روغن صنعتی بهران

قیمت روغن موتور های بهران

قیمت روغن موتور های بهران

قیمت روغن موتور های بهران به چه صورت است؟

یکی از مسائل مهم در تهیه روغن می تواند قیمت روغن موتور های بهران باشد. قیمت روغن بهران نسبت به برندهای خارجی بسیار مطلوب تر و پایین تر بوده و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از کارخانه داران قرار گرفته است. با توجه به قابلیت های خوبی که در روغن موتور بهران وجود دارد، برای انواع موتورهای بنزینی و دیزلی هم توصیه می شوند.

روغن موتور بهران از محبوب ترین روغن موتورهای ساخته شده در ایران می باشد که بسیاری از مهندسین عملکرد و بازدهی بالا آن را تایید می کنند. با توجه به دارا بودن استانداردهای جهانی و HSE، این روغن مورد تایید بسیاری از کشورها بوده و حتی به برخی از کشورهای همسایه نیز صادر می شود. 

به دلیل تولید داخلی، قیمت روغن موتور های بهران بسیار مقرون به صرفه می باشد. همانطور که میدانید روغن موتور بهران به منظور کارکرد بهتر موتورهای ماشین آلات مختلف نقش بسیار مهمی دارد و تعویض به موقع آن می تواند موجب افزایش طول عمر موتور و بالا رفتن بازدهی قدرت و سرعت دستگاه شود.

قیمت انواع مختلف روغن موتورهای تولید شده توسط شرکت نفت بهران تعیین می شود و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در مراکز معتبر به فروش می رسد. در هنگام انتخاب روغن موتور صنعتی بهران مناسب باید به چندین عامل مهم توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • نوع روغن پایه بکارگیری شده که می تواند معدنی یا سنتتیک باشد
  • میزان گرانروی روغن
  • سطح کیفی و دارا بودن استانداردها

قیمت انواع روغن موتور بهران

انواع روغن موتور بهران در حجم های مختلفی چون بشکه های 208 لیتری، سطل های 20 لیتری و غیره ارائه می شود که از این نظر، قیمت روغن موتور های بهران با یکدیگر متفاوت هستند. به طور کلی این روغن ها عبارتند از:

  1. روغن موتور دیزلی: روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50
  2. روغن موتور بنزینی: روغن بهران رخش
  3. روغن موتور ریلی: بهران لوکوموتیو
  4. روغن موتور دریایی: روغن بهران لنج
  5. روغن موتور گاز سوز و دوگانه سوز: پاک CNG
  6. روغن موتور ثابت صنعتی: بهران ژنراتور nla 40

خوب است پیش از اینکه استعلام قیمت روغن موتور های بهران را بگیرید، با انواع روغن موتور بهران آشنا باشید. این روغن ها در گرید ها مختلفی ارائه می شوند که در ادامه مقاله قصد داریم پرفروش ترین و محبوب ترین انواع روغن موتور بهران را با ذکر مشخصات آن به شما عزیزان توضیح دهیم.

  • روغن سوپر پیشتاز بهران: مناسب برای خودروهای بنزینی، دارای حجم 4 لیتری، میزان لزجت آن 20w-50، API آن SL/CF می باشد. از مهمترین مزایای این روغن می توان به دارا بودن استاندارد Euro II، جلوگیری از مصرف سوخت اضافی، افزایش طول عمر موتور اشاره کرد. 
  • تکتاز SAE بهران: این روغن موتور مناسب خودروهای دیزلی و بنزینی بوده و دارای API معادل SG/CD می باشد. میزان لزجت آن 20W-50 است.
  •  سوپر پیشتاز مدل SAE: مناسب برای خودروهای بنزینی، حجم 1 لیتر، گرانروی 10W-40، و علاوه بر کاهش مصرف سوخت باعث کاهش آلودگی در محیط زیست می شود.
  • بهران پیشتاز: مناسب خودروهای دیزلی و بنزینی، دارای حجم یک لیتر، API معادل SJ/CF/CF-4، میزان لزجت آن 20W-50

اما اکثر روغن موتور های بهران با توجه به نوع مواد بکار رفته در آن دارای ویژگی های مشترکی می باشند که در زیر به برخی از این موارد اشاره کردیم:

  • دوام پذیری بالا ی موتور
  • کم کردن سایش در بین قطعات مختلف موتور
  • افزایش شتاب گیری خودرو
  • کاهش در سوخت مصرفی خودرو
  • دارا بودن آلودگی کم
  • کارکرد و بازدهی بالا و عدم تعویض روغن زود هنگام
  • دارا بودن استاندارد زیست محیطی
  • سازگاری بسیار بالا با انواع کاتالیزورها

قیمت روغن موتور های بهران با توجه به مواد افزودنی باکیفیت و رعایت استانداردهای جهانی، در مقایسه با دیگر شرکت‌ها، مناسب تر و به صرفه‌تر است. همچنین کیفیت روغن‌ موتور بهران هم با توجه به مواد اولیه استفاده شده در فرآیند تولید، بیشتر است. ویژگی های گفته شده تنها تعیین کننده قیمت روغن موتور بهران نمی باشد. در واقع قیمت روغن های موتور بر اساس ویژگی ها، کیفیت و یا حتی برندی است که این گونه محصولات را به بازار عرضه می کند.

قیمت این محصول با توجه به قیمتی که هنگام فروش در بازار دارد، بسیار متفاوت تر است. قیمتی است که ما در سایت خود برای این محصولات قرار داده ایم بسیار منصفانه تر از قیمت های بازاری است.

برای اطلاع از لیست قیمت روغن صنعتی با استانداردهای روز دنیا به وب سایت شرکت بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل مراجعه کنید. این سایت با قرار دادن محصولات صنعتی با کیفیت در برندهای متفاوت مثل روغن صنعتی بهران و یا محصولاتی مثل برند روغن صنعتی توتال توانسته رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند.

نحوه ساخت روغن موتور صنعتی بهران

بدون شک، روغن صنعتی از پرکاربردترین مواد در صنایع است که با استفاده از مواد افزاینده و روغن پایه با پایه های معدنی، سنتتیک و نیمه سنتتیک تولید می‌شود. فرآیند تولید یا نحوه ساخت روغن موتور، بسیار سخت است و با توجه به فرمولاسیون خاص تولید می گردد

مراحل یا نحوه ساخت روغن موتور به این صورت است که ابتدا به تقطیر نفت می‌پردازند و سپس با ادغام مواد افزودنی مجاز، روغن‌های صنعتی تولید می‌شود.

یکی از بهترین روش‌ها برای تولید روغن های صنعتی که بسیار مقرون به صرفه هم هست، استفاده از روغن‌های کارکرده است. بسیاری از تولیدکنندگان، با توجه به استانداردها و شاخص‌های کیفی، از این روش برای تولید روغن‌ استفاده می‌کنند. روغن های کارکرده، در صنایع استفاده چندانی ندارند. یکی از بهترین روش ها برای بازیافت و استفاده مجدد این گونه از روغن ها، بهره گیری در فرآیند تولید روغن و گریس است.

این روش می تواند از لحاظ هزینه هم، برای صاحبان کسب و کار های صنعتی، مقرون به صرفه تر باشد. نکته مهم و پیچیده در تولید و کیفیت روغن موتور بسیار مهم است، میزان و حجم مواد افزودنی می باشد. هر گونه عدم دقت در استفاده از افزودنی ها و کم و یا زیاد بودن آن، باعث تأثیر قابل‌توجه در روغن‌های صنعتی می‌شود.

ساخت روغن موتور

بهترین روغن موتور بهران

از آنجایی که انواع مختلفی از روغن‌های صنعتی با مشخصات مختلف در بازار وجود دارد که مسلماً قیمت های آن ها هم یکی نیستند و متناسب با محیط استفاده، ویژگی‌های خاص خود را دارند.

در این بخش میخواهیم یکی از برترین تولیدات روغن موتور صنعتی کشور عزیزمان ایران را شرح دهیم که به نام ” روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50 ” شناخته می شود. این روغن موتور برای تجهیزاتی با موتور دیزلی کاربرد دارد. موتور دیزلی با عنوان موتور درون سوز هم شناخته میشود که در آن سه پره چرخه برای ایجاد حرکت وسیله نقطه کافی است و برای احتراق سوخت در این موتور، از تراکم منشا میگیرد.

در این نوع دستگاه ها با موتور دیزل، مخلوط سوخت و هوا با استفاده از متراکم شدن توسط چرخه، جرقه ایجاد می شود و نسبت به موتور های بنزینی دور موتور بیشتری دارد. در نتیجه برای روان تر شدن این دور و برای خنک تر شدن آن از روغن موتور استفاده میشود. در ضمن موتور دیزل به دلیل نوع عملکردشان نیاز به روغن روغن مناسب دارد. با استفاده از روغن کاری بسیار صحیح، عملکرد موتور شما مطلوب شده و دوام بالایی پیدا می کند

در حال حاضر قیمت روغن بهران یا قیمت روغن موتور های بهران، به دلیل کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه و افزودنی مجاز در فرآیند تولید بسیار مقرون به صرفه است.

قطعاتی چون زنجیر،بلبرینگ و غیره برای جلوگیری از فرسایش و اصطکاک، نیاز مسلمی به بهره‌گیری از روغن‌ صنعتی دارند. از روغن موتور صنعتی بهران در قطعات مختلف موتور، جهت افزایش قدرت روانکاری و سلامت موتور استفاده می شود. اما شاید مهم‌ترین دلیل برای استفاده و بهره‌گیری از روغن‌های موتور، کاهش دمای قطعات و همچنین کاهش دمای موتور باشد.

این روغن به کاهش دمای موتور و کاهش دمای قطعاتی که مداوم در حال حرکت در دستگاه هستند، افزایش طول عمر، بهره وری و کیفیت آن‌ها، کمک شایانی می‌کند.

از دیگر روغن های مشابه می توان گفت که روغن زنجیر، به همراه روغن هیدرولیک، از روغن‌های پرکاربرد هستند. روغن سیلندر بخار، روغن‌های کمپرسور گاز، روغن کمپرسور هوا هم دیگر روغن‌های صنعتی هستند که شرکت بهران به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان معتبر روغن‌های صنعتی تولید می‌کند.

قیمت روغن موتور های بهران و دیگر روغن‌های صنعتی این شرکت، در افزایش خرید از آن، بی‌تأثیر نیست. به دلیل کثرت شرکت های تولیدی و مصرف کننده روغن موتورها، مسئله قیمت متناسب با کیفیت ویژگی‌ قابل توجهی است. کیفیت روغن موتور های بهران، عامل تفاوت این شرکت با دیگر شرکت‌ها است.

نتیجه گیری از قیمت روغن موتور بهران

از آنجایی که این محصول برای روانکاری محصولاتی مثل موتورهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، می توان گفت که برای روانکاری این قطعات از فرمولاسیون خاصی برای تهیه آن ها استفاده شده است. این مزایا باعث شده تا این محصول با کیفیت بر روی قطعات موتور بشیند و باعث بالا رفتن طول عمر موتور شود. بنابراین قیمت روغن موتور بهران با این ویژگی ها بسیار مناسب بوده و با مراجعه به صفحه چت آنلاین سایت ما می توانید سوالات مربوط به محصولاتی که می خواهید خریداری کنید را بپرسید تا همکاران ما بتوانند در آنجا پاسخ لازم را به شما بدهند.

روغن صنعتی به طور کلی برای روغن کاری و روانکاری قطعات صنعتی مثل بلبرینگ و یا قطعاتی مثل زنجیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیری که بر روی آنها می گذارد مانند تاثیری است که روغن موتور بر روی موتور دستگاه می‌گذارد.

قیمت روغن موتور های بهران، در مقایسه با دیگر انواع روغن‌های صنعتی که توسط دیگر شرکت‌ ها تولید می‌شود، مناسب تر بوده که همین باعث اقبال بیشتر صنعتگران و خریداران این روغن‌ها از شرکت بهران شده است.

بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل دارای انواع روغن صنعتی بهران از جمله روغن بهران بردبار، روغن بهران هیدرولیک h68 و روغن بهران حرارت نیز می باشد محصولات دیگر شرکت ما شامل بلبرینگ و زنجیر صنعتی نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *