گریس نسوز چیست

قیمت گریس نسوز بهران

قیمت گریس نسوز بهران

قیمت گریس نسوز بهران با توجه به نوع آن متفاوت است، شرکت بهران یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده روانکار های صنعتی از جمله گریس نسوز است.

قیمت گریس نسوز بهران در مقایسه با دیگر روانکار ها:

علاوه بر شرکت بهران شرکت های دیگر نیز این نوع گریس را تولید می کنند. و با توجه به کیفیت و نوع آن قیمت گریس نسوز بهران مختلف می باشد.

محصولات برند بهران متنوع می باشند برای مثال روغن دنده خودرویی بهران سمند ویژه 85W140 و دیگر روغن صنعتی حرارتی و … که هر یک با توجه به مشخصات و ویزگی هایشان در صنایع امروزه کاربرد دارند.

ساخت گریس صنعتی نسوز:

پس از پایان ساخت صابون گریس نسوز صنعتی، مواد داخل دستگاهی به نام کتل که مخصوص ساخت گریس است ریخته می شوند و بعد از آن روغن به آن اضافه می شود.
در زمان پخت، صابون در داخل روغن به شکل کریستال های ریز در می آیند و یک مخلوط ژلاتین مانندی به وجود می آید لازم به ذکر است در مراحل پخت گریس نسوز رشد کریستال از حساس ترین مراحل می باشد.

شرکت بهران از بهترین روغن در ساخت گریس نسوز استفاده می کند، چون روغن نامرغوب باعث می شود ساختار این گریس ها ضعیف شود و در زمان کارکرد در شرایط مختلف صابون موجود از روغن جدا شده و گریس خاصیت روانکاری را از دست خواهد داد.

همانطور که قبلا گفتیم کریستال ها و رشد آن ها مهمترین قسمت ساخت گریس نسوز هستند ،که به طور کلی آن ها به 3 گروه الیاف بلند، الیاف متوسط و الیاف کوتاه طبقه بندی می شوند و هر چقدر نسبت طول رشته ها به قطر آن ها بیشتر باشد گریس از قوام بهتری برخوردار خواهد بود. گریس صنعتی نسوز به 9 گروه تقسیم بندی می شوند.

تعیین گرید گریس های نسوز

برای تعیین گرید گریس ها آن را به دمای 25 درجه سانتی گراد می رسانند،سپس دستگاه نفوذ پذیری را از ارتفاع معین با استفاده از نیروی طبیعی ثقل روی سطح گرم شده می اندازند آنگاه میزان نفوذ دستگاه که به شکل مخروطی است را اندازه گیری کرده و آن را به عنوان شاخص در نظر می گیرند.

یکی از گریس های نسوز شرکت بهران گریس زمرد است که حتی تا دمای 260 درجه سانتی گراد نیز ذوب نمی شود. از این رو این گریس را بعنوان گریس نسوز شناخته می شود از دیگر ویژگی این گریس مقاومت در برابر آب، خاصیت روانکاری بسیار بالا و ضد اصطکاک و مقاومت در برابر اکسیداسیون است.

بهترین برند ها

ما در فروشگاه سایت خود از انواع برند ها و مدل ها موجود کرده ایم تا شما بتوانید بهترین و مناسب ترین محصول و نزدیک ترین آن ها به علایقتان را انتخاب کنید همچنین شما می توانید از هر جایی از ایران که هستید این محصول را سفارش دهید و سپس آن را درب منزل تحویل بگیرید.

شما با مراجعه به فروشگاه سایت بازرگانی روغن صنعتی فیدار قادر به خرید و فروش انواع باکیفیتی مثل مدل روغن بهران حرارت و یا انواع مدل های واسکازین 140 هستید همچنین می توانید با خرید و فروش محصولاتی مثل و روغن دنده خودرویی بهران سمند 85W140 و انواع مدل های روغن هیدرولیک دارای یک محصول صنعتی با کیفیت شوید

 

درباره شرکت فیداراویل:

شرکت بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل عرضه کننده انواع روغن صنعتی و نیز انواع گریس نسوز از جمله گریس نسوز بهران است که می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت ها به عنوان مثال قیمت روغن هیدرولیک صنعتی و یا قیمت روغن بهران برش و نیز قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و خرید این محصول ها با ما در تماس باشید و از دیگر محصولات زنجیر صنعتی و انواع بلبرینگ در سایت های دیگر ما دیدن فرمایید.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

فروشگاه ما دارای انواع متعددی از محصولات از جمله روغن اکسترا توربو دیزل 15w40 و انواع مختلفی از گریس فوکس و انواع گریس نسوز می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت این محصولات نیز میتوانید با ما در فروشگاه همراه باشید

قیمت روغن صنعتی شرکت فیدار کاملا مقرون به صرفه بوده و به دلیل فروش روغن صنعتی در برندهای مختلف مثل روغن صنعتی بهران، روغن صنعتی شل و همچنین روغن صنعتی توتال خرید انواع این محصولات را برای شما آسان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *