خرید و قیمت روغن صنعتی با کیفیت تضمینی

مواد تشکیل دهنده روغن صنعتی

مواد تشکیل دهنده روغن صنعتی چیست

مواد تشکیل دهنده روغن صنعتی چیست؟

مواد تشکیل دهنده روغن صنعتی از مهمترین عوامل در خرید روغن صنعتی است، که در این بخش از مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

همانطور که میدانید روغن صنعتی از دسته روانکار های صنعتی بسیار کارآمد و مهم در مجموعه فیدار اویل بوده که با توجه به کاربرد فوق العاده آن در صنایع مختلف مورد استفاده صنعتگران زیادی قرار گرفته است که در ادامه ی این مقاله به توضیح مواد تشکیل دهنده روغن صنعتی خواهیم پرداخت.

روغن های صنعتی از موارد زیر تشکیل شده اند که عبارتند از :

  1. روغن پایه
  2. مواد افزودنی

در واقع روغن پایه دارای یک ماده ی نفتی بوده که به سه روش متفاوت تهیه می شود که ادامه بیان می کنیم

  • روش اول : برش دهی مواد نفتی
  • روش دوم : روغن هایی که از قبل استفاده کردیم یا قدیمی هستند را دوباره تصفیه کرده و دوباره از آن ها استفاده می کنند
  • روش سوم : روغن های صنعتی را که به صورت مصنوعی تولید شده اند اما در حال حاضر برای تهیه روغن پایه از روش اول ( همان برش مواد نفتی ) استفاده می کنند.

(مواد افزودنی) نیز شامل موادی مرغوبی است که به (روغن پایه) اضافه خواهد شد تا با توجه به نوع روغن صنعتی و کاربردی که از آن می خواهیم به خواص شیمیایی و فیزیکی متفاوتی برسیم.

فرایند تولید روغن صنعتی

فرآیند تولید روغن صنعتی چیست؟

فرایند تولید روغن صنعتی را می توان در چند گام مهم به طور مختصر توضیح داد :

  1. اولین گام نیز باید نفت خام را تقطیر کرده که انجام این کار در دو مرحله انجام می شود : 1. تقطیر در جو 2. تقطیر در خلاء ( این مراحل برای این بوده که ماده ای متناسب با دمای اشتعال و گرانروی معین تولید شود).
  2. در گام دوم نیز میبایست اینگونه عمل کنیم که حلال پروپان را به نفت خام تقطیر شده تزریق کرده تا این عملیات باقی مانده مواد برج تقطیر استخراج کند (به بیانی دیگر این کار در بخش آسفالت گیری انجام گرفته، به این صورت که باقی مانده مواد آسفالتی که در برج تقطیر در خلاء هستند نیز حلال پروپان را به آن تزریق کرده تا به مرحله استخراج برسد)
  3. در این مرحله ( موم گیری ) از تولید روغن صنعتی با روش های شیمیایی باعث جداسازی ترکیبات و مواد نامناسب و نامرغوب آروماتیکی می شود.
  4. مرحله چهارم نیز پارافین های سنگینی که به شکل جامد بوده را با روش های انحلال و فیلتراسیون جدا می سازند.
  5. در آخرین گام به روغن پایه یک سری مواد افزودنی را اضافه می شود تا به روغن های صنعتی دلخواه که دارای خواص متفاوتی است ( البته با توجه به نیاز مشتریان و موارد استفاده آن ) برسند.

مواد اولیه روغن های صنعتی و کاربرد آن:

معرفی مواد اولیه روغن های صنعتی

مواد تشکیل دهنده روغن صنعتی نیز به عنوان یک ماده روان کننده عالی در صنایع گوناگون عمل می کند که با بکارگیری آن در تجهیزات باعث کاهش اصطکاک موجود بین سطوح در تماس متقابل شودد، همین امر باعث شده تا از میزان گرمای ایجاده در زمان حرکت سطح های مختلف به شدت کاسته شود.

علاوه بر کم شدن دمای سطوح بین قطعات، استفاده از روغن صنعتی نیز به خنک کاری سطح ها، انتقال نیرو کافی و همچنین انتقال ذرات خارجی کمک زیادی کند، پس کم شدن اصطکاک توسط این نوع روغن ها را جزء روانکاری دانسته که از دیگر کاربرد های آن می توان در برشکاری، تراشکاری، روان شدن قطعات تجهیزات و … اشاره نمود.

اکثر مواد اولیه روغن های صنعتی از روغن پایه و مواد افزودنی به وجود می آیند که با توجه به برند هر روغن دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد.

شماره گذاری روغن های صنعتی

شماره گذاری روغن های صنعتی چیست

برای آشنایی بیشتر با شماره گذاری روغن های صنعتی باید بگوییم که روغن با کد های مختلف و مدل های مختلف از مشتقات و مواد گوناگونی تولید شده اند که مواد تشکیل دهنده هر روغن ممکن است با دیگری تفاوت هایی داشته باشد، در واقع همین ‌مواد تشکیل دهنده بوده اند که انواع مدل های روغن های صنعتی را به وجود آورده اند.

این بدین معناست که خاصیت و کاربرد هایی که هر یک از روغن ها دارند با توجه به مواد داخلی که در آن استفاده شده است، پس به نوع کاری که از این روغن ها در امور صنعتی مد نظرتان است دقت کنید و سپس اقدام به خرید روغن صنعتی کنید تا بهترین کارایی را از آن دریافت نمایید.

کسب اطلاعات دقیق پیش از خرید یک محصول کمک شایانی به اطمینان شخص شما می کند، از این رو مراجعه به سایت ما امکان خرید با برند های معتبری چون روغن صنعتی شل و یا خرید روغن صنعتی توتال به علاوه اطلاع از قیمت روغن صنعتی توتال Azolla AF 46 نیز به صورت آنلاین در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.

همچنین علاوه بر خرید محصولات گفته شده شما عزیزان می توانید جهت خرید و فروش انواع گریس ها در برند های خارجی معتبر نظیر fuchs و گریس صنعتی اس کا اف skf نیز به مشاهده از سایت ما بپردازید

هر چند در کنار خرید محصول مورد نظر می توانید،مواد تشکیل دهنده روغن صنعتی، ویژگی ها و‌ مشخصات آن ها را مورد بررسی قرار دهید.

فروش روغن صنعتی در اصفهان

روغن های صنعتی علاوه بر تهران در سایر شهر های دیگر به راحتی امکان پذیر است، مثلا فروش روغن صنعتی در اصفهان یا سایر کلان شهر های دیگر از طریق تماس با شماره های فیدار اویل قابل انجام است.

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید روانکار های صنعتی باید توجه داشته باشید این است که این محصولات را تنها از شرکت هایی که با اعتبار هستند خریداری کنید زیرا در صورت نداشتن استاندارد های لازم هزینه های زیادی را به شما تحمیل می کنند.

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل یکی از توزیع کنندگان معتبر و بزرگ در سراسر کشور ایران است که در زمینه فروش روغن در برند هایی چون روغن های صنعتی بهران به ویژه روغن بردبار، روغن هیدرولیک، روغن برش و نیز انواع گریس ها فعالیت دارد.

شما با مراجعه به فروشگاه سایت بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل این اطمینان را به شما می دهیم که قادر به خرید انواع روغن های درجه یک از جمله بهران آبکار ویژه ۱۴۵ و یا بهران ترانس N و … هستید و از قیمت های استثنایی شرکت فیداراویل بهره مند خواهید شد.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر مثل چگونگی طبقه بندی روغن های صنعتی و یا استعلام قیمت روغن هیدرولیک بهران به صورت آنلاین با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید.

شرکت فیدارگستر اطلس پارس از شرکت های معروف و با اعتباری است که علاوه بر توضیح مواد تشکیل دهنده روغن صنعتی در زمینه توزیع و پخش این روانکار های صنعتی فعالیت دارد که در صورت تمایل شما می توانید به به صورت حضوری به این شرکت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *