گریس نسوز چیست

مواد اولیه گریس نسوز

مواد اولیه گریس نسوز

همان طور که امروزه مشاهده می کنیم از گریس نسوز در صنایع مختلف از جمله برای روانکاری دستگاه های صنعتی بسیار استفاده می شود. در مورد مواد اولیه گریس نسوز باید بگوییم که ماده ای نیمه جامد یا جامد می باشد که متشکل شده از روغن پایه, صابون و در آخر یک مایه ی پرکننده است, به علاوه نمی توان از اهمیت سنتیک نیز غافل ماند زیرا نقش اصلی را در تهیه ی این نوع گریس دارد.

در ادامه قصد داریم تا شما را بیشتر با گریس نسوز آشنا کنیم تا اطلاعات لازم و کافی را در این زمینه کسب کنید.

اطلاعات لازم در مورد مواد اولیه گریس نسوز:

تمام مواد اولیه گریس نسوز می بایست از کیفیت بالا و استانداردی بر خوردار باشد تا روانکاری بالایی داشته باشد در غیر این صورت روانکاری آن ضعیف می باشد و کارایی لازم را ندارد. پس توجه کافی داشته باشید که این محصول را تنها از شرکت های معتبر و معروف خریداری کنید زیرا در صورت نداشتن استاندارد ها ضربه و هزینه ی زیادی از جمله تعمیر دستگاه را به شما تحمیل می کند.

گریس ها همگی از یک سری متریال ها یا به زبان ساده تر از اجزایی تشکیل شده اند که همین اجزا گویای خصوصیات برجسته ی آنهاست.
گریس های نسوز برای کاهش اصطحکاک بین دو سطح قرار می گیرد و می تواند بصورت جامد، نیمه جامد مایع و یا گاز به کار گرفته شود.

یکی از مهم ترین مواد اولیه گریس نسوز ، پایه صابونی تشکیل دهنده آن است که از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت روانکاری بلبرینگ و یاتاقان در دمای بالا باید از گریس های نسوز استفاده نمود تا هنگام کار دچار سوختگی نشوند.
بازدارنده اکسیداسیون یکی دیگر از مواد افزودنی در گریس ها می باشد که جهت ممانعت از اکسید شدن اجزای تشکیل دهنده در دمای بالا به کار می روند. از این رو بهتر است جهت دریافت بهترین عملکرد از گریس ها، آنها را در کیفیتی بالا با مواد اولیه مرغوبی خریداری نمایید.

مزایای گریس نسوز:

از خاصیت های بارز این محصول می توانیم به مقاومت بالای آن در برابر هر گونه گرد و غبار را اشاره کنیم, تعداد دفعه های روانکاری با گریس ها کمتر از روغن صنعتی می باشد, گریس ها باعث کاهش صدا و ارتعاش می شوند, ضد ضربه و خوردگی هستند و در آخر حتی در دمای متغیر کاربرد دارند در نتیجه به علت مزایایی که گریس های نسوز دارند به هیچ عنوان قابل جایگزین با روغن های صنعتی نمی باشند, اما از فواید روغن های صنعتی نیز نمی توانیم غافل بمانیم. یکی از اهمیت های گریس نسوز این است که نیروی محرکه ی بسیاری از وسایل می باشد و بدون استفاده از آن حرکتی صورت نمی گیرد.

مواد اولیه گریس نسوز در دستگاه چه وظایفی را ایفا می کنند؟

مهم ترین وظیفه انواع گریس نسوز، انتقال قدرت هیدرولیک به دستگاه است که به طور غیر مستقیم از ضربه و تنش نیز جلوگیری می کند. هم چنین باعث جابجایی مواد آلوده کننده شده که افزایش طول عمر دستگاه را به همراه خواهد داشت. علاوه بر آن باعث آب بندی دستگاه شده که از خرابی زود هنگام آن جلوگیری می کند و در کل  مهم این است که گریس پایداری حرارتی و پایداری در مقابل آب را داشته باشد در غیر اینصورت خسارت های جبران ناپذیری به جا خواهد گذاشت.

در انتخاب گریس نسوز به چه مواردی توجه کنیم؟

عوامل متعددی برای انتخاب انواع گریس نسوز مطرح است اما در هنگام خرید گریس نسوز به نوع روغن پایه و شاخص ویسکوزیته آن دقت داشته باشید و قبل از خرید اطلاعات کافی از دستگاه مورد نظرتان را دریافت کنید که خرید بهتری برای افزایش طول عمر دستگاهتان انجام دهید.

به علاوه نوع ماده سفت کننده، پایداری ترکیب مواد افزودنی و ویژگی آن، دمای محیط کاری، آلودگی هوا و میزان بار و فشار اعمال شده بر روی دستگاه را مورد توجه قرار دهید.

شما همچنین می توانید مقالات دیگر ما را که در مورد خرید و فروش واسکازین بهران سمند 85W-140 و دیگر قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و … را در همین وب سایت دنبال کنید.

درباره شرکت فیداراویل:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل یکی از شرکت های معتبر و موفق با سابقه ی طولانی در زمینه ی توزیع و فروش روغن صنعتی و روانکار ها از جمله گریس نسوز و همچنین محصولات صنعتی دیگری مانند:  زنجیر صنعتی و دیگر  انواع بلبرینگ  و تسمه و…می باشد. شما در فروشگاه ما می توانید انواع روغن صنعتی بهران اعم از روغن بهران انتقال حرارت، روغن هیدرولیک، روغن تراش و غیره را مشاهده کنید.

علاوه بر خرید محصول فوق شما عزیزان می توانید جهت خرید و فروش انواع روغن های صنعتی و گریس ها در برند های بسیار معتبر نظیر گریس فوکس و گریس نسوز نیز به مشاهده از سایت ما بپردازید.
مراجعه به سایت ما امکان خرید روغن بهران بردبار و روغن هیدرولیک به علاوه اطلاع از قیمت روغن اکسترا توربو دیزل 15w40 و همچنین قیمت روغن بردبار را نیز به صورت آنلاین در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

تنها هدف این شرکت جلب رضایت و حمایت مشتریان است به علاوه شرکت فیداراویل تمام محصولات مورد نیاز مشتریان خود را در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن نه تنها به تهران و سایر کلان شهر ها بلکه به سراسر نقاط ایران ارسال می کند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره قیمت روغن هیدرولیک صنعتی و یا قیمت روغن بهران برش و خرید این محصول کافی است تا از مشاوران ماهر و پشتیبانی 24 ساعته ی ما در صفحه ی تماس با ما بهره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *