روغن صنعتی شل

گریس شل آلوانیا

گریس شل آلوانیا

شرکت شل یکی از معتبرترین برند های تولیدکننده انواع روغن صنعتی و انواع گریس در سطح جهان می ‌باشد که گریس شل آلوانیا از معروف ترین آن ها است.

توضیحات کلی در مورد گریس شل آلوانیا:

شرکت شل اقدام به تولید فراورده ‌های مختلف نفتی و روغنی در سطح اتحادیه اروپا می‌ کرده است که شل آلوانیا از محصولات گریس صنعتی محسوب می ‌شود.

 

 

گریس شل آلوانیا

 

شرکت تولیدکننده روغنهای صنعتی شل یا (Shell oil company) با برند تجاری رویال داچ شل (Royal Dutch Shell plc) که یک شرکت دو ملیتی هلندی و انگلیسی می‌ باشد,شناخته می شود.

مرکز این شرکت در شهر لاهه کشور هلند قرار دارد, همین‌ طور برخی از ادارات وابسته به شرکت شل در شهر لندن انگلستان قرار دارد.

شرکت شل در راستای رقابت با برند های برتر آمریکایی نظیر شرکت استاندارد اویل ایالات ‌متحده تأسیس شد که این شرکت یکی از پیشروترین شرکت‌ های نفتی در سراسر جهان می ‌باشد.

توضیحاتی درباره شرکت شل و محصولات این شرکت:

 

گریس شل آلوانیا

 

فعالیت این شرکت در زمینه اکتشاف، استخراج ، پالایش و توزیع میعانات نفتی در سراسر جهان می‌ باشد,همچنین در حیطه انرژی‌ های تجدید پذیر مانند انرژی‌ های خورشیدی، بادی و انرژی هیدروژنی فعالیت دارد.

شرکت شل یکی از بزرگ‌ ترین تولید کنندگان انواع روانکار ها، روغن های صنعتی و گریس ها در سطح جهان می‌ باشد که گریس شل آلوانیا یکی از پرفروش ‌ترین محصولات این شرکت می‌ باشد و سالانه مقادیر عظیمی از آن تولید و به سراسر جهان و بازار های مصرف عرضه می ‌گردد.

 

گریس شل آلوانیا

 

از خصوصیات گریس شل آلوانیا:

گریس شل الوانیا همانند دیگر محصولات شرکت شل دارای خصوصیات بارزی می‌ باشد که سبب جذب مصرف ‌کنندگان زیادی شده است.

گریس شل آلوانیا میزان اصطکاک و فرسایش، حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات ته نشین شده را کاهش می دهد, همچنین این گریس از تجهیزات شما در برابر آسیب محافظت می کند.

از مزایای دیگر این محصول می توان به مقاومت آن در برابر انواع خوردگی و زنگ ‌زدگی اشاره کرد.

 

 

گریس شل آلوانیا

اهمیت نگهداری از این نوع گریس:

در شیوه نگهداری انواع روانکار های صنعتی از جمله گریس شل آلوانیا باید نکاتی را در نطر گرفت, تا این محصول ماندگاری بیشتری داشته و خصوصیات اصلی فیزیکی و شیمیایی آن در بلند مدت دچار تغییرات نشود.

 

گریس شل آلوانیا

بسته بندی این گریس چگونه می باشد؟

بسته ‌بندی این محصول به دو صورت بشکه ‌ای و سطل ‌های ۲۰ لیتری می‌ باشد. هر چقدر حجم بیشتری توسط مشتری خریداری شود قیمت تمام‌ شده آن برای مشتری مقرون به صرفه تر خواهد بود.

از نکات مهم در خرید روغن و گریس،خصوصا گریس آلوانیا کیفیت روانکار می ‌باشد که معمولاً این محصولات با ضمانت فروش در بازار ایران به فروش می‌ رسند و این امر باعث اطمینان مشتریان می‌ گردد.

 

 

گریس شل آلوانیا

 

نکات مهم در هنگام خرید این گریس:

یکی از توصیه ‌های اصلی فعالان صنعت روغن و گریس در سطح جهان به مشتریان این محصولات, استفاده از برند های معتبر این محصولات می ‌باشد, چرا که محصولات فاقد برند و گارانتی معمولاً دارای درجه کیفی پایینی می ‌باشند و در بلندمدت سبب آسیب به لوازم و ادوات مشتریان می‌ شوند.

در حال حاضر شرکت شل بهترین روانکار های صنعتی را از لحاظ داشتن کیفیت عالی به صنعتگران در سرتاسر جهان ارائه می دهد.

نمونه های کاربرد این محصول در صنایع مختلف:

این گریس معمولاً در صنایع زیر مورد استفاده قرار می‌ گیرد, که عبارتند از:

  • صنایع تولید انرژی
  • خودروسازی
  • مواد غذایی
  • صنعت پتروشیمی
  • و سایر صنایع وابسته 

 

گریس شل آلوانیا

نتیجه‌گیری در مورد این محصول:

گریس شل آلوانیا یکی از محصولات معتبر شرکت شل می‌ باشد که شما با خرید این گریس می توانید از صدمات احتمالی به دستگاه خود جلوگیری کنید و عمر دستگاه خود را افزایش دهید.

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل دارای انواع مختلفی از روانکار ها اعم از انواع روغن صنعتی همانند روغن صنعتی بهران,توتال,شل و انواع گریس مانند گریس توتال,گریس شل,گریس نسوز و … می باشد.

برای اطلاع از قیمت روغن صنعتی و سایر پرسش های دیگر خود با مشاوران یا پشتیبانی ما از طریق صفحه تماس این سایت ارتباط برقرار کنید.

شما عزیزان می توانید از طریق فروشگاه روغن صنعتی این وب سایت به صورت غیر حضوری محصول دلخواه خود را خریداری کنید و یا با مراجعه حضوری به شرکت ما این کار را انجام دهید.

برای تهیه انواع مختلف بلبرینگ، انواع زنجیر صنعتی و نخ نسوز با ما در سایت فیدارگستر همراه باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *