انواع گریس, روغن صنعتی شل

گریس شل البیدا

گریس شل البیدا

شرکت شل با تولید گریس شل البیدا, یکی از مرغوب‌ ترین روان کننده‌ ها را برای قطعات و تجهیزات صنعتی تولید کرد. تا کنون از مزایا و ویژگی های گریس شل البیدا اطلاعات کاملی کسب نمودید که ارزش بالای این محصول را به طور کامل بازگو می کند.

حال بهتر است کمی توجه شما را به نحوه خرید این محصول جلب کنیم. همانطور که می دانید تمامی این محصولات از اهمیت بالایی در صنعت برخوردارند که در خصوص خرید آنها باید توجه به خصوصی به کیفیتشان پیش از خرید آنها کرد.

در ادامه قصد داریم دلیل اعتماد شما به سایت و شرکت خود را بیان کنیم که تا حد زیادی خیالتان را بابت خریدی مطمئن راحت می کند. لذا حتما در خصوص خرید محصولات صنعتی از داشتن اصالت آنها اطمینان حاصل نمایید.

 

توضیحات کلی در مورد گریس شل البیدا:

صنعت نفت و گاز و روغن صنعتی یکی از اصلی‌ترین حوزه‌ های درآمد کشور های مختلف حتی کشور های توسعه یافته است.

شرکت شل، یکی از شرکت‌ های پیشرو و ممتاز در زمینه تولید انواع روغن صنعتی و گریس شل است که حدود 200 سال پیش، تاسیس شد.این شرکت با استفاده از سوخت‌ های فسیلی و تجدید ناپذیر، به عرضه انرژی‌ های تجدید پذیر و سبز هم پرداخته است.

به عبارتی شرکت شل، در شمار معروفترین و بهترین شرکت‌ های پخش فرآورده های نفتی در اروپا و در سطح جهان محسوب می شود.

 

 

 

گریس شل البیدا

 

از ویژگی های این نوع گریس:

پایداری مکانیکی تجهیزات و ماشین آلات برای صنعتگران بسیار مهم است که این پایداری در شرایط ارتعاشی، بسیار مهم است.

گریس‌ های صنعتی شل مانند گریس البیدا، دارای این قابلیت هستند و مقاومت بالایی در برابر فشار از خود نشان می‌ دهند.

 

 

گریس شل البیدا

گریس شل

گریس البیدا در برابر سایر مایعات مانند آب مقاوم می باشد و دارای نقطه جوش بالایی است. این ویژگی ها به گریس  البیدا، کمک می‌ کند تا در صنایعی مانند آب و فاضلاب، کارایی داشته باشد.

استفاده مکرر و منظم از گریس البیدا به افزایش عمر قطعات کمک می‌کند, همچنین از آن‌ ها در برابر خوردگی و ساییدگی محافظت می‌کند.

  

 

 

گریس شل البیدا

 

از لحاظ شیمیایی گرانروی این گریس ها هم بسیار مناسب می باشد.

بالا بودن گرانروی روغنهای صنعتی و گریس ها نقش مهمی در بالا بردن مقاومت آن ها، در برابر فشار و تغییرات دمایی دارد.

گریس  البیدا از تشکیل رسوب در قطعات داخلی تجهیزات صنعتی جلوگیری می‌ کند و این قابلیت آن, این محصول را از سایر انواع گریس متمایز کرده است.

معمولاً وجود رسوبات در دستگاه‌ ها و ماشین‌ آلات صنعتی، باعث کاهش حجم و فضای مورد نیاز برای حرکت قطعات می‌ شود اما با استفاده از گریس البیدا و دیگر گریس‌ های مرغوب می توانید به حرکت آسان تر و بهتر قطعات کمک کنید.

 

 

گریس شل البیدا

 

روانکاری و گریس کاری قطعات صنعتی:

حدود 40 درصد از خوردگی‌ ها و اصطکاک بین قطعات، ناشی از عدم توجه به روانکاری و گریس کاری است که اگر مورد توجه صنعتگران قرار بگیرد، کاهش هزینه‌ های مربوط به تعویض و تعمیر ادوات و قطعات صنعتی را به دنبال دارد.

قطعات صنعتی، به صورت مداوم در حال حرکت هستند و در قسمت اتصالات و شفت‌ ها، ساییدگی و برخورد آن‌ ها زیاد است. این مسئله در بلند مدت باعث هرز رفتن قطعات و کاهش کارایی و ایجاد سر و صدا می‌ شود.

 

 

گریس شل البیدا

 

لذا کارشناسان توصیه می‌ کنند با انجام روانکاری و گریس کاری از چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم. گریس شل البیدا و دیگر گریس‌ های شرکت شل، در این زمینه انتخاب بسیار خوبی هستند.

گریس شل البیدا با استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت، به افزایش کارایی و بهره وری این‌ گونه از قطعات کمک شایانی می کند.

توضیحات بیشتر در مورد این نوع گریس:

این محصول جزو یکی از بهترین محصولات صنعتی است که برای روانکاری قطعاتی مثل بلبرینگ و یا قطعاتی مثل زنجیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولاتی مانند گریس ها در برند های بسیار متفاوت به بازار عرضه می‌ شوند و شل جزو یکی از برند های معتبر تولید کننده گریس از جمله  گریس نسوز است.

درباره شرکت فیداراویل:

شما با مراجعه به فروشگاه روغن صنعتی سایت بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل قادر به خریداری انواع محصولات متنوع ما همانند روغن صنعتی بهران و … هستید و می توانید برای پرسیدن سوالات مربوط به این محصولات در صفحه چت آنلاین این سایت با ما ارتباط برقرار کنید.

شرکت فیدارگستر با فراهم کردن امکان خرید و فروش انواع روغن های صنعتی همچون روغن بهران برش و دیگر روغن بردبار و گریس ها در برند های بسیار معتبر نظیر گریس فوکس و گریس نسوز قصد در جلب رضایت شما مشتریان عزیز را داشته تا از محصولی به همراه کیفیت اصیل بهره مند گردید.

بنابراین خرید روغن بهران بردبار و نیز روغن بهران حرارت و روغن هیدرولیک به علاوه اطلاع از قیمت روغن اکسترا توربو دیزل 15w40 و همچنین قیمت واسکازین بهران به صورت آنلاین از طریق مراجعه به سایت ما برای شما عزیزان امکان پذیر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *