گریس صنعتی چیست

گریس آنتی سیز

گریس آنتی سیز

محصول گریس آنتی سیز در واقع یک خمیر تعمیراتی می باشد با قدرت و عملکرد فوق العاده زیاد که عاری از هر گونه فلزات می باشد. با ما در ادامه ی این مطالب همراه باشید تا شما را بیشتر با این روانکار صنعتی آشنا سازیم و تمامی اطلاعات لازم را قبل از خرید این روانکار دریافت کنید.

مقدمه ای درباره گریس آنتی سیز:

از ویژگی های برجسته ی این گریس می توانیم به جدا کنندگی بالای آن بر روی متریال های متنوع اشاره کنیم که به حالت خنثی عمل می کند. همچنین عملکرد گریس آنتی سیز زمانی دیده می شود که استفاده از بقیه ی خمیر های تشکیل شده از فلز باعث به وجود آمدن واکنش الکترولیتی بر روی متریال شود.

این روانکار بر روی تمامی پیچ ها و اتصال دهنده ها و همچنین سایر رابط های بست دار برای جلوگیری از جوش خوردگی و همچنین توقیف و خوردگی و  روغن کاری برای سهولت در جدا سازی استفاده می گردد.

نکته این است که انتخاب مناسب آنتی سیز مزایای زیادی را برای یک سیستم مهندسی شده دارد.

استفاده های گوناگون از این روانکار صنعتی در صنایع مختلف:

همان طور که در قسمت بالای این مقاله اشاره کردیم معمولا از این محصول برای موقعیت ها و شرایط سخت در مکان‌ هایی که قطعه های مکانیکی با هم در تماس هستند و احتمال هر نوع ضربه خوردگی، اصطکاک و فرسایش قطعات زیاد است, مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین اگر رسیدگی درستی به قطعات آن در محل‌ های تماس شکل نگیرد، به مرور زمان بر عملکرد و قدرت دستگاه تاثیر می گذارد و سیستم شما را دچار اختلال می‌ کند, در نتیجه باید رسیدگی‌ مرتب و متداولی داشته باشیم.

یکی از اقدامات اصلی در این حیطه، استفاده از روانکار های مناسب و با کیفیت است. گریس یکی از روانکار های پر استفاده می باشد که به نوع گسترده ای به علت مزایای متنوعی که دارد، مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

عمر متوسط کاری گریس‌ آنتی سیز در صورتی که در فضای آزاد استفاده شود، به مدت یک سال می باشد و اگر در فضای بسته همانند کارخانه ها استفاده شود عمر متوسط این کالا به دو سال افزایش پیدا می کند.

چرا انتخاب صحیح گریس ها از اهمیت زیادی برخوردار است؟

این محصول در انواع مختلف و همچنین برای شرایط مختلف تولید می‌ شوند ،برای مثال برخی از مدل‌ ها می‌تواند در برابر آب مقاومت زیادی نشان دهد اما برخی دیگر از انواع گریس ها این خاصیت رو ندارند. بهتر است تا با انتخاب نوع مناسبی از گریس ها با توجه به نیاز خود ،خرید کنید زیرا این محصول همان طور که گفته شد انواع مختلفی دارد، در این حالت برای دستگاه ‌ها و قطعات خود نهایت ایمنی مورد انتظار را تامین می کنید و همچنین طول عمر آن‌ ها را افزایش می دهید.

درباره بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل یکی از شرکت های معتبر و معروف در زمینه ی توزیع انواع روغن صنعتی در برند های روغن بهران از جمله روغن انتقال حرارت بهران  و دیگر روغن هیدرولیک بهران h32 و روغن صنعتی بهران بردبار و نیز روغن بهران آذرخش و سایر روانکار ها اعم از گریس به ویژه گریس نسوز و … می باشد که تمامی این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش می رساند.برای دربافت قیمت محصولاتی مثل قیمت واسکازین 140 بهران و یا قیمت روغن بهران برش با ما همراه باشید.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

از اهداف اصلی این شرکت جلب رضایت و حمایت مشتریان خود می باشد و موفقیت چشمگیری نیز توانسته تا به امروز به دست آورد. برای اطلاعات بیشتر از جمله قیمت روغن هیدرولیک صنعتی و همچنین قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و خرید این روانکار ها می توانید تا با کارشناسان حرفه ای ما در این زمینه ها تماس حاصل فرمایید و آگاهی های لازم را بگیرید. این شرکت محصول مورد نیاز مشتریان عزیز خود را در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن تحویل آنان می دهد.

همچنین باید اضافه کنیم که شرکت فیدارگستر نیز یکی دیگر از شرکت های شناخته شده در زمینه های توزیع سایر محصولات صنعتی از جمله: انواع زنجیر صنعتی، انواع بلبرینگ ها و.. می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *