دانستنی های روغن صنعتی و گریس

بررسی نمونه هایی از روغن صنعت

بررسی نمونه هایی از روغن صنعتی در سایت فیدار اویل

بررسی نمونه هایی از روغن صنعتی در سایت فیدار اویل

مجموعه فیدار اویل در این مقاله قصد دارد به بررسی نمونه هایی از روغن صنعتی بپردازد تا شما عزیزان با این روانکار های صنعتی آشنایی پیدا کنید.

با توجه به خواص شیمیایی و فیزیکی انواع روغن های صنعتی مختلف و کاربرد روغن صنعتی اعم از؛ انتقال نیرو، قدرت، حرارت، روانکاری و غیره در صنایع گوناگون می توان از آن ها جهت مصارف گوناگون استفاده نمود که به عنوان مثال روغن صنعتی توربین از جمله روغن های گردشی با خواص فیزیکی و شیمیایی عالی است که از وظایف آن می توان به روانکاری توربین ها اشاره نمود.

همانطور که میدانید توربین ها یکی از محرک های اصلی در صنعت برق بوده که در شرایط آب و هوایی سخت به طور مداوم در حال کار هستند، با این حال نمی توان از آن ها غافل شد چرا که در صورت عملکرد بهینه این ماشین آلات میبایست از یک روان کننده مناسب استفاده نمود.

همچنین در بخش روانکاری چرخ دنده و کوپلینگ ها می توانید از روغن صنعتی توربین برای خنک کاری و انتقال حرارت استفاده کنید، از آنجا که توربین ها در مقابل درجه حرارت بالا و آلودگی آب قرار می گیرد بهتر است از برای جلوگیری از عواقبی چون خاموشی غیره منتظره از روانکار مخصوص این دستگاه استفاده نمایید.

بنابراین برای بهبود عملکرد هیدرولیکی از روغن توربین اصل برای تجهیزات خود جهت محافظت توربین در مقابله با ساییدگی و زنگ زدگی استفاده نمایید.

مقدار مواد افزودنی در روغن توربین 3 درصد بوده و باقی آن از روغن پایه تشکیل شده است که البته این مقادیر در برند های مختلف ممکن است فرق داشته باشد، در واقع هنگام ساخت یک روغن روانکار از مواد مناسب و مخصوص برای روانکاری ماشین آلات و انتقال حرارت استفاده می شود و معمولاً یک روغن خوب دارای خاصیت ضد خورنده گی، آنتی اکسید کننده و غیره می باشد.

در بازار روغن های صنعتی با سه ویسکوزیته: سبک، متوسط و سنگین عرضه می گردد که مصرف کننده با توجه به نوع دستگاه ویسکوزیته مناسب را انتخاب می کند تا از از ایجاد هزینه های غیر مترقبه جلوگیری شود.

روغن توربین برای این که بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد باید خصوصیات زیر را داشته باشند؛

  • قابلیت جدا شدن از آب و هوا
  • جلوگیری از کف کردن روغن
  • جلوگیری از عمل اکسیداسیون و خوردگی

تا به اینجا در مورد روغن های روانکاری توربین اطلاعاتی را بدست آوردیم حال در ادامه به بررسی نمونه هایی از روغن صنعتی چون روغن کمپرسور، روغن دنده و غیره خواهیم پرداخت.

روغن صنعتی کمپرسور و دسته بندی آن

فروش روغن صنعتی کمپرسور

کمپرسور چیست ؟ برای تامین گاز یا هوای فشرده به وسیله ی احتیاج داریم تا انرژی مکانیکی را به انرژی تراکمی تبدیل کند، پس بهترین وسیله برای این کار کمپرسور است که به دو دسته دوار و رفت و برگشتی تقسیم می شوند.

هر دسته دارای خواص منحصربفرد خودشان هستند که می توانند در خط تولید گاز برای صنایعی مانند پتروشیمی کاربرد فراوانی داشته باشند، به هر حال برای کارکرد درست در هر وسیله نیازمند روانکاری است

در مورد روغن کمپرسور نیز باید بگوییم همانند سایر روغن های صنعتی از : روغن پایه و مواد افزودنی تولید می شوند که برای روانکاری و خنک کردن بخش های مختلف تجهیزان به کار می روند که در صورت استفاده دستگاه آب بندی به راحتی شده و مانعی برای خوردگی به حساب می آیند.

روغن نساجی چیست

در صنایع نساجی و ماشین آلات این گونه صنایع از نوعی روغن های صنعتی مخصوص برای خنک کاری و روانکاری استفاده می شود، در واقع روغن نساجی به دلیل خاصیت روانکاری خوب، الکتریسته ساکن جمع شده در ماشین های صنعتی را به راحتی دفع می کند.

از دیگر کاربرد های آن می توان به؛ روان کردن سوزن های ماشین گردباف و دوخت اتوماتیک، تهیه منسوجات و کشش پذیری الیاف اشاره نمود.

استفاده از این نوع روغن های صنعتی باعث شده که قابلیت شست و شوی آن ها با آب بیشتر و یا حتی مطلوب تر شود تا هیچ لکه ای بر روی پارچه های پنبه ای و مصنوعی بر جای نماند.

بهترین روغن دنده صنعتی

افزونه EP در روغن دنده از سطح چرخ دنده ها در برابر فشار زیاد محافظت کرده، چرا که جعبه دنده انواع دستگاه ها در صنایع فولادی، کاغذ و لاستیک نیازمند روانکاری با استفاده از روغن دنده است تا مانع از فرسایش زود هنگام آن شود.

در هر حال به دلیل شرایط آب و هوایی مثل گرمای زیاد، هوای آلوده دارای گرد و خاک یا مواد باقی مانده ی مربوط به کار و آب، بایستی حتماً از روغن های صنعتی مخصوص به خود دنده ها استفاده شود در غیر اینصورت مجبور به هزینه های هنگفت خواهید شد.

صاحبان این صنایع برای بهبود شرایط پیش آمده، باید قطعات یا روغن دنده را به سرعت تعویض نمایند و یا حالت بدتر این است که تجهیزات به طور کلی از کار خواهند افتاد و دیگر کارایی نخواهند داشت.

روغن دنده صنعتی با ویژگی های مثبت و خوب خود روند کار دستگاه را بهبود می بخشد و از هزینه های اضافه و خسارات آنچنانی کاسته می کند و اگر بخواهیم مثالی از این روغن بزنیم می توانیم بگوییم که به دلیل ثبات بالا در برابر گرما و خاصیت اکسیداسیون هیچ گاه لایه ی رسوب بر روی روغن تشکیل نمی شود.

همانطور که می دانید مشتقات و‌ مواد تشکیل دهنده روغن های صنعتی هستند که ویژگی ها و‌ مشخصات هر یک را مشخص می کنند، یعنی با توجه به مواد تشکیل دهنده ای که در هر یک از روغن هایی که به کار می رود انواع آن ها هر یک با دیگری متفاوت است. امروزه روغن های صنعتی را در انواع و نمونه های مختلفی می توان یافت که هر کدامشان بنا به داشتن ویژگی های منحصر به فرد در امور به خصوصی از صنعت به کار می روند.

محصولات روغن صنعتی فیدار اویل

شرکت فیداراویل با چندین سال‌ تجربه در زمینه خرید و فروش انواع محصولات صنعتی و انواع روانکار های مختلف فعالیت گسترده ای داشته که در وب سایت فروشگاهی آنلاین و حضوری آن، انواع متفاوتی از روانکار ها را به مشتریان خود عرضه می دارد.

یکی از متنوع ترین محصولات آن انواع مدل های روغن صنعتی بهران می باشد، در واقع انواع روغن بهران حرارت شامل مدل هایی عبارتند از مدل روغن بهران توربو دیزل و یا روغن دنده خودرویی بهران سمند ویژه 85W140 می باشد، همچنین از دیگر محصولات پر فروش این برند می توان مدل؛ روغن vdl بهران را نام برد.

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل از توزیع کنندگان معتبر و بزرگ در کشور ایران است که در زمینه های فروش انواع روغن در برند های ایرانی و خارجی چون روغن صنعتی شل، روغن صنعتی توتال و نیز روغن صنعتی بهران به ویژه روغن بهران بردبار، بهران حرارت فعالیت می کند.

همچنین برای دریافت اطلاعات لازمه در مورد کاربرد روغن بهران آذرخش در صنعت و دیگر انواع گریس ها از جمله  گریس نسوز skf یک کیلویی و … می توانید به بخش مختلف سایت سر بزنید، چرا که در صورت درخواست محصولات مورد نیاز مشتریان را در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن به سراسر نقاط ایران ارسال می شود.

علاوه بر خرید محصولات فوق شما عزیزان می توانید جهت خرید روغن بهران بردبار 220 و فروش انواع روغن های صنعتی و گریس ها در برند های بسیار معتبر نظیر گریس فوکس و گریس نسوز نیز به مشاهده از سایت ما بپردازید.

کسب اطلاعات پیش از خرید یک محصول کمک زیادی به اطمینان شخص می کند، در صورتیکه محصولی از این قبیل را نتوانستید در سایت بیابید با ما در تماس باشید

مصرف کننده با مراجعه به سایت امکان خرید روغن هیدرولیک در مدل های متنوع، به علاوه اطلاع از قیمت روغن اکسترا توربو دیزل 15w40 و همچنین قیمت واسکازین بهران را نیز به صورت آنلاین در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

هر چند در کنار خرید محصول می توانید ویژگی ها و‌ مشخصات آن ها را نیز بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و خرید این محصولات تنها کافی است تا با مشاوران و یا پشتیبانی 24 ساعته ما از طریق صفحه تماس با فیدار اویل ارتباط بر قرار نمایید.

همچنین شما می توانید ما را در سایت فیدارگستر اطلس پارس که در زمینه توزیع انواع بلبرینگ سوزنی و انواع زنجیر صنعتی فعالیت دارد، دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *