روغن صنعتی بهران

کاربرد روغن واسکازین

کاربرد روغن واسکازین

کاربرد روغن واسکازین در صنعت کاغذ سازی و دیگر صنایع

استفاده و کاربرد روغن واسکازین بهران یا به عبارتی روغن دنده صنعتی بهران در صنایع یک کشور نظیر صنایع کاغذ سازی نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد. این روغن از صدمات و آسیب های جدی و پر ضرر به دستگاه ها و ماشین آلات سنگین جلوگیری می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روغن واسکازین، این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید.

همان طور که می دانید کاغذ جزء جدایی ناپذیر زندگی مدرن به حساب می آید و تمامی ارگان های دولتی، خصوصی و … نیازمند وجود کاغذ برای تبلیغات، فیش حقوقی، گرفتن آمار و … می باشند. عدم وجود کاغذ و کمبود آن، خسارت های زیادی به یک کشور وارد می کند.

از این رو استفاده از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته و قطعات صنعتی با طول عمر بالا یک مزیت در صنعت کاغذ سازی محسوب می شود. اما هر چقدر هم از دستگاه های پیشرفته و مدرن استفاده کنید، به مرور زمان و با کار کردن پیوسته دستگاه، عمر آن ها کاهش خواهد یافت و برای جلوگیری از آسیب های احتمالی باید نگهداری و تعمیرات به موقع و با برنامه ای را در دستور کار قرار دهید.

یکی از مهمترین برنامه ریزی ها برای بهبود عملکرد دستگاه و افزایش بازدهی سیستم و همچنین افزایش طول عمر بیشتر قطعات صنعتی در ماشین آلات صنعتی کاغذ سازی، خرید روغن صنعتی برای روانکاری قطعات می باشد.

یکی از پر کاربرد ترین محصولات، روغن دنده واسکازین از برند بهران است. بهران سمند ویژه 85w140 یک روغن واسکازین با تولید داخلی است که علاوه بر دارا بودن مواد پایه معدنی از چند افزودنی مجاز دیگر تشکیل شده است. روغن صنعتی بهران دارای استانداردهای بین المللی و HSE بوده که به محیط زیست و بهداشت محیط آسیب نمی رساند.

روغن واسکازین در ماشین آلات صنعتی

روغن واسکازین چیست؟ ماشین آلاتی که تحت شرایط سخت کار می کنند، نیاز به روغن دنده یا روغن واسکازین قوی دارند. بنابر این از کاربرد روغن واسکازین برای حفاظت و حرکت روان دستگاه استفاده می شود.

یکی از بزرگترین کاربرد روغن واسکازین بهران، مشخصه فشار پذیری بسیار زیاد آن می باشد که آن را برای چرخ دنده های صنعتی و بزرگ، هیپوئید و … مناسب کرده است. در این روغن از افزودنی EP به عنوان یک محافظ برای قطعات صنعتی از هرگونه فرسودگی استفاده شده است.

روغن کاری ماشین آلات صنعتی

قبل از اینکه به روغن کاری ماشین آلات صنعتی بپردازیم می خواهیم یک مثال از مراحل ساخت کاغذ با دستگاه صنعتی را بزنیم. برای تولید کاغذ در کارخانه کاغذ سازی دو مرحله بسیار مهم باید طی شود که اولین مرحله ایجاد خمیر برای تولید کاغذ می باشد که این خمیر می تواند حاصل از چوب درختان باشد و یا از طریق بازیافت کاغذهای دیگر تولید شود. در این مرحله پروسه های بسیار زیادی طی خواهد شد و بسته به نوع کاغذ دستگاه های بکارگیری شده فرق خواهد کرد.

یکی از مراحل در ساخت کاغذ استفاده از دستگاه و ماشین آلات صنعتی به منظور تولید کاغذ از خمیر کاغذ می باشد که اگر نوع کاغذ مورد نیاز فرق داشته باشد ماشین مخصوص به خود را می طلبد. تمامی این مراحل برای ساخت یک کاغذ نیازمند چندین خط تولید و ماشین آلات مختلف می باشد که می توان به:

خط خمیر سازی، تجهیزات مربوط به تصفیه آب، آزمایشگاه، خط پایانی دستگاه و … اشاره کرد. هر یک عملکرد مخصوص به خود را دارا بوده و از قطعات صنعتی بسیار زیادی استفاده خواهد کرد. بنابراین برای افزایش بازدهی سیستم یکی از راه های بسیار موثر، روغن کاری ماشین آلات صنعتی است که بایستی به طور مداوم انجام شود که پیشنهاد ما برای روانکاری این قطعات به منظور افزایش بازدهی و طول عمر بالا استفاده از انواع و کاربرد روغن واسکازین بهران می باشد.

ویژگی های روغن واسکازین

وجود ماشین آلات مختلف صنعتی در صنایع کاغذ سازی و کار کردن پیوسته آن بدون وجود خاموشی یک مزیت به حساب می آید و نبایستی از روغن های صنعتی غیر مجاز دیگر برای این گونه دستگاه ها استفاده شود؛ زیرا موجب ضرر به کارخانه و صادرات کاغذ به دیگر کشورها خواهد شد. از این رو استفاده از روغن واسکازین بهران برای صنایع کاغذ سازی یک انتخاب بهینه خواهد بود. در زیر ویژگی های روغن واسکازین را معرفی می کنیم:

  • حفاظت قطعات از هرگونه ساییدگی و فرسودگی
  • میزان چسبندگی مناسب
  • پایدار در برابر کف شدن
  • دارا بودن خاصیت ضد زنگ
  • مقاومت خوب در برابر اکسیداسیون
  • مناسب برای کار با درجه حرارت زیاد

خواص روغن واسکازین

از خواص روغن واسکازین می توان به میزان چسبندگی خوب آن اشاره کرد. در واقع چسبندگی این روغن ها به حدی می باشد که از شره شدن و به هدر رفتن روغن در قطعات جلوگیری می کند. کاربرد روغن واسکازین به این صورت است که به راحتی بر روی قطعات می نشیند و موجب نرم و روان کار کردن قطعه خواهد شد. این روغن ها قادر هستند تا در هنگام مواجه با بارهای سنگین به سادگی، کار خود را ادامه داده و اصطکاک بین قطعات و بلبرینگ را به حداقل ممکن برساند. تمامی روغن های صنعتی شرکت نفت بهران دارای استاندارد HSE می باشند که در بسیاری از کشورهای جهان این یک حسن محسوب می شود و در دیگر روغن های صنعتی تولید شده وجود ندارد.

درباره بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل:

بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل یکی از معتبر ترین شرکت های شناخته شده در شهر تهران می باشد که در زمینه های متنوعی اعم از فروش انواع روغن صنعتی و انواع گریس در برند های متفاوت که شامل موارد زیر می باشد, فعالیت می کند که عبارت است از:

  • انواع روغن انتقال حرارت بهران
  • انواع روغن بهران هیدرولیک
  • انواع روغن صنعتی بهران بردبار
  • انواع روغن بهران آذرخش
  • و تمامی مدل های دیگر برند روغن بهران
  • توزیع انواع گریس نسوز
  • همچنین این شرکت دارای سایر برند های معتبر از جمله برند شل و برند توتال است.

به علاوه باید ذکر کنیم که شرکت فیداراویل محصولات مورد نیاز مشتریان خود را برای آنان در هر کجای کشور ایران که باشند در بازه زمانی بسیار کوتاهی برای آنان ارسال می کند.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

برای سفارش انواع روانکار ها کافی است تا به صفحه ی فروشگاه روغن صنعتی همین وب سایت مراجعه کرده و محصول دلخواه خود را با مشاهده قیمت آنان برای مثال لیست قیمت خرید و فروش روغن واسکازین با کیفیت مناسب خریداری کنید و یا می توانید به صورت حضوری به شرکت فیداراویل مراجعه کنید تا کاربرد روغن واسکازین مورد نظر را بیابید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر نظیر خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک بهران و یا خرید و فروش انواع روغن برش بهران و نیز خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و … همین حالا با بخش کارشناسان ما تماس بگیرید. جهت نیاز به انواع بلبرینگ ها و انواع زنجیر صنعتی به وب سایت فیدارگستر رجوع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *