گریس صنعتی چیست

کاربرد گریس skf

معرفی کاربرد گریس skf

کاربرد گریس skf چیست؟

در این قسمت از مجموعه بازرگانی فیدار اویل می خواهیم کاربرد گریس skf را از نظر؛ خوردگی، زنگ زدگی، ساییدگی و غیره بررسی کنیم، این محصولات شامل چه مزایایی هستند و کاربرد آن ها در صنایع چیست؟

در ابتدا باید بگوییم گریس روانکار یکی از محصولات پر فروش (شرکت اس کا اف) است که توسط شرکت سوئدی تولید می گردد، مواد اولیه ای که در گریس های SKF به کار رفته شده از مرغوب ترین نوع در بازار بوده تا کاربرد های لازم برای هر یک از انواع ابزار آلات را داشته باشد.

گریس هایی که در این شرکت ساخته می شود تنوع گسترده ای دارند بطوریکه طیف وسیعی را شامل می شوند، با این حال شرکت تولیدی این محصولات سعی بر این داشته که انواع مختلف کاربرد گریس skf را در بهترین کیفیت برای ماشین آلات و دستگاه های گوناگون طراحی و تولید کند تا بتوانند نیاز های صنعت را از نظر روانکاری قطعات فراهم نماید.

گریس از محصولات روانکاری است که متشکل از سه پارامتر مهم : روغن پایه به علاوه ی مقداری تغلیظ کننده و افزودنی های دیگر با مقدار های معین می باشد که با توجه به دستگاه ها و قطعات کارخانجات مختلف در شرایط آب و هوایی متفاوت، گریس مخصوص به آن قطعه ها را تولید شده است.

همچنین در رابطه با میزان ترکیب این مواد افزودنی گریس بسیار اهمیت بالایی برخوردار است که میبایست طی مدت زمان های زیاد مورد تست و بررسی ناظرین خبره شرکت های تولید کننده قرار بگیرد تا گریس مناسب طراحی و تولید شود.

گریس های برند اس کا اف در صنایع برای دستگاه های گوناگون کاربرد های زیادی داشته که به عنوان مثال؛ در صنایع نساجی به دلیل کارکرد مداوم با دقت بالا، حرکات قطعات بایستی به طور دقیق و روان باشند، چرا که می دانیم قطعات مکانیکی ابزارالات یا دستگاه مانند: بلبرینگ، زنجیر و غیره در شرایط سختی قرار می گیرند و بایستی با استفاده از روانکاری صحیح تغییرات دمایی و ارتعاشات آن کنترل و نظارت گردد.

برخی از گریس ها در دما ها و شعله های بسیار زیاد مقاومت زیادی از خود نشان می دهد که به این گریس های حرارتی نیز گریس نسوز گفته می شود،  بنابراین از این روانکار ها در سیالاتی که باعث ایجاد خطر برای آتش سوزی شده استفاده می شوند.

همانطور که گفتیم گریس های نسوز نیز یکی از انواع محصولات این شرکت بزرگ است که به دلیل پایداری مکانیکی و حرارتی عالی بهترین استفاده را می توانید از آن داشته باشید.

مزایای گریس نسبت به روغن

از بزرگترین امتیاز های شرکت SKF این است که توجه ویژه ای به محصولات تولیدی شرکت خود دارد، اینطور بگوییم که کارشناسان خبره و کار آزموده همواره نظارت دقیقی که بر روی قطعات دارند تا کوچکترین اشکلات را عیب جویی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن به آن پاسخ می دهد.

با بر طرف سازی تمام نواقص گریس و ارسال یک محصول بی نقص به بازار باعث معروفیت این روانکار شده است که در زیر برخی از مزایای مهم گریس اس کا اف را نام می بریم :

  • استفاده از ویسکوزیته ی استاندارد در گریس و افزایش طول عمر آن
  • تحمل دمایی بسیار خوب و کاهش بسیار کم طول عمر گریس برای دما های بالای 150 درجه سانتی گراد
  • تحمل پذیری بسیار بالا در برابر فشار بار
  • دارای خاصیت ضد اکسیداسیون
  • جلوگیری از زنگ زدگی
  • مانع از فرسایش قطعات
  • پایداری بسیار بالا

میزان صادرات محصولات متنوع این شرکت نظیر: تولید انواع بلبرینگ skf، رولبرینگ، گریس نسوز skf است که در مجموعه فیدار گستر اطلس پارس می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

گریس های تولیدی اس کا اف از موادی با روغن پایه { کلسیم، سدیم، لیتیوم و …} ساخته شده که میزان تولیدات محصولات امسال آن نسبت به سال های گذشته خیلی بیشتر از قبل بوده که این نشان دهنده محبوبیت کاربرد گریس skf است.

مرغوب بودن کیفیت محصولات این شرکت اروپایی به خصوص مقاومت بالا در برابر آب و عدم ایجاد خوردگی است، بالغ بر 70 کشور مختلف در جهان وارد کننده انواع محصولات این شرکت معتبر می باشند که برای تهیه آن می توانید از مراکز یا نمایندگی های همراه با ضمانت اصالت کالا تهیه نمایید.

کاربرد و مزایای گریس نسبت به روغن

انواع گریس skf

انواع گریس ها با استفاده از صابون های مختلف به چهار دسته زیر { کلسیم، سدیم، آلومینیوم و لیتیوم } تقسیم بندی می شوند :

  • گریس SKF با بکارگیری صابون کلسیم : علت اصلی مقاومت و پایداری قطعات صنعتی در مقابله با آب وجود مواد کلسیم داری است که در ساخت گریس استفاده شده، بنابراین روانکاری با این نوع گریس ها تا دمای 80 درجه سانتی گراد به طور حتم قابل تضمین است.

معمولاً این نوع گریس ها بیشترین را در شاسی خودرو ها دارند که برای مثال از مدل های تولید شده آن می توانیم به نمونه های <LGHB2 و LGWM2> اشاره کنیم.

  • گریس SKF با صابون سدیم : این نوع از صابون ها در مقابل دما های بسیار بالا پایداری خوبی را از خود نشان می دهند.
  • گریس SKF با صابون آلومینیوم : این گریس تقریباً خواص مشابهی با نوع کلسیمی دارد که با رجوع به بالا می توانید آن را مشاهده کنید، علاوه بر آن میزان چسبندگی آن در قطعات نیز بسیار بالا تر است.

این را هم بگوییم که از نظر قیمتی نیز کمی بالا تر از دیگر انواع گریس ها است ولی با این حال دارای خواص ویژه ای می باشند که از مهمترین مدل های آن می توان به <LGFB2> اشاره کرد.

  • گریس SKF با صابون لیتیوم : گریس هایی که با استفاده از این صابون ها تشکیل می شوند تولید گسترده ای دارند، زیرا تمامی ویژگی های یک گریس مطلوب و ایده آل را در آن وجود داشته، این گریس ها در برابر آب بسیار پایدار بوده و گستره دمایی آن نیز بالا می باشد.

همچنین این گریس را می توان یک محصول چند منظوره دانست چرا که عملکرد و قدرت روانکاری آن بی نهایت قوی است و از مهمترین انواع مدل گریس بر مبنای صابون لیتیمی می توان به مدل های <LGMT2، LGMT3، LGEP2، LGLT2، LGGB2 و …> اشاره کرد.

به همین محصولات برند اس کا اف دارای عملکرد درست و بسیار قابل اطمینان می باشد.

تشخیص گریس skf اصل

حتماً میدانید که آزمایشگاه های تولید کننده شرکت اس کا اف از پیشرفته ترین تجهیزات بروز در دنیا بوده که درستی کاربرد گریس skf در آن جا مورد آزمایش های گوناگون قرار می گیرد تا هر گونه اشکال (از نظر سوختگی مواد در حین کار و بی تاثیر بودن آن) به طور کامل بررسی شود.

در واقع روغن های پایه گریس از؛ مواد معدنی یا سنتزی است که این مواد سنتزی توسط آزمایشگاه های مخصوص با ترکیب مواد مختلف حاصل شده تا که میزان قدرت این گونه روانکار ها را برای دما های بسیار بالا و حتی بسیار پایین به طور کامل پایدار نگه دارد.

از خوبی های استفاده از گریس مناسب می توانیم بگوییم که این روانکار از نظر مدت زمان ماندگاری در برابر عوامل محیطی چون: آب، گرد و غبار، دما های بالا، عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشته و از تجهیزات به خوبی محافظت می کند.

اما این را هم بگوییم که وجود غلیظ کننده در گریس یکی از علت های ماندگاری آن بوده و به همین علت وجود آن ضروری است

انواع مدل های گریس اس کا اف بر مبنای غلیظ کننده های صابونی تشکیل شده که از مهترین آنان می توانیم به مواردی چون؛ صابون ساده، مخلوط، غیر صابونی و کمپلکس اشاره کنیم، پس با توجه به نوع مدل منتخبی گریس، مصرف کننده می تواند با خیال راحت روانکاری را انجام دهد.

با این وجود علت اصلی محبوبیت گریس های اس کا اف را می توان:

  • کارایی در دما ها و حرارت های بالا
  • عملکرد عالی آن در حفاظت از دستگاه

دانست که جهت مشاهده انواع مدل های آن به وب سایت های فیدار گستر مراجعه کنید.

فروش گریس صنعتی

برای کسب هر گونه اطلاعات دقیق در خصوص خرید بهینه ی انواع روانکار های مخصوص دستگاه های صنعتی خود و یا سایر محصولات صنعتی دیگر از جمله : خرید روغن صنعتی با کارشناسان مجرب بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل تماس بگیرید.

علاوه بر این برند برای خرید و فروش گریس مولیکوت مثل فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی مهم از محصولات دیگر ما می توانید به راحتی از طریق تماس یا چت با پشتیبانی فیدار اویل در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعاتی مثل لیست قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران حرارت و یا اطلاعاتی مثل چگونگی استعلام قیمت گریس نسوز skf بر روی لینک ها کلیک کرده یا به صفحه اصلی وب سایت ما مراجعه کنید، همچنین شما با رجوع به فروشگاه آنلاین ما بدون اتلاف وقت، قادر به خرید و فروش بهران آذرخش ویژه 10 به صورت بشکه ای یا سطلی هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *