گریس صنعتی چیست, گریس نسوز چیست

مشخصات فنی گریس

گریس پارس لیتیوم EP2

بلبرینگ ها و رولبرینگ ها همانطور که می دانید برای کارکرد درست به روانکاری نیاز دارند. برای اینکه بتوانید روانکار مناسب را برای قطعه خود انتخاب کنید نیاز است که مشخصات فنی گریس را بدانید.

با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید تا با اطلاعات لازم درباره ی انواع روانکار ها آشنا شوید و بتوانید خرید بسیار خوبی را در فروشگاه سایت فیدار اویل داشته باشید.

کارکرد و مشخصات اصلی و فنی گریس ها:

گریس های نسوز بیشتر برای قطعاتی به کار می‌رود که در طولانی مدت کار می کنند همان طور که می دانید گریس ها به روان شدن کار دستگاه کمک می کنند و همچنین از آسیب دیدن دستگاه در حین کار جلوگیری می کنند.

اما نکته بسیار مهمی که درباره آن ها باید به خاطر داشته باشیم این است که گریس ها را اگر باهم ترکیب کنیم خاصیت اصلی خود را از دست می‌دهند زیرا هر یک از گریس ها ترکیب شیمیایی خاص خود را دارند و مخلوط کردن آن ها باعث شده که فرمولاسیون آن ها دیگر نتوانند کار اصلی خود را انجام دهند.

حالت اصلی گریس ها:

گریس ها اصولاً از روغن های پایه ساخته می شوند و بعد از آن سفت کننده و یا جامد کننده را به آن اضافه می کنند تا حالت جامد یا نیمه جامد را به خود بگیرد.
برخی از گریس ها در بازار وجود دارد که خیلی سفت هستند اما برخی دیگر نیز هستند که خاصیت چسبندگی کمی دارند. تمامی ویژگی ها به مقدار سفت کننده و جامد کنندگی بستگی دارد.

دما های مختلف:

تمام قطعاتی که برای روانکاری از گریس ها و روغن های صنعتی استفاده می کنند ویژگی های متفاوتی دارند برخی از آن ها در دمای بسیار بالا کار می‌کنند و برخی دیگر سرعت زیادی برای انجام کار خود دارند.
تمامی ویژگی‌ها باعث شده که گریس ها را نیز با توجه به کارکرد دستگاهی که قرار است از آن ها استفاده کنند بسازند
به همین دلیل مشخصات فنی گریس ها با هم متفاوت است.

روغن های پایه :

روغن پایه ها اصولاً به دو گروه تقسیم می شوند یکی از آن ها سنتیک و دیگری معدنی نام دارد.
می توان گفت مقدار زیادی حدود ۹۵ درصد گریس ها را روغن پایه تشکیل می دهد و ۵ درصد باقی مانده را می توان گفت که از هیدروکربن ها و مواد شیمیایی مصنوعی می سازند.

روغن های مصنوعی نیز وجود دارند که تقریباً با همین مقدار ترکیبات هستند اما مواد دیگری نیز به آن ها اضافه می‌شود که فرمولاسیون مخصوص به خود را دارند. این محصولات محصولات حساسی هستند پس به شما پیشنهاد می شود قبل از خرید حتما از ویژگی های دستگاه و نیاز های آن مطلع شوید تا بتوانید محصولی را تهیه کنید که این نیاز ها را بتواند به خوبی و با بهترین کیفیت براورده کند.

مواد افزودنی گریس ها:

ماده افزودنی جزء فرمولاسیون اصلی ترکیبات نیست.

در حالت عادی می توان آن را یک ماده اضافی در نظر گرفت و برای کارکرد بهتر و عملکرد صحیح به روغن پایه اضافه می‌شود. گاهی نیز خاصیت سفت را در گریس دارد.

همچنین از آن ها برای بهبود ویژگی های گریس ها مثل عدم خوردگی و مقاومت در برابر آب و غیره اشاره کرد.

روغن های صنعتی انواع مختلفی دارد مثل روغن انتقال حرارت بهران  یا روغن گیربکس خودرو که آن ها را می توانید در بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل مشاهده کنید. همچنین می توانید با ما در تماس باشید تا از اطلاعات محصولات جدیدمان مثل قیمت روغن هیدرولیک صنعتی، لیست  قیمت روغن بهران برش  لیست قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و یا قیمت و خرید و فروش بهران توربو دیزل با خبر شوید.

همچنین شما می توانید برای خرید و فروش محصولاتی مثل بهران کمپرسور VDL 68  و یا برای دریافت قیمت و خرید و فروش روغن بهران توربو اکسترا و  روغن دنده خودرویی بهران سمند ویژه 85W140 با ما همراه باشید.

هم چنین می توانید انواع برند های روغن های صنعتی مثل روغن بهران و یا روغن توتال را مشاهده و در فروشگاه ما خریداری کنید علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی ها در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

فروش در سایت ما :

ما در فروشگاه خود از انواع محصولات صنعتی قرار داده ایم و مشخصات آن ها را در اختیار شما گذاشته ایم تا بتوانید بیشتر با ویژگی های آن ها آشنا شوید. از انواع محصولات ما می توان به روغن انتقال حرارت بهران و انواع دیگر مثل روغن هیدرولیک بهران اشاره کرد همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات درباره ی خرید واسکازین 140 و یا درباره ی قیمت واسکازین بهران با ما در تماس باشید تا تجربه ی بهتری در زمینه خرید انواع محصولات از جمله روغن اکسترا توربو دیزل 15w40 و انواع گریس چون گریس فوکس و یا گریس نسوز داشته باشید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *