خرید و قیمت روغن صنعتی با کیفیت تضمینی, دانستنی های روغن صنعتی و گریس

روغن صنعتی و خصوصیات آن

روغن صنعتی و خصوصیات آن

برای اطلاع از روغن صنعتی و خصوصیات آن با ما در وب سایت فیداراویل همراه باشید, ما همواره با ارائه بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها در راستای جلب رضایت مندی شما عزیزان در تلاش هستیم.

درباره روغن صنعتی و خصوصیات آن:

کسب اطلاعات پیش از خرید یک محصول کمک زیادی به اطمینان شخص می کند. از این رو بهتر است پیش از خرید محصولاتی خصوصا آن دسته از محصولات که به امور صنعتی مربوط است اطلاعات کاملی به دست آورده و‌ سپس آنها را تهیه کنید. هر روغنی باید با توجه به کار مد نظر تهیه شود که شناخت روغن صنعتی و‌ خصوصیات آن کمک زیادی در انتخاب شخص دارد.

در غیر این صورت ممکن است دست به خرید محصولاتی بزنید که به کار شما ارتباطی نداشته و ضرر های مالی به دنبال خواهد داشت. از این رو‌ شناخت خصوصیات روغن بسیار مهم است.

امروزه روغن های صنعتی زیادی در صنایع مختلف مورد استفاده صنعتگران قرار می گیرند که انواع مختلف آن ها دارای کاربرد های متنوعی هستند. روغنهای صنعتی به مجموعه ای از روانکار ها گفته می شوند که دارای محصولات مختلفی نیز می باشد.

این نوع از روغن ها دارای خاصیت های شیمیایی و فیزیکی خاصی هستند و هر یک از آن ها نیز بر اساس خواصشان دارای کاربردهای مختلف و خاصی می باشند.

انواع کاربردهای روغن های صنعتی در صنایع مختلف:

روغن های صنعتی به علت خاصیت های مختلفی که دارند در قسمت های مختلف صنایع بکار می روند. از کاربرد های روغن صنعتی می توان به استفاده از آن در عملیات های برشکاری و تراشکاری و در برخی از صنایع برای حفاظت از قطعاتی که ممکن است در معرض حرارت یا سایش آسیب ببینند، روانکاری تجهیزات خاص، انتقال نیرو از قسمتی به قسمت دیگر در موتور ها، انتقال حرارت از قطعات به محیط و کاهش دمای آنها، عملیات های حرارتی و … اشاره کرد.

استفاده از روغن صنعتی در صنایع بسیار مهم و حیاتی می باشد و نبود و یا عدم استفاده از این نوع روغن ها می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به این قسمت ها وارد کند.
روغن صنعتی و خصوصیات آن

 مواد تشکیل دهنده روغن صنعتی و خصوصیات آن:

تمامی روغن های صنعتی بر پایه و اساس دو ماده اصلی تهیه و تولید می شوند. یکی از این دو ماده اصلی روغن پایه می باشد, روغن پایه ماده اصلی این نوع از روغن ها است و از پالایش مستقیم نفت خام بدست می آید.

قسمت دوم تشکیل دهنده روغن های صنعتی را نیز مواد افزودنی تشکیل می دهند, این مواد افزودنی به روغن های پایه و اصلی اضافه می شود و هدف استفاده از آن نیز بدست آوردن روغن های صنعتی و یا گریس نسور با خاصیت های فیزیکی و شیمیایی مورد نیاز در بازار است.

روغن صنعتی و خصوصیات آن
مرحله های تهیه روغن های صنعتی:

تهیه روغن های صنعتی دارای مراحل مختلفی است که در هر یک از این مراحل کار های مختلفی نیز بر روی این محصول انجام داده می شود و در آخر آماده ارائه به صنعت و بازار می شود.

در این قسمت این مراحل را برای شما بیان می کنیم:

مرحله اول تولید روغن های صنعتی تقطیر نفت خام استخراج شده است. در این قسمت نفت خام دو بار, یک بار در جو و بار دیگر نیز در خلا تقطیر می شوند تا در پایان این دو مرحله مایعی با دمای اشتعال و گرانروی ثابت حاصل شود.

در مرحله دوم پروپان را به عنوان حلال به ماده بدست آمده از مرحله قبل اضافه می کنند و این کار موجب به وجود آمدن ته مانده برج تقطیر خواهد شد.

در مرحله سوم نیز به اصطلاح ترکیبات نامطلوب آروماتیکی با استفاده از روش های شیمیایی خاصی از اصل مواد جدا می شوند.

مرحله چهارم نیز بدین گونه است که در آن پارافین های سنگین جامد را با روش های چون انحلال و فیلتراسیون از ماده اصلی جدا و خارج می کنند.

در مرحله پنجم و آخر نیز مواد افزودنی مورد نیاز برای تبدیل روغن به روغن صنعتی مورد نیاز به روغن پایه اضافه می شود و در پایان این قسمت روغن صنعتی مورد نیاز بدست می آید.

روغن صنعتی و خصوصیات آن
ویژگی های روغن صنعتی خوب چیست:

روغن صنعتی خوب دارای ویژگی های بسیار زیادی است که این ویژگی ها در صنایع بسیار کاربردی و مهم می باشند. از ویژگی های خوب روغن صنعتی می توان به جلوگیری از تنش و ضربه در ابزار آلات، سهولت حرکت قطعات در خودروها و ماشین آلات، کاهش اصطکاک قطعات درگیر کار، محافظت از قطعات در برابر خوردگی، سایش و زنگ زدگی و افزایش طول عمر این وسایل، انتقال قدرت هیدرولیک، کاهش مصرف انرژی در صنایع مختلف و … اشاره کرد.
روغن های صنعتی استاندارد باید دارای خواص ماندگاری و کیفیت بسیار مناسبی باشند که بتوان با خیال راحت از آن ها در صنایع مختلف استفاده کرد.

یکی از انواع روغن موتور ها بهران هیدرولیک و نیز  بهران هیدرولیک h68 است که کاربرد های زیادی در صنایع دارند.

درباره ما:

مراجعه به سایت ما خرید روغن بهران بردبار و روغن هیدرولیک به علاوه اطلاع از قیمت روغن اکسترا توربو دیزل 15w40 و همچنین قیمت واسکازین بهران را نیز به صورت آنلاین برای شما عزیزان امکان پذیر ساخته است. خوشبختانه با مقالات موجود در سایت ما می توانید اطلاعات کاملی پیش از خرید محصول کسب کنید.
اگر بخواهیم در مورد سایت خود توضیحاتی ارائه کنیم لازم به ذکر است که سایت ما امکان خرید و فروش انواع روغن های صنعتی و گریس ها در برند های بسیار معتبر نظیر گریس فوکس و گریس نسوز نیز را برای شما عزیزان فراهم ساخته است.

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل دارای محصولاتی اعم از روغن بهران از جمله روغن بهران حرارت و همچنین روغن بهران بردبار و نیز روغن بهران آذرخش و … می باشد که می توانید تمامی آن ها را از صفحه محصولات ما مشاهده کنید, علاوه بر آن در سایت فیدارگستر می توانید انواع برند های بلبرینگ و زنجیر صنعتی را تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *