دانستنی های روغن صنعتی و گریس

نکات خرید روغن صنعتی – معرفی مزایای روغن کاری

نکات خرید روغن صنعتی

آیا در مورد نکات خرید روغن صنعتی اطلاعات لازم و کافی را جمع آوری کرده اید؟ خرابی یاتاقان صنعتی و یا سایر قطعات صنعتی دیگر می‌ تواند بسیار پر خرج تر از هزینه خرید این محصولات جدید باشد. دلیل اصلی خرابی قطعات صنعتی، روانکاری ناکافی یا نامناسب آنان است که می‌ تواند منجر به تجمع گرما و افزایش آلودگی این محصولات نیز شود.

روغن صنعتی دارای کاربرد و خاصیت های مختلفی می باشد و طیف وسیعی از روانکار ها را تشکیل داده و نیاز های صنعتی امروزه را نیز برطرف می‌ کند.

اطلاعات لازم در مورد نکات خرید روغن صنعتی:

پیش از هر چیز بهتر است تا شما را با روانکار های صنعتی از جمله روغن های صنعتی بیشتر آشنا سازیم تا قبل از خرید آن ها اطلاعات لازم را داشته باشید. مجموعه روانکار های صنعتی به دو دسته ی مایعات و جامدات تقسیم می شوند. 

دسته ی مایعات روانکار های صنعتی را انواع روغن های صنعتی تشکیل می دهند و دسته ی جامدات روانکار های صنعتی را انواع گریس ها تشکیل می دهند.حال اگر می‌ خواهید به صورت جامع تر بدانید که روغن های صنعتی شامل چه مواردی می‌ باشند، با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

توضیحاتی در مورد مزیت های روانکاری روغن صنعتی:

جهت روانکاری ماشین آلات, دستگاه های صنعتی, ابزار ها و … می‌ توان از روغن های صنعتی و گریس ها استفاده کرد اما برای انتخاب روان کننده مناسب باید اطلاعات لازم و تخصص کافی را بدست آورید.

به طور کلی روانکاری روغن صنعتی دارای مزایای زیرمی باشد که عبارتند از:

  • عمر بیرینگ و قطعات صنعتی دیگر را افزایش می‌ دهد.
  • باعث کاهش گرمای بلبرینگ و قطعات صنعتی دیگر می‌ شود.
  • رطوبت و آلودگی را از قطعات صنعتی دور می‌ کند.
  • حجم روغن کاری مجدد به راحتی کنترل می شود.

روغن صنعتی در موارد گوناگونی جهت روانکاری تجهیزات، محافظت قطعات، برشکاری، تراشکاری، عملیات حرارتی، انتقال حرارت و انتقال نیرو مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

روانکاری بلبرینگ با روغن صنعتی

روانکاری بلبرینگ با روغن صنعتی

بررسی مواد تشکیل دهنده روغن های صنعتی:

روغن پایه و اولیه که از پالایش نفت به دست می‌ آید با مواد افزودنی مرغوب اضافه می‌ شود و روغن صنعتی شکل می گیرد که دارای خواص فیزیکی و شیمیایی مختلفی می باشد.

همان طور که می دانید روغن های صنعتی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که هر یک کارایی مخصوص به خود را دارند برای مثال روغن فرمان هیدرولیک به کار گرفته شده در ماشین ها از روغن های صنعتی ساخته می‌ شود.

نکات خرید روغن های صنعتی به ویژه روغن دنده ها:

در این قسمت از مقاله ما به توضیح نکات خرید روغن صنعتی و معرفی یکی از انواع روغن های صنعتی که مصرف آن به نسبت سایر انواع روغن های صنعتی بیشتر است می پردازیم.

روغن دنده صنعتی نیز از انواع این روانکار ها محسوب می شود که آن در جعبه دنده ماشین آلات مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

روغن های عملیات ماشین کاری و برشکاری (روغن حل شونده) نیز یکی دیگر از انواع این نوع روغن صنعتی به شمار می‌ روند که این روغن ها به طور کامل قابلیت حل شدن در آب را دارند همچنین از این روغن ها برای ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی و حتی جلوگیری از ایجاد باکتری استفاده می‌ کنند.

دلیل استفاده زیاد صنعتگران از این نوع روغن ها مقاومت و محافظت و خنک شدن موتورمی باشد.

فروش روغن موتور

فروش روغن موتور

امتیازات ویژه روغن های صنعتی سبب شده تا لازمه ی شروع هر کار تخصصی باشند.

فروش در سایت ما :

شما با مراجعه به سایت ما علاوه بر خرید محصولات با کیفیت هستید همچنین می توانید درباره ی محصولات مورد نظر خود اطلاعات لازم را کسب کنید و بتوانبد محصول مناسب تری را برای دستگاه خود خریداری کنید . ما این امکان را در سایت خود فراهم کرده ایم تا شما بتوانید با مراجعه به سایت اطلاعاتی درباره ی روغن اکسترا توربو دیزل 15w40 و انواع گریس چون گریس فوکس و یا گریس نسوز به دست بیاورید و یا درباره ی روغن هیدرولیک بهران و محصولاتی مثل واسکازین 140 اطلاعات لازم را به دست آورید.

درباره بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل و وب سایت آن:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل با چندین سال سابقه کاری در زمینه های خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک و همچنین خرید و فروش انواع روغن بهران برش و نیز خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و سایر روانکار های صنعتی در مدل های متنوع برند بهران از جمله بهران هیدرولیک و یا بهران بردبار و دیگر بهران آذرخش و … فعالیت می کند و این محصولات را با بهترین کیفیت ها و همچنین مناسب ترین قیمت ها به مشتریان و صنعتگران عزیز ارائه می کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید و فروش روغن صنعتی و گریس و یا برای پرسش سوال های خود نظیر قیمت گریس نسوز و … می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید, همچنین می توانید به صفحه محصولات این وب سایت مراجعه نمایید و تمامی اطلاعات لازم را همانند قیمت روغن دنده خودرویی بهران سمند ویژه 85W140 و یا لیست قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران حرارت و غیره  را در این قسمت مشاهده نمایید.

به علاوه شما عزیزان می توانید جهت خرید و دریافت اطلاعات لازم درباره محصولات صنعتی دیگر همانند انواع بلبرینگ صنعتی, انواع زنجیر صنعتی و یا قیمت واسکازین بهران به وب سایت فیدارگستر ما مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *