روغن صنعتی شل

بررسی نمونه های مختلف روغن شل

بررسی نمونه های مختلف روغن شل

می توان گفت روغن شل یکی از بهترین نمونه هایی است که در سطح جهانی به شهرت و محبوبیت خاصی رسیده و این روغنهای صنعتی شل در اختیار بسیاری از کشور ها( بالای 100 کشور ) قرار گرفته شده است, در این مقاله به بررسی نمونه های مختلف روغن شل می پردازیم.

معرفی و بررسی نمونه های مختلف روغن شل:

روغن صنعتی جزو بهترین روانکار های صنعتی هستند, اما با توجه به این که در برند های مختلف در بازار عرضه می شوند, برای انتخاب روغن مناسب با کار خود باید درباره آنها اطلاعات کافی را داشته باشیم.
روغن های برند شل دارای فرمولاسیون های مختلفی هستند که دسته بندی انواع این روغن ها بستگی به همین فرمول ها دارد.
در اصل روغن های صنعتی و حتی گریس های نسوز به دلیل خاصیت روانکاری که دارند,حالت چربی به خود می گیرند که این چربی دارای عناصری است که بر روی قطعات تأثیر می‌ گذارد و باعث سلامت و طول عمر بیشتر آن ها می‌ شود.

در واقع فعالیت های اصلی شرکت آمریکایی شل در حوزه فعالیت های نفتی، گازی و همچنین در زمینه انرژی ها است اما در کنار آن سایر محصولات صنعتی از جمله روغن شل، گریس شل را تولید و به بازار عرضه می کند.
بررسی نمونه های مختلف روغن شل

نگاهی کلی به روغن شل ریمولا:

از کاربرد این نوع روغن شل می توان به قابلیت استفاده از آن برای انواع کامیون و ماشین آلات صنعتی با وزن بالا اشاره کرد.

از ویژگی های آن نیز می توان به این که در برابر اسید از دستگاه و قطعات مربوط به آن در حین روغن کاری محافظت می کند اشاره کنیم,به این صورت که اگر روغن نامرغوبی استفاده شود و در حین کار آتش سوزی رخ دهد اسید های تولید شده آن به سمت میل لنگ ها رفته و همین امر باعث آسیب رساندن به قطعات اصلی موتور می شود و در آینده باعث خوردگی اجزا شده و هزینه های گزافی برای تعمیر آن باید پرداخت کرد.

در صورت استفاده از روغن شل ریمولا این مشکلات رخ نخواهد داد و هزینه تعمیرات به حداقل خواهد رسید چرا که این نمونه روغن شل با داشتن خاصیت آنتی اکسیدان موجود در آن از بسیاری از صدمات و خسارات جلوگیری خواهد کرد.

 

بررسی نمونه های مختلف روغن شل
بررسی نمونه روغن شل مدل الکسیا 50:

روغن شل الکسیا برای موتور دیزلی دو زمانه دریایی مناسب است. حدود 4% وزن این موتور ها را گوگرد ها تشکیل می دهند و همین عنصر باعث سنگین شدن سوخت مصرفی موتور دیزلی شده است.

این نمونه روغن شل گرانروی اش بین 40 تا 100 درجه سانتی گراد است. از ویژگی های مهم آن این هست که برای پاک کردن دستگاه و اجزای موتور قدرت بسیار زیادی داشته و از ساییدگی سیلندر ها و همچنین رینگ های پیستون جلوگیری می کند.
بررسی نمونه های مختلف روغن شل

شل هلیکس و ویژگی های آن:

مواد تشکیل دهنده اصلی روغن موتور شل هلیکس از گاز های طبیعی است و از روغن های صنعتی چندین منظوره می باشد. این روغن در استاندارهای API دارای رنکینگ SN بوده و در شرایط بسیار سخت از موتور خودرو ها در برابر مشکلات و آسیب های احتمالی محافظت می کند.

این نمونه از روغن شل با توجه به کاربرد هایش به چهار دسته 1. HX7 10W40، 2. Ultra 5W40، 3. نمونه HX5 5W30، 4. Ultra 5W30 تقسیم می شود.

بررسی نمونه های مختلف روغن شل
بررسی نمونه های مختلف روغن شل و چرا این روغن را برای خرید انتخاب کنیم؟

از جمله ویژگی هایی که باعث شده از بین روغن های صنعتی روغن شل طرفداران بیشتری داشته باشد,میزان گرانروی بسیار خوب این شرکت است.

همچنین این روغن ها این توانایی را دارند که بخش های مختلف دستگاه های صنعتی و قطعه هایی از موتور را که متحرک هستند روغن کاری کنند و در عین حال ضریب اصطکاک را در سطح پایینی نگه دارند.

از جمله وظایفی که روغن شل بر عهده دارد می توان به مواردی نظیر کم کردن ساییدگی بین قطعه های موتور، آب بندی کردن بخش میانی مربوط به سیلندر ها و پیستون، جلوگیری از خوردگی و زنگ زدن بخش های مختلف، بهینه سازی کارکرد دستگاه و … اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های آن:

از خاصیت های روانکاری که روغن های صنعتی دارند می‌ توان برای انواع دستگاه ها و قطعات مثل زنجیر صنعتی و یا تسمه و حتی بلبرینگ ها استفاده کرد.

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل همواره در تلاش است با ارائه محصولات با کیفیت رضایت شما را به دست آورد. تمامی برند بهران از جمله بهران حرارت و یا آذرخش و حتی بردبار و نیز هیدرولیک جزو محصولاتی هستند که در فروشگاه بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل به فروش می رسند و شما قادر به خریداری آنلاین آن ها هستید.

انواع محصولات سایت ما:

محصولات پرفروش ما از جمله بهران کمپرسور VDL 68 و همچنین روغن بهران توربو اکسترا و … هستند که می توانید به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری از ما تهیه کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت روغن هیدرولیک صنعتی، لیست  قیمت روغن بهران برش  و یا قیمت و خرید و فروش بهران توربو دیزل و یا روغن گیربکس خودرو  و … با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *