روغن صنعتی بهران

روغن صنعتی شرکت نفت بهران

انواع روغن صنعتی شرکت بهران

آشنایی با روغن صنعتی شرکت نفت بهران

با توجه به دنیای رقابتی امروزی، روغن صنعتی شرکت نفت بهران با کیفیت های متفاوتی توسط شرکت معتبر ایرانی تولید می گردد و جزو بهترین تولید کنندگان روانکار های صنعتی با ویژگی های خاص است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

فیدار اویل نمایندگی شرکت بهران در ایران بوده و محصولات این شرکت اعم از روغن، گریس و ضد یخ آن را به فروش می رساند، با توجه به اینکه آغاز فعالیت شرکت بهران از سال ۱۳۴۱ تا به امروز ادامه پیدا کرده است، باید بگوییم که ۵۴ درصد از فروش روغن های خودرو و نیز بیشتر از یک سوم از فروش روغن صنعتی در بازار را در دست دارد، بنابراین روغن صنعتی شرکت نفت بهران با هدف افزایش کیفیت محصولاتش، همواره رضایت مندی مشتریان خود را در نظر داشته تا بهترین ها محصولات را خدمت شما ارائه نمایند.

خرید روغن صنعتی بهران با توجه به شرایط کاری می تواند فاصله بین قطعات را آب بندی کند و علاوه بر آن باعث خنک سازی و کنترل دمای قطعات دستگاه و مانع از ضربه و فرسایش شود.

روانکار های بهران با تولید محصولات با کیفیت نیز از آلودگی های محیط زیست کاسته و به جرئت می توانیم بگوییم که محصولات روغن صنعتی شرکت نفت بهران با بسیاری از برند های خارجی معتبر برابری می کند چرا که روانکار های این شرکت از مزایای زیادی برخوردار است که در ادامه اطلاعات بیشتری در این باره کسب خواهید کرد.

انواع روغن صنعتی بهران

انواع روغن صنعتی بهران چیست و از کجا بخریم؟

شرکت نفت بهران یکی از بهترین برند های داخلی با در زمینه تولید انواع روغن روانکاری است که با نمونه های مشابه خارجی نیز برابری می کند، در زیر به معرفی برخی از انواع روغن صنعتی بهران مهم این شرکت ایرانی می پردازیم :

  • روغن توربین بهران : این روغن در دستگاه های خاصی مثل توربین ها با کاربرد های منحصر به فرد جهت هر گونه روانکاری سطوح قطعات، انتقال حرارت مناسب، خنک کاری و محافظت در برابر ساییدگی و زنگ زدگی در شرایط محیطی سخت استفاده می گردد.
  • روغن دنده صنعتی بهران : از روغن های مهم در صنعت خودرو که با نام های روغن واسکازین یا گیربکس شناخته شده اند. این روغن روانکار را می توان برای خنک کردن چرخ دنده ها با توانایی انتقال قدرت نیز در شرایطی که با آلودگی همراه است به کار برد.
  • روغن هیدرولیک بهران : این روان کننده برای حرکت کاملاً یکدست و یکنواخت اجزای مختلف ماشین آلات مناسب بوده چرا که با انتقال قدرت عالی در خودرو جهت حرکت فرمان یا قسمت های هیدرولیکی بهترین کارایی را دارد.
  • روغن کمپرسور بهران : برای جلوگیری از ساییدگی قطعات در دستگاه ها و قطعات مکانیکی نظیر کمپرسور، خنک سازی هوای فشرده و حرکت نرم این دستگاه های متحرک از این روغن ها استفاده کنید تا عملکرد بهتر را مشاهده نمایید.
  • روغن انتقال حرارت بهران : برای انتقال گرما به وسیله ی سیال از جایی به جای دیگر در صنایعی چون پتروشیمی و یا سیستم های سرمایش و گرمایش از روغن انتقال حرارت استفاده می کنیم.

این روانکار ها از مهمترین روغن های صنعتی این شرکت است و دیگر انواع روغن بهران شامل روغن های گردشی، روغن ترانسفورماتور، بهران محافظ، روغن برشکاری، نساجی و دیگر مصارف عمومی است، اگر برای روانکاری دستگاه خود احتیاج به روغن داشتید می توانید با مشاوره تخصصی از کارشناسان فیدار اویل راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

روغن صنعتی شرکت نفت بهران را می توانید با اطلاعات کامل تر از مشخصات فنی، کاربرد ها و ویژگی های آن در مدل ها و حجم های گوناگون (به صورت معمولی یا سطلی و بشکه ای) از مجموعه ی بزرگ فیدار گستر اطلس پارس تنها با یک تماس یا پیام در شبکه های اجتماعی واتساپ، روبیکا، ایتا و … تهیه نمایید.

مزایای روغن صنعتی بهران

دانستید که روغن صنعتی شرکت نفت بهران از تنوع بسیاری برخوردار بوده که هر مدل دارای مزایا و خواص منحصر به فرد خود را دارد، اگر به طور کلی این مزایا را نام ببریم بایستی به 6 مورد از مهمترین مزایای روغن صنعتی بهران موارد زیر اشاره کنیم:

  • خواص ضد کف خوب
  • ضد اصطکاک و ضد سایش
  • کاهش اصطکاک و باعث حرکت روان در قطعات می شود
  • دارای پایداری حرارتی و اکسیداسیون بالا
  • حفاظت عالی از خوردگی و زنگ زدگی
  • دارای حجم های های مختلف

همچنین از دیگر مزایای روغن صنعتی بهران کاهش فرسایش اجزای دستگاه ها که با استفاده از مواد ضد فرسایشی که در روغن های بهران است باعث عدم سایش اجزای قطعات و دستگاه ها شده و همین مورد خود نیز از هزینه‌ های جانبی کاسته می کند و نیز افزودنی های برخی از این نوع روغن ترکیب شده اند و در دما های بالا این ترکیبات باز می گردند تا باعث کاهش افت گرانروی در روغن صنعتی می شود.

برای اینکه فواید استفاده از روانکار را ببینید باید بگوییم هر تجهیزاتی که تعمیر و نگهداری درستی نداشته باشد بعد از یک مدت دچار خرابی می شود، در واقع روانکاری برای سطوح متحرک بسیار مهم است و شما می توانید برای کاهش اصطکاک از گریس یا روغن بسته به نوع کارایی دستگاه استفاده نمایید.

البته قابل ذکر است که روانکاری نیز دارای اصولی است که باید رعایت شود، بهتر است که برای جلوگیری از تاثیرات مواد شیمیایی، زنگ زدگی، خوردگی، آلودگی و شکستگی قطعات از روغن ها برای دستگاه با فاصله زمانی مشخص، حجم متناسب در مکان و شرایط خوب روانکاری را انجام دهید تا تاثیر آن را بر روی عملکرد قطعات مشاهده کنید.

روغن صنعتی شرکت بهران

همانطور که قبل تر گفتیم روغن صنعتی شرکت نفت بهران در بازار روانکار های خودرویی سهم بزرگی از فروش را برای خود ساخته است، به هر حال دلیل عمده ای که این موضوع را امکان پذیر کرده این است که کیفیت بالای این محصولات باعث جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان و صنعتگران در این زمینه می باشد.

این کمپانی از سال 1341 فعالیت های گسترده ای در زمینه تولیدات گریس و روغن روانکاری داشته است به طوری که روغن صنعتی شرکت بهران در ایران حرف اول را می زند، انواع روغن صنعتی بهران قدرت پاک کنندگی بالایی که در وجود داشته که به خودی خود مانع از تشکیل رسوب در دستگاه ها شده و با ترکیب افزودنی های مناسب این خاصیت نیز دو چندان می‌شود، همچنین این محصولات از ویژگی های گسترده ای برخوردار است که همگی آن ها این محصول را به یکی از روانکار های بسیار محبوب تبدیل کرده است.

فروش روغن بهران

امروزه فروش روغن صنعتی توسط شرکت های مختلفی توزیع می گردد که در این راستا شرکت فیدار اویل در تلاش است تا بهترین روانکار ها را به ویژه روغن صنعتی شرکت نفت بهران را در سراسر ایران با ضمانت اصالت کالا در حجم های مختلف از درب کارخانه بدون واسطه توزیع کند.

فروش روغن بهران در نمایندگی شرکت فیدار گستر اطلس پارس با قیمت های منصفانه امکان پذیر است چرا که این شرکت با تجربه ی طولانی دارای فروش آنلاین و حضوری انواع روغن صنعتی شرکت نفت بهران بوده و می توانید محصولات آن را در سایت روغن صنعتی فیدار اویل با جزئیات کامل مشاهده نمایید.

پشتیبانی فیدار اویل با داشتن کارشناسان کار آزموده و مشاورین فنی شما را در خرید روغن صنعتی مناسب با نوع روانکاری شما راهنمایی نموده تا بهتری روغن صنعتی را مطابق با بودجه و کارایی خود تهیه نمایید، همچنین جهت دریافت اطلاعات تکمیلی درباره ی انواع روغن های صنعتی و فروش محصولات دیگری مانند: انواع بلبرینگ ها و زنجیر صنعتی وارد صفحه ی تماس با فیدار اویل شوید تا در کمترین زمان بهترین محصول را برای خود با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

در امر خرید و فروش روغن های صنعتی به برند و نوع کارایی روانکار بیشترین توجه را داشته باشید، شما عزیزان می‌توانید به راحتی از طریق شماره های تماس در صفحه ای اصلی فیدار اویل نسبت به خرید و فروش انواع روغن صنعتی بهران نظیر خرید روغن بردبار و یا اطلاع از استعلام قیمت این گونه روانکار ها اقدام نمایید.

مقالات سایت ما به صورت کاملاً دقیق در اختیار کاربران قرار دارد که به عنوان مثال با کلیک بر روی کاربرد روغن هیدرولیک صنعتی، قیمت روغن بهران برش 34 و یا اطلاعاتی درباره ی روغن بهران حرارت را مشاهده نمایید، در ضمن پشتیبانان سایت بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل آماده پاسخگویی به شما می باشد.

انواع مطالب سایت ما در مورد خرید و فروش و قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و همینطور اطلاعاتی از عملکرد و مشخصات محصولات دیگری نظیر گریس و شناخت ویژگی های مهم از روانکار ها در هنگام به کارگیری در دستگاه های صنعتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *