روغن صنعتی بهران

ضد یخ بهران نیرو

ضد یخ بهران نیرو

ضد یخ بهران نیرو یکی از محصولات بسیار پر طرفدار شرکت نفت بهران می باشد که در بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل با کیفیت و قیمت مناسب به خریداران این روانکار ها ارائه و عرضه می گردد. شرکت بهران تولید کننده ی انواعی از محصولات مثل انواع روغن صنعتی بهران، انواع گریس، انواع ضد یخ و غیره است.

ضد یخ بهران نیرو چیست و چه کاربردی دارد؟

مواد تشکیل دهنده این ضد یخ از اتیلن گلیکول به همراه درصد ناچیزی از مواد افزودنی دیگر می باشد. از این ضد یخ بیشتر برای خنک کنندگی نیروگاه های بخار، گاز و یا ترکیب این دو استفاده می شود.

در واقع موادی که در ضد یخ وجود دارند، نقطه انجماد محلول را پایین تر از حالت عادی می آورند. انجام این کار باعث خواهد شد تا محلول مورد نظر در هنگام مواجهه با هوای سرد به سرعت یخ نزند. 

در بسیاری از خودرو ها مواد ضد یخ اضافه می شود زیرا سیستم خنک کنندگی خودرو اگر در حالت معمول فقط آب خالص باشد در هنگام عبور از مناطق سردسیر به سرعت یخ خواهد زد و خودرو عملکرد مطلوبی نخواهد داشت و پس از مدت کوتاهی متوقف خواهد شد.

استفاده از ضد یخ مطلوب و استاندارد موجب خواهد شد تا آب به سرعت درون لوله ها یخ نزند. استفاده از ضد یخ در صنایع بزرگ و همچنین مناطق سردسیر سرعت کار را بالاتر برده و باعث افزایش بازدهی سیستم و شرکت خواهد شد.

کیفیت ضد یخ بهران

ضد یخ ها کاربرد فراوانی در صنعت امروزه دارند و علاوه بر استفاده در خودرو ها در بسیاری از ماشین آلات و همچنین صنایع مختلف موتوری و نیروگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و نیازی نیست که حتما شرایط آب و هوایی منطقه سرد و کوهستانی باشد تا از ضد یخ استفاده کنید. کیفیت ضد یخ بهران برای همگان آشکار است و به عنوان یک محصول روغنی از رسوب و زنگ زدگی قطعات موتور جلوگیری می کند. یکی از مزیت های استفاده از این محلول، جلوگیری از یخ زدن آب و محلول ها در درون لوله ها می باشد.

علاوه بر این موارد یک محلول ضد یخ، فواید زیاد دیگری نیز دارد که در ادامه با کیفیت ضد یخ بهران نیرو بیشتر آشنا می شویم. عامل اصلی در تشکیل این سیال الکل و یا همان اتیلن گلیکول می باشد که مانع از یخ زدن آب خواهد شد. علاوه بر الکل، یک ضد یخ باید دارای درصد مناسبی از مواد افزودنی دیگر باشد که قطعات دستگاه مورد نظر را از خوردگی در برابر رسوبات مایعاتی همچون آب، زنگ زدگی قطعه، تغییر رنگ بر اثر عبور آب از داخل لوله و … حفظ کند.

مزایای ضد یخ بهران نیرو

اگر بخواهیم مزایای ضد یخ بهران نیرو را به شما معرفی کنیم؛ باید بگوییم که عامل اصلی استفاده از این سیال ابتدا جلوگیری از خوردگی قطعات فلزی بوده و سپس جلوگیری از یخ زدن آب و محلول های موجود در آن می باشد. همین عوامل کافی است تا اهمیت مواد ضد یخ را بیشتر درک کرده و آن را مختص مناطق سردسیر و نقاط با درجه حرارت زیر صفر در نظر نگیریم.

ضد یخ بهران نیرو یکی از ضد یخ های بسیار با کیفیت با درجه خلوص استاندارد می باشد که تمامی ویژگی های مثبت اشاره شده در بالا را شامل می شود و تمامی مواد افزودنی مورد استفاده در آن با دقت لازم به محلول اضافه شده است.

تمامی مواد موجود در ساخت این سیال مناسب با شرایط محیط زیست بوده و از استاندارد HSE برخوردار است.

اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های ضد یخ بهران نیرو

همان طور که پیش تر اشاره شد ضد یخ بهران نیرو توسط متخصصین داخلی تولید شده است و تمامی مواد اضافه شده در آن به مقدار کاملا مناسب و استاندارد به محلول اضافه شده است و توسط برترین دستگاه ها مورد آزمایش و تست قرار گرفته است.

تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت نفت بهران که توسط بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل ارائه می گردد. این محصولات این شرکت دارای استاندارد جهانی می باشند و در طی چند سال اخیر توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند و افتخارات و تندیس های زیادی را از آن خود کند.

از مهم ترین ویژگی های ضد یخ بهران نیرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظت قطعات از خوردگی و جلوگیری از زنگ زدگی آنان
  • با تمامی آلاستومرها سازگار می باشد
  • پایدار در برابر عوامل شیمیایی مختلف
  • جابجایی نقطه انجماد محلول و پایین آوردن آن
  • جابجایی نقطه جوش محلول و افزایش آن
  • جلوگیری از رسوب بستن بر روی قطعات و لوله ها
  • دارا بودن مواد ضد کف
درباره ی محصولات ما :

با مراجعه به فروشگاه سایت ما شما قادر به خرید و فروش انواع روغن صنعتی انواع گریس نسوز و یا محصولات دیگری از جمله قطعاتی مثل بلبرینگ و یا زنجیر صنعتی هستید همچنین می توانید با شماره تماس های موجود در صفحه اصلی در ارتباط باشید تا اطلاعاتی درباره انواع محصولات مثل خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و یا خرید و فروش انواع روغن بهران برش و خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک را نیز دریافت کنید و با ویژگی های محصولاتی مثل روغن کمپرسور vdl 68 و یا روغن انتقال حرارت بهران نیز آشنا شوید.
سایت بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل همواره در تلاش است تا با ارائه محصولات با کیفیت مثل قیمت واسکازین 140 بهران و یا روغن توربو اکسترا اعتماد و رضایت شما را به دست بیاورد.

درباره بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل یکی از توزیع کنندگان معتبر و مطرح در شهر تهران می باشد که انواع روانکار ها را مانند انواع گریس نسوز و روغن صنعتی در برند های گوناگون همچون برند روغن بهران که شامل روغن بهران هیدرولیک و روغن صنعتی بهران حرارت و دیگر روغن بهران آذرخش و روغن صنعتی بهران بردبار و … می باشد را با بهترین کیفیت ها و قیمت ها به مشتریان عزیز خود ارائه می کند.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

جهت نیاز به مشاوره همین حالا می توانید با بخش کارشناسان ما تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را از ما بپرسید.

همچنین در صورت نیاز به محصولات صنعتی دیگر نطیر انواع زنجیر صنعتی و یا انواع بلبرینگ با قیمت و کیفیت های مناسب به وب سایت فیدارگستر ما رجوع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *