خرید و قیمت روغن صنعتی با کیفیت تضمینی, دانستنی های روغن صنعتی و گریس

پرمصرف ترین روغن های صنعتی

پرمصرف ترین روغن های صنعتی

همان طور که می دانید روغن های صنعتی دارای کاربرد های مختلف و خاصی در صنایع مختلف می باشند, برای آشنایی با پرمصرف ترین روغن های صنعتی با ما در این مقاله همراه باشید.

معرفی پرمصرف ترین روغن های صنعتی:

روغن صنعتی به روغن هایی با مشخصات فیزیکی و شیمیایی خاصی گفته می شود که از آن ها در صنایع مختلف و به صورت خاص و ویژه استفاده می شود. روغن های صنعتی دارای ویژگی های خاصی هستند و بر اساس مواد ثانویه ای که به آن ها اضافه می شود دسته بندی می شوند و در صنایع گوناگون به کار برده می شوند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با تعدادی از انواع روغن صنعتی و ویژگی ها و کاربردهای آن ها آشنا سازیم.

بررسی انواع روغن های صنعتی تولیدی:

روغن های صنعتی بر اساس کاربردشان در صنایع گوناگون دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. 

از انواع روغن های صنعتی می توان به روغن های صنعتی مورد استفاده در ترانسفورماتور ها، روغن صنعتی های مخصوص موتور های گردشی و هیدرولیک با ماندگاری به نسبت بالاتر، روغن های مخصوص توربین ها، روغن صنعتی مخصوص دیزل ژنراتور، روغن های صنعتی کمپرسور ها، روغن های مورد نیاز در تجهیزات کارخانجات نساجی، روانکار های مورد استفاده در عملیات های ماشین کاری و برشکاری، روغن های صنعتی مورد استفاده در دنده های دستگاه های صنعتی بزرگ، روغن های مود نیاز در انتقال حرارت از بخش های مختلف تجهیزات به دیگر قسمت ها، روغن های محافظت کننده از تجهیزات حساس به دما یا ساییدگی، روغن های صنعتی مورد استفاده در ماشین آلات سنگین و … اشاره کرد.
پرمصرف ترین روغن های صنعتی

روغن های صنعتی مورد استفاده در نساجی:

در صنعت نساجی به علت ویژگی های خاص دستگاه ها و محصولات به نوعی از روغن ها نیاز می باشد که علاوه بر خاصیت روانکاری و خنک کنندگی بتوانند از ایجاد الکتریسیته ساکن نیز جلوگیری کنند. این روغن ها علاوه بر این کار بسیار مهم در روان کردن ماشین های دوخت اتومات و گردباف نیز کاربردهای زیادی دارند.

روغن های مورد استفاده در صنایع نساجی دارای قابلیت بسیار خوبی برای شستشو با آب هستند و این امر باعث می شود تا هیچگونه ردی از آن ها بر روی پارچه های پنبه ای و یا مصنوعی در هنگام عملیات دوخت باقی نماند.

پرمصرف ترین روغن های صنعتی مورد استفاده در توربین ها:

توربین ها به علت قدرت بسیار زیاد و حرارت حاصل از سنگینی کار نیاز بسیار زیادی به روانکار ها یا همان روغن های صنعتی دارند.

روغن های مخصوص توربین ها دارای ویژگی های متفاوتی می باشند و روانکار های فوق العاده به حساب می آیند. این نوع از روغن ها در انواع توربین های آب، بخار، گاز و … بکار برده می شوند و دارای خواص جدا پذیری هوا و آب از روغن می باشند که در این نوع از وسایل بسیار مورد نیاز می باشند.

پرمصرف ترین روغن های صنعتی

معرفی روغن دنده صنعتی ویژه:

روغن دنده های صنعتی ویژه به طور خاص برای استفاده در جعبه دنده های صنعتی بکار برده می شوند و این نوع از روغن ها دارای خواصی برای کاهش اثر فشار می باشند و معمولا نیز در دستگاه های مختلف چون سیمان، فولاد، صنایع نیروگاهی، کاغذ و … مورد استفاده قرار می گیرند.
پرمصرف ترین روغن های صنعتی

روغن های صنعتی هیدرولیک و گردشی:

روغن های مورد استفاده در ماشین های صنعتی نیز باید دارای خصوصیاتی برابر با این دستگاه ها و ماشین ها باشند. این روغن ها می بایست علاوه بر پایداری حرارتی قابل قبول، خاصیت روانکاری سیستم های دنده، موتورهای الکتریکی و پمپ های آن ها، زنجیر صنعتی، دستگاه های پرس سبک و سنگین، سیستم های گردشی و هیدرولیکی و بلبرینگ ها… را به خوبی داشته باشند.

روغن بهران حرارت نوعی روغن است که می تواند حرارت بالا را تحمل کند, این نوع روغن دارای یک امتیاز خاص نیز هست که آن ضد زنگ بودن و ضد اکسیداسیون بودن آن می باشد.

انواع بسیاری از روغن ها وجود دارد مثل روغن بردبار و یا روغن آذرخش ویژه 10 که جز پرطرفدار ترین دسته های روغن های صنعتی از بررند بهران می باشند.
پرمصرف ترین روغن های صنعتی

معرفی روغن های صنعتی ترانسفورمر:

این نوع از روغن ها نیز دارای خواصی خاص می باشند و در هنگام تولید آن ها از موادی استفاده می شود که آن ها را به نوعی عایق الکتریکی خواهد کرد. این نوع از روغن های عایق الکتریکی در ترانسفورمر ها با قدرت بسیار زیاد ویژگی های چون ضد اکسید و ضد خورندگی، عملیات روانکاری عالی، پایداری حرارتی بالا، سرد کنندگی، جذب گاز های تولید شده زاید، طول عمر و کاربرد زیاد، ولتاژ شکست بالا و … را دارند.

درباره بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل و وب سایت آن:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل یکی از شرکت های شناخته شده و معتبر در شهر تهران می باشد که در زمینه های خرید و فروش انواع روغن هیدرولیک و همچنین خرید و فروش انواع روغن برش بهران و نیز خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و سایر مدل و برند های روغن صنعتی و گریس ها بیشتر از یازده سال است که فعالیت می کند.

شما عزیزان جهت نیاز به مشاوره و پرسش تمامی سوالات خود نظیر لیست قیمت خرید و فروش روغن بهران حرارت و یا قیمت خرید و فروش واسکازین بهران سمند 85W-140 و غیره می توانید همین حالا وارد صفحه تماس با ما این وب سایت شوید و با بخش کارشناسان و پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

از فروشگاه روغن صنعتی این وب سایت به راحتی می توانید هر نوع روانکار اعم از انواع گریس نسوز و انواع روغن صنعتی بهران و … را مشاهده و در صورت تمایل به صورت آنلاین در هر کجای کشور ایران که هستید تهیه نمایید, به علاوه می توانید به صورت حضوری به شرکت فیداراویل ما مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *