روغن صنعتی بهران

مزایای روغن صنعتی بهران

مزایای روغن صنعتی بهران

شرکت بهران در زمینه روغن های صنعتی مانند روغن های موتور, روانکارها, گریس ها و دیگر فرآورده‌های صنعتی فعالیت دارند همچنین در زمینه تولید محصولات خود توجه ویژه‌ای به سازگاری با محیط زیست دارند که کمترین آسیب ممکن به آن وارد شود.

استفاده از این روغن سبب افزایش بهروری در تجهیزات شده است در مقاله می خواهیم به مزایای روغن صنعتی بهران بپردازیم.

روغن صنعتی بهران کارایی های متناوبی دارد و همین امر سبب استفاده ی گسترده ای از آن در صنایع و تجهیزات مختلف شده است. روغن صنعتی بهران نیز مانند دیگر روغن های صنعتی از افزودنی ها و دیگر روغن های مرغوب تولید شده است.

ویژگی ها:

از ویژگی و مزیت های این روغن می توان به روانکاری با کیفیت بالا و استاندارد, اکسیداسیون عالی و زیاد, مقاومت در برابر زنگ زدگی و همچنین ضربه خوردگی و در آخر روغن صنعتی بهران مناسب با همه ی سیستم های هیدرولیکی است.

همچنین این روغن انواع گوناگونی دارد که کارایی هر یک با دیگری متفاوت است.

فروش روغن های صنعتی به دو حالت است که یا به صورت سطلی یا بشکه ای می باشد. شرکت فیداراویل در تلاش است تا بر خلاف تورم های اقتصادی اخیر قیمت محصولات خود را با ثبات بیشتر و کمترین نوسان ها به فروش برساند تا حمایت و رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد و در این امر نیز موفقیت چشمگیری به دست آورده است.

همچنین این شرکت سابقه طولانی و درخشانی در توزیع روغن صنعتی و فروش بلبرینگ  و دیگر تجهیزات مربوط به این حوزه داشته است. جهت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول می توانید از متخصصان ماهر این شرکت تنها با شماره ی 66603139 یا 09122966617 تماس حاصل فرمایید و محصول مورد نیاز خود را در کوتاه ترین بازه زمانی به دست آورید.

 

دیگر مزایای روغن صنعتی بهران

همان‌طور که می‌دانید روغن صنعتی بهران جزء بهترین و پر فروش ترین برند های ایرانی روغن صنعتی می باشد به همین دلیل است که قیمت این محصولات بسیار به صرفه تر از روغن های صنعتی خارجی است.
کیفیت این روغن صنعتی بسیار مناسب بوده و می توانید از آن برای روانکاری انواع قطعات صنعتی از جمله بلبرینگ و یا قطعاتی مثل زنجیره صنعتی استفاده کنید.

خرید و فروش روغن های بهران

همانطور که گفته شد روغن های صنعتی دارای طرفداران بسیار زیادی می باشند و به همین دلیل است که در تهران خرید و فروش بسیار زیادی داشته است.
روغن های بهران دارای انواع مدل های بسیار زیادی مثل روغن بهران توربو اکسترا 10w-40 و یا مدل پر طرفدار روغن بهران توربو اکسترا 20w-50 هستند که باعث شده تا تنوع محصولات این برند بالا رود و انتخاب مشتری را آسان‌تر کند.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.
سایت فیدار اویل نیز در تلاش است تا با ارائه انواع مدل های روغن صنعتی بهران از جمله روغن بهران توربو اکسترا ۱۵w-40 رضایت مشتری را جلب کند.

خرید و فروش انواع محصولات

ما این فروشگاه صنعتی روغن های روانکار را راه اندازی کرده ایم تا شما بتوانید به صورت آنلاین از سراسر کشور محصولات خود را سفارش دهید و درباره ویژگی های عملکردی و فنی آن ها اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

شما با مراجعه به فروشگاه ما قادر به خرید و فروش انواع مدل ها از جمله خرید و فروش مدل فروش واسکازین 140 و خرید و فروش انواع مدل های دیگر هستید همچنین برای دریافت اطلاعات از جمله قیمت مدل ها می توانید با ما از طریق شماره تماس های موجود در صفحه اصلی در ارتباط باشید.

روانکار ها و روغن جز محصولاتی می باشد که باید استاندارد های لازم را برای انجام وظیفه خود داشته باشند وگرنه نمی توانند تاثیر مناسبی را بر روی قطعات دستگاه بگذارند در نتیجه برای خرید و فروش حتما به مشخصات محصولات توجه کنید.

درباره ی ما

شما با مراجعه به فروشگاه سایت بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل قادر به خرید و فروش انواع محصولات ما از جمله بهران توربو دیزل و یا مدل روغن کمپرسور بهران 68 و یا از دیگر محصولات ما مثل بهران سوپر توربو دیزل 15W-40  دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *