روغن توتال چیست

مزایای روغن صنعتی توتال

مزایای روغن صنعتی توتال چیست

مقدمه ای در مورد مزایای روغن صنعتی توتال :

شما در این قسمت از مجموعه فیدار اویل در مورد مزایای روغن صنعتی توتال و انواع و خواص آن را آشنا می شوید و در پایان این محتوا خواهید دانست که یک روغن صنعتی خوب از چه مزایا و خواصی برخوردار است تا اگر قصد خرید داشتید بدانید آن را از کجا بخرید.

ابتدا توضیح مختصری از شرکت توتال می دهیم که این شرکت اروپایی از کشور فرانسه بوده که روغن های صنعتی آن جزء پر فروش ترین و پر کاربرد ترین روانکار ها در صنعت جهانی است.

برند توتال به دلیل کیفیت خوب و نیز مهمتر قیمت های مناسب نسبت به سایر برند های خارجی دیگر از اهمیت بالایی برخوردار بوده که توسط نمایندگی های معتبری که در ایران وجود دارد عرضه می گردد که می توانید استعلام قیمت روغن صنعتی را از آنجا درخواست دهید.

پس یکی از مزایای روغن صنعتی توتال همین مقرون به صرفه بودن آن است که از نظر کیفیت هم رتبه بالایی دارد، به هر حال صنعتگران زیادی در ایران خواستار روغن های صنعتی با این گونه ویژگی ها است که برای انواع ماشین آلات نساجی، کشاورزی و تجهیزات صنعتی دیگر به کار برده شود.

روغن صنعتی توتال به دلیل خواص و ویژگی های منحصر به فرد دارای انواع مدل ها با تنوع بسیار زیاد است، همین عوامل می تواند دلیل دیگری برای استفاده زیاد صنعت گران از این روان کننده در کشورمان باشد. بنابراین مصرف بالای کاربران از روانکار توتال نشان دهنده ی این بوده که مزایای روغن صنعتی توتال در حد فوق العاده است.

ممکن است بار ها با این مشکل رو به رو شده باشید که در قطعات دستگاه خرابی هایی به وجود آمده و شما علت آن را ندانسته اید.

دلایل زیادی برای خرابی تجهیزات وجود داشته که یکی از مهم ترین آن ها عدم استفاده ی درست از روان کننده و یا استفاده از روانکار های تقلبی و غلط است، باید بگوییم که از ضروری ترین کار ها در نگهداری و خفاظت از دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی استفاده از روانکار های مناسب و مخصوص آن تجهیزات است.

با توجه مزایای روغن صنعتی، فیدار اویل به شما انواع روانکار های توتال را پیشنهاد داده، چرا که برای هر دستگاه روغن مخصوص آن را با بهترین خصوصیات آن تولید کرده تا از خرابی ها ناشی از عدم روانکاری صحیح جلوگیری کنید.

انواع روغن توتال

خرید و فروش انواع روغن توتال

سفارش انواع روغن توتال اصل

مزایای روغن صنعتی توتال آنقدر زیاد است که با توجه به سابقه و عملکرد بالا در کارکرد بهینه دستگاه و ماشین آلات نقش بسیار اساسی داشته بطوریکه می توانیم از انواع روغن صنعتی توتال مانند روغن توتال AURELIA TI 4055 به موارد زیر اشاره نماییم:

  • روغن دنده توتال
  • روغن زنجیر توتال
  • روغن برش
  • روغن گردشی توتال
  • روغن هیدرولیک
  • روغن ترانس توتال
  • روغن توربین توتال
  • روغن برش
  • روغن هیدرولیک
  • روغن ضد زنگ
  • روغن پمپ وکیوم

همانطور که گفته شد برند توتال دارای مدل های مختلفی از روغن های روانکاری و انتقال حرارت بوده که برای خرید هر یک از انواع روغن صنعتی به صورت بشکه ای یا معمولی می توانید در سایت فیداراویل با مشخصات کامل به مشاهده ی آن ها بپردازید.

همانطور که گفته شد به دلیل تنوع زیاد مدل ها، برای این که روغن صنعتی مناسب برای دستگاه خود انتخاب کرده باشیم، نوع و شرایط محیطی دستگاه، ویسکوزیته روغن می تواند شما را در خرید روغن مناسب راهنمایی کند ولی به هر دلیلی اگر نتوانستید روغن خود را انتخاب کنید با کارشناسان متخصص فیداراویل تماس بگیرید.

فواید روغن صنعتی توتال

حال توجه شما را به دیگر مزایای روغن صنعتی توتال و یا فواید روغن صنعتی توتال جلب می کنیم که در زیر 10 مزیت مهم روغن توتال را شرح می دهیم :

  • دارا بودن قیمت مناسب که برای برای بسیاری از صنعتگران مهم است.
  • دارای خاصیت روانکاوی با کیفیت بسیار عالی و همچنین دارای استاندارد لازم در قطعات فلزی همانند زنجیر، چرخ دنده، تسمه، یاتاقان، موتور پمپ، بلبرینگ و غیره می باشد.
  • دارا بودن هر گونه خواص: ضد ساییدگی، ضد زنگ زدگی و ضد خورده شدن.
  • این محصول به عنوان یک روانکار شما را از عمر و ماندگاری قطعات مطمئن می سازد.
  • دارای خواص ضد اکسیداسیون بالا می باشد.
  • این محصول عالی در تمام خودرو ها اعم از خودرو های سبک و یا سنگین قابل استفاده بوده و همینطور در صنایع مختلف می توان به کار رود.
  • این روغن صنعتی با مقاومت فوق العاده لوازم و قطعات را در مقابل حرارت های بالا افزایش می دهد.
  • خاصیت ضد کف در این محصول روانکار به راحتی قابل مشاهده است.
  • روغن صنعتی توتال باعث افزایش بازدهی سیستم های موجود در تجهیزات صنعتی می شود.
  • سازگار بودن در شرایط سخت از خواص دیگر این روغن ها بوده که با قرار گیری در محیط پیرامون مشکلی ایجاد نمی کند.

روغن توتال به آسانی می تواند اصطکاک را به بهترین وجه کاهش داده و دستگاه را از عواملی چون خوردگی، سایش و فرسودگی دور سازد تا در نهایت باعث افزایش طول عمر دستگاه شما شود.

خواص روغن های صنعتی total:

تا به اینجا مزایای روغن صنعتی توتال را دانستیم حال از دیگر ویژگی ها و خواصی که در انواع روغن های صنعتی توتال دیده شده و باعث حفاظت از قطعات صنعتی مثل بلبرینگ صنعتی شده تا به راحتی در شرایط محیطی مختلف دچار آسیب دیدگی نشوند و بتوانند سلامت خود را حفظ کند.

بنابراین خواص روغن توتال با توجه به مواد افزودنی است که در هنگام ساخت به آن افزوده شده، مصرف کننده می تواند روغن موردنظر خود را با مشخصات کامل از فروشنده دریافت نماید.

به طور کلی می توان گفت تمامی محصولات روانکاری صنعتی دارای فرمولاسیون یکسانی در هنگام ساخت دارند اما اینکه برخی از ویژگی هایی که در این محصولات قرار می گیرد در برند های متفاوت به هیچ وجه یکسان نبوده و نیست، در واقع همین دلایل باعث شده تا برخی از محصولات پر فروش تر و پر طرفدار تر نسبت به دیگر برند ها باشد.

برند توتال به عنوان یکی دیگر از برند های پر فروش و پر طرفدار انواع روغن صنعتی خارجی می باشد که در ادامه می خواهیم بیشتر درباره آن به شما توضیح دهیم.

روغن های شرکت توتال

روغن صنعتی با خاصیتی که دارد باعث شده تا قطعات صنعتی به آسانی و نرمی حرکت کنند و دچار آسیب دیدگی و خراشیدگی سطحی نشوند در نتیجه سلامت آن ها حفظ شده و عملکرد دستگاه بالا می برد.
استفاده های بسیار زیادی که در روغن های صنعتی توتال سایت فیدار اویل دیده می شود در هیچ گونه برند های دیگر اینطور نیست، شاید به همین دلیل است که قیمت روغن صنعتی در سطح ایران متفاوت بوده و بستگی به برندی داشته که این محصول را به بازار عرضه می کند.

فروش روغن توتال

به جرئت شرکت بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل را می توان با تجربه ای که در زمینه فروش انواع روغن های صنعتی توتال اصل داشته را می توان به عنوان یکی از فروشگاه های بزرگ آنلاین در ایران دانست.

محصولاتی چون فروش روغن توتال و گریس هایی از برند توتال که در شرکت ما به فروش می رسد همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و جزء با کیفیت ترین ها در فروشگاه ما محسوب می شوند، همچنین برای راحتی و دسترسی هر چه بیشتر و بهتر به این روانکار های صنعتی، فروش آنلاین و حضوری نیز امکان پذیر بوده تا علاوه بر مزایای روغن صنعتی توتال به برند های معتبر دیگری چون شل، پارس و بهران دسترسی داشته باشید.

همچنین فیداراویل دارای مدل های بسیار زیادی روانکار ها است و  شما می توانید برای دریافت اطلاعاتی از مشخصات روانکار و چگونگی خرید و فروش روغن صنعتی و یا اطلاع از لیست قیمت خرید و فروش روغن واسکازین 140 و … با ما در ارتباط باشید چرا که این شرکت به عنوان بهترین گزینه برای خرید محصولات اصل می باشد و همین امر باعث شده تا مشتریان ثابت خود را پیدا کند.

همانطور که ویژگی محصولات روغن صنعتی را دانستید، برای دریافت اطلاعاتی شامل روانکار های دیگر مثل گریس نسوز از طریق شماره تلفن ها یا موبایل موجود در صفحه تماس با فیدار اویل درخواست پشتبانی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *