روغن صنعتی شل

مزایای روغن صنعتی شل

مزایای روغن صنعتی شل

از مزایای روغن صنعتی شل می توان به کیفیت بالا و قیمت استاندارد آن اشاره کرد به علاوه تنوع این روغن صنعتی زیاد است که هر یک ویژگی مخصوص به خود را دارد و همین امر سبب کاربرد گسترده ی آن در صنایع و تجهیزات مختلف شده است. روغن صنعتی شل با وجود داشتن تمام ویژگی های یک روغن صنعتی از جمله مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و ضربه و دیگر ویژگی های آن قیمت کمتری نسبت به برند های هم ردیف خود دارد.

اطلاعات لازم در هنگام خرید این روانکار چیست و شناخت مزایای روغن صنعتی شل:

همان طور که اشاره کردیم این مقاله به بررسی  مزایای روغن صنعتی شل و نکاتی درباره خرید آن می پردازد. برای خرید روغن های صنعتی بهتر است به ارائه دهندگان آن توجه بیشتر و ویژه ای داشته باشید که معتبر باشند زیرا در غیر این صورت ضربه جبران ناپذیری به قطعات موتور ها وارد می شود. روغن های shell مناسب دارای روانکاری بالا است که این مورد از خصوصیات روغن صنعتی مرغوب می باشد. این روغن به دو حالت به فروش می رسد که یا به صورت بشکه ای است و یا به صورت سطلی می باشد. 

همچنین باید ذکر کنیم که روغن شل یکی از بهترین انتخاب ها در بین روغن های صنعتی به ویژه در میان روغن های موتور می باشد که مشتریان زیادی را توانسته تا به خودش جذب کند.

شما عزیزان برای خرید روغن صنعتی شل کلیک کنید.

 معرفی انواع روغن های صنعتی این برند معروف:

در این قسمت از مقاله برخی از معروف ترین روغن های صنعتی برند شل را به شما عزیزان معرفی می کنیم که عبارت است از:

  • روغن کمپرسور سرمایشی شل کلاویوس
  • روغن کمپرسور یخچال شل
  • روغن کمپرسور شل کورنا
  • روغن کمپرسور CNG شل کورنا
  • روغن دنده صنعتی شل اومالا

همچنین برخی از معروف ترین گریس های برند شل عبارتند از:

  • گریس شل گدوس
  • گریس شل آلوانیا 
برند های معتبر:

فروشگاه ما دارای محصولات معتبر و برندهای پرطرفدار می باشد که شما با اطمینان کامل از کیفیت آن ها می توانید آن ها خریداری کنید همچنین تجربه یک شرکت فیدار اول در زمینه خرید و فروش روانکارهای صنعتی دارد این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که یک محصول با کیفیت و استاندارد را خریداری کند.

فروشگاه سایت ما همواره در تلاش است تا با ارائه محصولات با کیفیت به شما مشتریان عزیز لذت شما را به همراه داشته باشد. چون می توانید از طریق فروشگاه ما انواع محصولات صنعتی از جمله مدل واسکازین 140 را خریداری کنید برای دریافت اطلاعاتی مثل چگونگی خرید و فروش و قیمت محصولات نیز می توانید با ما طریق صفحه چت آنلاین در ارتباط باشید

درباره ما:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل یکی از شرکت های معتبر و معروف در زمینه توزیع و فروش انواع روغن های صنعتی در سه برند معتبر اعم از شل, بهران و توتال از جمله خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک و نیز خرید و فروش انواع روغن بهران برش و همچنین خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و انواع گریس همچون گریس نسوز است . این شرکت در تلاش است تا بر خلاف تورم های اقتصادی اخیر قیمت محصولات خود را با بدون در نظر گرفتن نوسان های امروزی به فروش برساند تا رضایت و حمایت مشتریان خود را به دست آورد و در این امر نیز موفقیت چشمگیری به دست آورده است.

این شرکت همچنین ارائه دهنده انواع برند روغن بهران می باشد اعم از:

شرکت فیداراویل محصولات خود را علاوه بر تهران به سراسر ایران با کمترین بازه زمانی ارسال می کند و همچنین در زمینه ی تولید انواع زنجیر صنعتی ,انواع بلبرینگ با کیفیت بالا و قیمت مناسب نیز فعالیت می کند.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

جهت آگاهی بیشتر و خرید این محصولات صنعتی و پرسش سوال های خود برای مثال اطلاع از لیست قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران حرارت و قیمت روغن دنده خودرویی بهران سمند ویژه 85W140 و … می توانید از متخصصان ماهر این شرکت تنها با شماره ی تماس 66603139 و یا شماره ی 09122966617 تماس حاصل فرمایید و محصول مورد نیاز خود را در هر کجای ایران که هستید تحویل بگیرید.

برای مطالعه مقالات بیشتر درباره محصولات صنعتی و روانکار ها، ما را در وب سایت بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *