انواع گریس

گریس آب بندی

گریس آب بندی

گریس آب بندی در واقع گریسی می باشد که در آب بندی ابزار ها کاربرد دارد یعنی فاصله های مختلف بین قسمت های متفاوت یک دستگاه را می پوشاند و از ورود آب و یا گرد و خاک و هر چیز دیگر جلوگیری می کند هم چنین این گریس ها هر کدام خاصیت های منحصر به فردی دارند مثل مقاومت در برابر فشار زمین یا آب همچنین برخی از این گریس ها دارای خاصیت پمپاژ کنندگی بالایی هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر این مقاله را مورد مطالعه خود قرار دهید.

از کاربرد های گریس آب بندی:

دستگاه ها، ابزار ها و وسایل های بسیاری هستند که نیاز شدیدی به آب بندی دارند مثل انواع شیر آلات که در سرویس شیر آلات گاهی با تزریق کلینر و یا مواد روانکاری آن ها را آب بندی می کنند. استفاده از هر نوع گریسی در آب بندی شیر آلات رایج نیست مثلا گریس هایی که روغن صنعتی پایه آن ها گیاهی است به دلیل تاثیر پذیری زیاد آن ها در مقابل دما مناسب نیستند و یا گریس هایی که روغن صنعتی پایه آن ها نفتی است در بسیاری از شیر آلات صنعتی و نفتی نه تنها فایده ای ندارد بلکه مضر نیز هست بنابراین توصیه می شود که از گریس های روغن پایه ی سنتتیک استفاده شود چون دارای پایداری خوبی در مقابل تغییرات دمایی است و باعث افزایش عمر شیر آلات خواهد شد.

کاربرد گریس روانکار چند منظوره:

تیم های سرویس های شیر آلات رضایت خود را از گریس سنتتیک در شیر آلات سالم و یا تعمییر شده نشان داده اند یک ویژگی خوب برای یک گریس این است که علاوه بر آب بندی روانکاری نیز انجام دهد این گریس ها در شیر هایی که دچار نشتی شدند و یا در اثر جم شدگی تعمیر شدند بسیار کاربردی می باشند.

ویژگی های دیگر این روانکار چیست؟

از ویژگی های بارز این گریس آب بندی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم که عبارت است از:

  1. خاصیت روانکاری در کنار آب بندی 
  2. خاصیت ویسکوزیته بالا
  3. نفوذ راحت به داخل شیار ها
  4. به وجود آورنده فیلم گریس
  5. افزایش طول عمر شیر آلات
  6. عدم یخ زدگی در دماهای بالا
  7. عدم کلوخه شدن در مقابل عبور سیال های مختلف

معرفی و آشنایی انواع گریس آب بندی:

  • گریس آب بندی پر مصرف
  • گریس چند منطوره روانکار
  • گریس با کاربردی عمومی جهت روانکاری و آب بندی
  • گریس روانکار یا آب بند
  • گریس آب بند متوسط
  • گریس روانکار و آب بندی مقاوم در برابر حلال ها

چه موادی پاک کننده شیر آلات ها هستند؟

یک سری مواد شویینده و حلال هستند که کلوخه های داخل شیر و انواع رسوب ها را از بین برده و گشتاور را افزایش داده و باعث زیاد شدن طول عمر شیر آلات می شوند هم چنین به دلیل اینکه مسیر شیر ها باز می شود باعث می شوند که روانکار ها بهتر کار خود را انجام دهند بنابراین استفاده از این حلال ها امری ضروری است.

درباره بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل و وب سایت آن:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل دارای انواع روانکار ها از جمله انواع روغن صنعتی به ویژه روغن بهران اعم از بهران حرارت و روغن بهران بردبار و همچنین روغن هیدرولیک بهران h32 و دیگر روغن بهران آذرخش و انواع گریس ها از جمله گریس نسوز و توتال و … می باشد که تمامی این محصولات را در صورت نیاز مشتریان برای آنان ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی در هر کجای کشور ایران که باشند ارسال می نماید.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

جهت نیاز به مشاوره و مطرح کردن سوالات خود در این زمینه ها و یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روغن صنعتی, نحوه فروش روغن صنعتی و سوالات دیگر خود برای مثال خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک و یا اطلاع از لیست قیمت خرید و فروش واسکازین 140 کافی است تا همین حالا از طریق صفحه ی تماس با ما این وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا با پشتیبانی 24 ساعته ی ما در ارتباط باشید.

برای تهیه ی انواع زنجیر صنعتی و انواع بلبرینگ و سایر محصولات صنعتی در برند های متنوع می توانید به وب سایت فیدارگستر ما مراجعه کنید و محصول دلخواه خود را خریداری کنید.

ما ارائه دهنده ی انواع محصولات برند روغن صنعتی بهران از جمله روغن انتقال حرارت بهران و یا توربو دیزل همانند انواع روغن بهران توربو دیزل 15w-40 و دیگر روغن بهران توربو اکسترا 10w-40 و همچنین بهران کمپرسور VDL 68 هستیم.