گریس با درجه 1 شامل: GADUS S3 V 220C
  • گریس آلوانیا RL3
  • گریس آلوانیا RL2 و …

از مهم ترین ویژگی های گریس EP0 به دلیل پر استفاده بودن آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مناسب برای روانکاری قطعات صنعتی در کارخانجات با بار بزرگ و کوچک
  2. صابون بکار رفته در تولید آن بر پایه لیتیم می باشد.
  3. کاهش میزان اصطحکاک در برابر فشارهای زیاد در بین قطعات
  4. بازدهی بسیار خوب در برابر درجه حرارت کم
  5. مقاومت دمایی مطلوب و تحمل دما تا 185 درجه سانتی گراد
  6. استفاده از مواد با ویسکوزیته بالا به همراه مواد معدنی در ساخت آن
  7. قابلیت کار در بیشتر قطعات صنعتی نظیر انواع بلبرینگ ها، تسمه صنعتی و اتصالات
  8. ماندگاری بالا و تجزیه پذیری بسیار پایین
  9. دوام پذیری مناسب

بسته بندی و خرید این روانکار صنعتی چگونه می باشد؟

شرکت شل برای فروش انواع گریس های خود اعم از گریس توتال و انواع دیگر گریس ها از جمله گریس نسوز و … دو بسته بندی را در نظر گرفته است که از نظر کیفیتی هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آن ها در قیمت نهایی هر بسته می باشد. محصولات تولید شده در بسته های بیست لیتری و یا به صورت بشکه به فروش می رسند و قیمت تمام شده برای خرید یک بشکه با قیمت تمام شده همان مقدار با بشکه های بیست لیتری اختلاف زیادی دارد و با خرید حجم بالای گریس می توانید هزینه کمتری را پرداخت نمایید. شما عزیزان می توانید انواع گریس و روغن صنعتی شرکت شل را همراه با ضمانت فروش از فیداراویل تهیه نمایید. در صورتی که در خرید محصولات سوالی دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

انواع گریس شل آلوانیا

 

این محصول صنعتی در تمامی مدل ها در فروشگاه ما قرار گرفته تا شاهد توانید با مراجعه به فروشگاه ما از این مدل ها دیدن و از آنها خریداری کنید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی خرید و فروش آنلاین نیز می توانید با پشتیبان سایت در تماس باشید.
همانطور که می دانید گریس های نسوز محصولاتی هستند که از مواد پایه و غلیظ کننده ها تولید می شوند به همین دلیل اگر این مواد پایه و غلیظ کننده ها دارای کیفیت های لازم نباشد کیفیت گریس نسوز به شدت پایین می باشد.
اهمیت گریس نسوز باعث شده که تولید کنندگان برندهای معتبر از مواد با کیفیت برای تولید این محصولات استفاده کنند به همین دلیل است که این برند های معتبر فروش گسترده تری نسبت به برندهای نامعتبر دارند.

درباره ی ما:

شرکت فیداراویل یکی از توزیع کنندگان مطرح و معتبر است که در زمینه فروش انواع گریس و انواع روغن صنعتی در برند های متنوع همانند روغن صنعتی بهران از جمله روغن انتقال حرارت بهران و … با کیفیت عالی فعالیت می کند. 

یکی از خدمات این شرکت که در زمینه های خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک و نیز خرید و فروش انواع روغن بهران برش و دیگر خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 است, ارسال تمام محصولات مورد نیاز مشتریان خود به سراسر نقاط ایران می باشد همچنین با خرید از ما از استاندارد بودن محصولات صنعتی خود مطمئن باشید.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر نظیر قیمت روغن صنعتی و یا لیست قیمت خرید و فروش واسکازین 140 و سایر محصولات شرکت ما به صفحه ی تماس با ما این وب سایت رجوع کرده و با مشاوران ماهر و پشتیبانی آنلاین ما ارتباط برقرار کنید.

جهت نیاز به محصولات صنعتی دیگر همچون انواع زنجیر صنعتی و انواع بلبرینگ به وب سایت فیدارگستر مراجعه فرمایید.

با ما در بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل همراه باشید…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *