روغن صنعتی بهران

بهران آذرخش

بهران آذرخش

امروزه صاحبان خودرو ها برای بالا بردن طول عمر خودرو خود هزینه های زیادی را متقبل می شوند, در این بین روغن بهران آذرخش انتخاب مناسبی می باشد.

از انواع روغن هایی که به جهت روانکاری موتور ها یا قطعات صنعتی استفاده می گردند, می توان به روغن بهران آذرخش اشاره نمود که دارای پایه معدنی است.

همچنین این نوع روغن صنعتی دارای ویژگی های بسیاری بوده که این روغن را به یک روغن محبوب تبدیل کرده است. کاربرد اصلی این روغن ها در روانکاری موتور های سوپر شارژ و توربو شارژ ماشین آلات سنگین راه سازی است که در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های این روغن می پردازیم.

معرفی روغن صنعتی بهران آذرخش:

بهران آذرخش نوعی روغن دیزلی مرغوب است که در انواع تک درجه ای و چند درجه ای ساخته و تولید می شوند, باید توجه کنید که روغن های دیزلی را با بنزینی اشتباه نگیرید که البته پایه هر دوی این روغن صنعتی ها روغن پایه است اما در افزودنی های خود با هم متفاوت می باشند, علاوه بر آن روغن های دیزلی کربن بیشتری را جذب می کنند درحالی که موتور های بنزینی تمایل به جذب قیر و رطوبت دارند.

بهران آذرخش

به طور خلاصه روغن موتور های دیزلی به خاطر قرار گرفتن در شرایط سخت نیاز به روغن هایی با افزودنی های بیشتر دارند, بهران آذرخش نمونه ای از این روغن موتور های دیزلی است.

از کاربرد های این نوع روغن صنعتی:

این روغن تهیه شده از روغن پایه مرغوب و مواد افزودنی مناسب است و همچنین دارای خاصیت پاک کنندگی دوده و از قطعات در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.

این روغن در موتور دیزلی خودرو ها و ژنراتورهای تولید برق و ماشین های سنگین راهسازی ، کامیون ها ، لوکومتیوها و قایق های ماهیگیری استفاده می شود.

این روغن قادر است با ایجاد لغزندگی بین قطعات از ساییده شدن آن ها با هم جلوگیری کند.

از قابلیت و عملکرد های این نوع روغن صنعتی:

این روغن علاوه بر عملکرد روانکاری و کم کردن سایش قطعات موتور قادر است کارهایی مثل شست و شوی قطعات از دوده ، آب بندی فواصل بین قطعات ، محافظت از سطوح در برابر زنگ زدگی و ضربه ، جلوگیری از رسوب مواد زائد و معلق نگه داشتن آن ها را نیز انجام دهد.

علاوه بر این ها به عنوان یک عامل خنک کننده و از بین برنده حرارت نیز استفاده می شود چون به گفته کارشناسان می تواند حرارت کف پیستون ها را بر اثر پاشیدن روغن کم کند.

بررسی سطوح کیفیت روغن صنعتی بهران آذرخش:

اکنون به بررسی سطوح کیفیت روغن بهران آذرخش می پردازیم:

CJ-4 : روغن مخصوص انواع موتور های دیزلی چهار زمانه دور و سرعت بالا، مدل 2010 به بعد که به سیستم های کنترل آلودگی پیشرفته مجهز بوده و سوخت دیزلی با غلظت گوگرد حداکثر 500 ppm مصرف می کند.

Cl-4 : روغن مخصوص موتور‌ های دیزلی چهار زمانه دور و سرعت بالا مدل 2002 که به سیستم کنترل آلودگی مانند EGR مجهز است و غلظت گوگرد سوخت مصرفی آنها حداکثر 5/0 درصد می باشد. این روغن به جای روغن های CD, CE, CF-4, CG-4, CH-4 نیز می تواند استفاده شود.

CH-4 : روغن موتور مناسب برای موتور های دیزلی چهار زمانه دور و سرعت بالا، مدل 1998 که غلظت گوگرد سوخت مصرفی آن ها حداکثر 5/0 درصد است و به جای روغن های CD, CE, CF-4, CG-4 نیز می تواند استفاده شود.

CG-4 : روغن موتور مناسب برای موتور های دیزلی چهارزمانه سنگین ، دور و سرعت بالا مدل سال 1995 که غلظت گوگرد سوخت مصرفی آنها کمتر از 5/0 درصد است و به جای روغن های CD, CE, CF-4 نیز می تواند به کار رود.

CF-2 : روغن موتور مناسب برای موتور های دیزلی سنگین و دو زمانه که در سال 1994 معرفی شده است و می تواند جایگزین CD-II نیز باشد.

CF : روغن ویژه موتور های دیزلی سنگین توربو شارژ و سوپر شارژ برای مصرف با سوخت هایی که بیش از 0/5 درصد گوگرد دارند و در سال 1994 معرفی شده است. این روغن می تواند جایگزین روغن های CD نیز باشد.

CE : روغن موتور مناسب برای موتور های دیزلی سنگین سوپر شارژ و توربوشارژ که در سال 1985 معرفی شده است و به جای روغن های CD , CC نیز می تواند بکار برده شود.

CD-ll : برای موتور های دو زمانه در سال 1985 معرفی شده است.

انواع سری های سی این محصول:

CD : برای موتور های دیزلی سوپر شارژ مناسب است و در سال 1955 معرفی شده است.

CC : برای موتور های دیزلی ساخته شده در سال 1961 معرفی شده است.

CB : برای موتور های دیزلی ساخته شده در سال 1949 معرفی شده است.

CA : برای موتور های دیزلی ساخته شده در سال های 1940 معرفی شده است.

از خدمات شرکت فیداراویل:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل سال ها است که در زمینه های فروش روغن صنعتی در برند های متنوع آنان اعم از روغن صنعتی بهران, توتال, شل و همچنین در زمینه فروش انواع گریس همانند گریس توتال و دیگر گریس نسوز و … فعالیت می کند.

یکی از خدمات این شرکت این است که تمامی محصولات مورد نیاز مشتریان خود را به تمامی شهر های بزرگ و کوچک ایران در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن ارسال می کند.

جهت خرید محصولاتی چون روغن انتقال حرارت بهران و اطلاع از قیمت روغن هیدرولیک صنعتی می توانید به فروشگاه سایت ما مراجعه نمایید.
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر مانند اطلاع از قیمت روغن گیربکس خودرو و دیگر محصولات ما همچون قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و خرید و فروش انواع روغن بهران برش از محصولات سایت ما دیدن نموده و در صورت تمایل به خرید آنها اقدام نمایید تا در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن به شما تحویل داده شود.

به علاوه برای اطلاع از قیمت های انواع روانکار ها همچون قیمت روغن صنعتی و سایر محصولات ما می توانید با مشاوران و یا پشتیبانی آنلاین ما از طریق صفحه تماس این وب سایت در ارتباط باشید.

 برای مشاهده بیشتر جزئیات محصولات صنعتی ما به صفحه محصولات فروشگاه وب سایت ما مراجعه نمایید.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنعتی دیگر ما مانند انواع بلبرینگ و انواع زنجیر صنعتی به وب سایت قطعات صنعتی فیدارگستر مراجعه نمایید.

ما را در بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل دنبال کنید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *