گریس صنعتی چیست

گریس های شل

گریس های شل

باید ذکر کنیم که گریس های شل نظیر گریس شل گادوس، از مرغوب و با کیفیت ترین ها روانکار ها در بین محصولات فیدار اویل است که متعلق به شرکت بزرگ شل است. شرکت shell بیشتر از دو قرن است که در زمینه تولید روانکار های صنعتی فعالیت دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع گریس شل، این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید.

یکی از نمونه های انواع گریس های شل، گریس شل آلوانیا هستند که از لحاظ روانکاری در سطح بسیار بالایی قرار دارند. این محصولات بهترین کارکرد را در قطعات صنعتی و اموری از این قبیل ارائه می دهند. همچنین گریس های شل به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر دما مورد استفاده اکثریت واقع می شوند که خرید آنها از طریق مراجعه به سایت ما امکان پذیر می باشد.

امکان فروش آنلاین این محصولات از دیگر مزایایی است که سایت ما در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا در هر کجای کشور که هستید امکان دریافت آنها را داشته باشید. لذا محصولات موجود در بازرگانی فیدارگستر دارای قیمتی معقول نیز می باشند.

مقدمه ای در مورد گریس های شل:

همان طور که پیش از این اشاره کردیم شرکت بزرگ شل تولید کننده انواع گریس های شل می باشد و دفاتر مرکزی آن در شهر لندن واقع شده است این شرکت علاوه بر گریس های شل دارای محصولات دیگری هم چون روغن صنعتی، روغن موتور و غیره می باشد نام اصلی این شرکت رویال داچ شل بوده و لوگو مشهور آن به شکل صدف می باشد. 

گریس های شل

آشنایی با برخی از ویژگی های بارز این روانکار:

گریس صنعتی چیست؟ که یک ماده ژلاتینی جامد یا نیمه جامد است کاملا مقرون به صرفه بوده و در نقاط دور از دسترس انواع دستگاه ها می توان از آن استفاده کرد این گریس ها از ورود گرد و خاک به نقاط مورد نظر جلوگیری می کنند هم چنین دفعات استفاده از گریس ها بسیار کمتر از روغن های صنعتی شل است.

گریس های شرکت شل بیشتر برای یاتاقان ها و ابزار هایی استفاده می شود که شرایط عملکردی آن ها سخت بوده و در دما های بالا کار می کنند و اکثریت این گریس ها دارای خاصیت ضد اکسیداسیون، ضد زنگ زدگی، ضد فرسایش، مقاوم در برابر اکسیداسیون، افزایش عمر دستگاه و ضد خوردگی می باشد و روانکاری بالا داشته و از چسبیدگی قطعات به هم جلو گیری می کند.

انواع گریس شل

برخی از معروف ترین انواع گریس شل عبارت هستند از:

  1. گریس معمولی
  2. گریس کلسیمی
  3. گریس لیتیومی
  4. گریس پمپ
  5. گریس نسوز
  6. گریس والوالین
  7. گریس سیلیکون
  8. گریس سبز
  9. گریس سدیم

 دو تا از بهترین انواع گریس شل شامل موارد زیر می باشد که برای انتخاب گریس مناسب قطعاتی چون بلبرینگ توصیه می شود:

  • گریس شل گادوس
  • گریس شل آلوانیا

این گریس ها هر کدام در مواردی با یکدیگر تفاوت ها و شباهت هایی دارند و همچنین دارای انواع صابون های مشخصی هستند که هر کدام وظیفه مخصوص به خود را دارند و در دستگاه های متفاوتی از آن ها استفاده می شود.

نکات مهم در هنگام انتخاب گریس مناسب:

انتخاب گریس مناسب باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. اگر دستگاه شما نیاز به خنک کنندگی بالا دارد یادتان باشد که گریس ها خاصیت خنک کنندگی ندارند و باید از روغن های صنعتی حتما استفاده کنید هم چنین توجه داشته باشید که محصولات شل را از مراکز معتبر خریداری کنید چون که امروزه به دلیل شرایط اقتصادی و وضعیت ارزی دلار محصولات تقلبی این شرکت بسیار زیاد شده که استفاده از آن ها باعث آسیب های جبران ناپذیری به دستگاه و ماشین آلات صنعتی شما وارد می سازد و هزینه های گزافی به بار خواهد آورد.

درباره بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل که دارای انواع این روانکار ها اعم از انواع روغن انتقال حرارت بهران و انواع گریس همچون گریس نسوز و غیره و انواع روغن صنعتی در برند های متنوع نظیر روغن شل, روغن توتال, روغن بهران که شامل روغن بهران اذرخش و روغن صنعتی بهران بردبار و همچنین روغن هیدرولیک بهران h32 و … با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت ما امکان خرید روغن بهران بردبار و روغن هیدرولیک به علاوه اطلاع از قیمت روغن بردبار و همچنین قیمت واسکازین بهران را داشته باشید.
از طرفی در کنار موارد ذکر شده شما عزیزان می توانید جهت خرید و فروش انواع روغن های صنعتی و گریس ها نظیر گریس فوکس و گریس نسوز نیز به مشاهده محصولات موجود در سایت ما بپردازید.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

همچنین این شرکت در زمینه های دیگر نیز نظیر خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک و دیگر خرید و فروش انواع روغن بهران برش و همچنین خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 نیز فعالیت می کند.

 شما عزیزان برای گرفتن اطلاعات بیشتر همانند لیست قیمت خرید و فروش واسکازین 140 و … می توانید با واحد پشتیبانی ما از طریق صفحه ی تماس این وب سایت تماس حاصل فرمایید ما همیشه به دنبال جلب رضایت و حمایت شما بوده ایم و همیشه در این زمینه تلاش کردیم.

این شرکت محصولات مورد نیاز مشتریان عزیز خود را نه تنها به شهر تهران بلکه به همه ی شهر های بزرگ و شهر های کوچک کشور ایران در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن برای آنان ارسال می کند.

شرکت فیدارگستر همچنین دارای انواع محصولات صنعتی همانند انواع زنجیر صنعتی، انواع  فیلتر صنعتی، انواع بلبرینگ، انواع تسمه، انواع نوار نقاله و غیره می باشد که شما می توانید با مراجعه به وب سایت های دیگر ما از تمامی محصولات ما دیدن فرمایید و در صورت تمایل خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *