روغن توتال چیست

همه چیز درمورد گریس توتال

همه چیز درمورد گریس توتال

برای این که همه چیز درمورد گریس توتال را بدانید با ما در این مقاله همراه باشید, در واقع گریس توتال به عنوان نوعی از روغنهای صنعتی در دستگاه های مختلف صنعتی از جمله دستگاه های مربوط به صنایع غذایی، روانکاری انواع ماشین های صنعتی و … کاربرد دارد.

همه چیز درمورد گریس توتال و گریس ها:

گریس ها محصولاتی پرفروشی هستند که از نظر کیفیت دارای استاندارد های خاص خود می باشند, به طور کلی گریس ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که اصلی ترین دسته بندی گریس ها شامل گریس های نسوز می باشد.

جناب مرسی یر بنیان گذار شرکت فرانسوی نفتی و گاز توتال است که در سطح جهانی دارای جایگاه چهارم در بین شرکت های نفتی بوده و در بیش از 30 کشور در سرتاسر دنیا شعبه هایی را احداث کرده است و به شهرت و محبوبیت بسیاری دست یافته است. این شرکت علاوه بر فعالیت های نفتی نظیر احداث کردن خط های لوله، پالایش نفت خام، پالایش گاز, با اکتشاف مربوط به این زمینه توانسته است در سطح گسترده ای انواع مواد شیمیایی نظیر گریس توتال، روغن توتال و غیره را در کارخانه ها تولید کرده و در سطح بازار بین مشتریان خود عرضه کند.همه چیز درمورد گریس توتال

مواد تشکیل دهنده این نوع گریس چیست؟

ماده اصلی و سازنده گریس توتال , روغن معدنی و سنتتیک هست که چیزی حدود 80 درصد گریس را تشکیل داده و مابقی آن یعنی 20 درصد دیگر پایه صابونی آن می باشد.

 

همه چیز درمورد گریس توتال

نمایندگی شرکت توتال فرانسه درکشور ایران توانسته با بیش از 400 نمونه گوناگون روغن، گریس و … را برای استفاده های مختلفی مانند کشاورزی، مصارف صنعتی و دریایی و همچنین در صنایع خودروسازی و مسائل مربوط به این حوزه را تولید کند و با نام تجاری توتال در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

همه چیز درمورد گریس توتال

دو نمونه از گریس های صنعتی توتال و کاربردهای آن:

یکی از انواع گریس توتال نمونه چند منظوره مدل Multis 3 آن است که برای شرایطی مثل آب و هوای بارانی، هوای خشک مناسب می باشد. کاربرد این نوع گریس را در روانکاری لوله ها، انواع خودرو های سواری، چرخ ها، بلبرینگ ها می توان مشاهده کرد. مواد تشکیل دهنده این گریس بدون سرب بوده و در برخورد با آب مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.

Multis EP 2 نمونه ای دیگر از گریس توتال چند منظوره است که برای گریس کاری و روان شدن یاتاقان، چرخ دنده ها، شاسی انواع اتومبیل ها، چرخ بلبرینگ ها مناسب می باشد. این مدل نیز مانند Multis 3 برای شرایط آب و هوایی خشک و دارای ذرات گرد و غبار مناسب خواهد بود. از ویژگی های این محصول می توان به میزان چسبندگی مطلوب، افزایش تحمل و مقاومت در برابر دمای بالا  و فشار بالا، نداشتن سرب، جلوگیری از ایجاد آلودگی های زیست محیطی، پرتاب نشدن گریس به اطراف محدوده کاری اشاره کرد.

همه چیز درمورد گریس توتال

انواع روغن صنعتی توتال:

در کنار محصولات فراوانی که این برند تولید کرده به جز انواع گریس توتال, روغن صنعتی های این شرکت نیز از مرغوبیت خوبی برخوردار هستند که برای مصارف گوناگون صنعتی به عنوان روانکار تهیه و تولید می شوند که می توان به کمپرسور، توربین، ترانس و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. 

محصولات شرکت فیداراویل:

شما با مراجعه به فروشگاه سایت بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل قادر به دریافت تمامی اطلاعات لازم در مورد خرید و فروش واسکازین بهران سمند 85W-140 و مدل های دیگر انواع روغن صنعتی بهران اعم از روغن بهران انتقال حرارت و … هستید. 

برای دریافت اطلاعات لازم در مورد قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و نیز قیمت روغن هیدرولیک صنعتی و یا قیمت روغن بهران برش و … می توانید با ما در ارتباط باشید.

درباره ما:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل محصولاتی متنوعی را همچون انواع بهران هیدرولیک و نیز بهران آذرخش و یا بهران حرارت و دیگر بهران بردبار که محصولاتی پرفروش هستند را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ است. شما می توانید با دیگر همکاران ما در ارتباط باشید و سوالی های خود را از ما بپرسید, دیگر محصولات شرکت ما از جمله بلبرینگ و روغن صنعتی نیز در دیگر سایت های ما موجود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *