خرید و قیمت روغن صنعتی با کیفیت تضمینی, روغن صنعتی بهران

روغن بهران آذرخش

روغن بهران آذرخش

همانطور که میدانید برای اینکه خودرو طول عمر بیشتری داشته باشد و سالم بماند از روغن های روان کننده استفاده می کنند روغن بهران آذرخش نیز یکی از همین دسته روانکارها است که تاثیر زیادی در سلامت قطعات خودرو دارد.

شرکت بهران از دست شرکت های قدیمی است که دارای محصولات متفاوتی است قدمت زیاد و تجربه این شرکت آن را از دیگر شرکت ها متمایز می کند و این ویژگی ها باعث شده تا مشتریان اعتماد کامل به محصولات روغن بهران داشته باشند و سال های سال از این مارک استفاده کنند.

اصلی ترین کارهای روغن بهران آذرخش:

روغن بهران آذرخش نیز که یکی از انواع پر طرفدار در زمینه روغن های صنعتی می باشد به دلیل داشتن ویژگی های متعدد نظیر تحمل دمای بالا و‌ روانکاری بی نظیر مورد توجه اکثر صنعتگران واقع گشته است.

پیش از خرید این روغن توجه به اصالت کالا و‌ کیفیت بالای آن از موارد بسیار مهم می باشد که حتما باید به آن توجه نمایید. در غیر این صورت شاهد عملکرد ضعیفی از این محصولات خواهید بود که در کنار هدر رفتن هزینه ها ممکن است به دیگر قطعات موجود نیز آسیب و صدمه برساند. لذا حتما به فروشگاه های معتبر جهت خرید آنها مراجعه کنید.

  • روان سازی قسمت های متحرک
  • به حداقل رساندن اصطحکاک و فرسایش
  • کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات آتش زا

نکته ی جالب:

روغن موتور تمامی این کارها را باید به طور همزمان انجام دهد پس نتیجه میگیریم روغن موتور ها فرمول های پیچیده ای دارند.
برای انتخاب یک روغن موتور خوب نیاز نیست که از نظر علمی اطلاعات زیادی داشته باشید فقط کافیست انواع مختلف آن ها را بشناسید و با ویژگی های آن ها آشنا شوید.
روغن بهران آذرخش از نوع روغن های دیزلی است.

روغن های دیزلی گاهی در موتور های معمولی و گاهی در موتورهای توربو مورد استفاده قرار می‌گیرند این روغن ها هم مالتی گرید و هم مونو گرید را شامل می شوند
این روغن استاندارد سطوح CD. CC.CF.CL این است که همه آن ها در ایران نیز ساخته و تولید می شوند.
سطح CL4 این روغن بیشتر برای موتورهای مناسب است که بعد از 2002 طراحی و ساخته شده اند همچنین دارای کیفیت بیشتری نیز هستند

گریس نسوز از دیگر محصولاتی است که ویژگی های زیادی دارد و با روغن آذرخش برابری می کند.

روغن آذرخش ویژگی های دیگری نیز دارد:

 روغن صنعتی بهران آذرخش توانایی پاک کردن دوده از قطعات را دارد و می تواند فواصل بین قطعات را آب بندی کند همچنین از قطعات در برابر ضربه و زنگ زدگی محافظت می کند و از نفوذ سرب و مواد زائد نیز جلوگیری می کند که این کار را با معلق نگه داشتن رسوبات انجام می دهد‌.

موتور های دیزلی به نگهداری و مراقبت بیشتری نسبت به موتورهای معمولی دارند در نتیجه استفاده از روغن‌ موتور مخصوصی که سلامت آن را تضمین کند خیلی مهم است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی  امکاناتی چون خرید و فروش انواع روغن بهران برش با ما در فروشگاه همراه باشید که دارای محصولات جدیدی از جمله خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و یا  مدل روغن دنده خودرویی بهران سمند ویژه 85W140 هستیم.

نکات مهم:

نکته ای که درباره روغن موتورهای دیزلی باید به آن توجه کنیم این است که گاهی این روغن صنعتی به موتور و قطعات آن ها سازگاری لازم را ندارند پس حتماً باید از سازگاری آن با موتور مطمئن شوید.

این روغن ها را گاهی با روغن های بنزینی اشتباه می گیرند در صورتی که هیچ شباهتی با هم ندارند درست است که هر دو از یک روغن پایه ساخته شدند اما ویژگی های یکسانی ندارند‌.

درباره ما:

خرید تمامی روغن های صنعتی از طریق مراجعه به سایت ما به صورت آنلاین امکان پذیر است تا در سراسر کشور امکان تحویل آن وجود داشته باشد.
مراجعه به سایت ما امکان خرید روغن بهران بردبار و روغن هیدرولیک به علاوه اطلاع از قیمت روغن اکسترا توربو دیزل 15w40 و همچنین قیمت واسکازین بهران را نیز به صورت آنلاین در اختیار شما عزیزان می گذارد.

همچنین علاوه بر خرید محصول فوق شما عزیزان می توانید جهت خرید و فروش انواع روغن های صنعتی و گریس ها در برند های بسیار معتبر نظیر گریس فوکس و گریس نسوز نیز به مشاهده از سایت ما بپردازید.

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل ارائه دهنده انواع روغن توتال و روغن صنعتی شل نیز می باشد علاوه بر آن شما قادر به  خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک ، انواع روغن صنعتی حرارتی،انواع روغن بردبار و غیره در سایت ما در صفحه فروشگاه هستید محصولات صنعتی دیگر ما در سایت زنجیر صنعتی و بلبرینگ دیدن کنید.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی ها در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *