گریس چیست

انواع گریس شل آلوانیا

انواع گریس شل آلوانیا

توضیحاتی مفید درباره انواع گریس شل آلوانیا

در این مقاله به معرفی انواع گریس شل آلوانیا پرداخته ایم؛ زیرا این گریس یکی از معروفترین محصولات در نوع ep و بدون ep توسط شرکت بزرگ شل (shell) تولید و ساخته شده است. برای خرید گریس صنعتی یا روغن صنعتی شل که یکی از شرکت های بزرگ در دنیا است به اصل بودن آن توجه نمایید.

برای اطلاع از مشخصات انواع گریس شل آلوانیا یا سایر روانکارها در فروشگاه روغن صنعتی وب سایت های معتبری چون بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل مراجعه کرده و محصول دلخواه خود را به همراه دیتاشیت آن مشاهده نمایید.

در این بین انواع گریس شل آلوانیا یکی از محبوب ترین محصولات شرکت شل می باشد؛ زیرا از نظر کارایی و استفاده از مواد اولیه مرغوب این محصول نسبت به دیگر گریس ها با برندهای معروف بسیار بالا بوده و اکثر افراد در کشورهای مختلف نیز مصرف کنندگان اصلی این محصول می باشند.

انواع گریس شل آلوانیا به گریس شل گادوس هم معروف می باشند. این محصولات از مواد افزودنی بسیار خالص به همراه صابون تولید شده که به منظور کاهش اصطکاک قطعات صنعتی و کاهش فرسایش و جذب رسوبات صنعتی در بسیاری از صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

همه چیز از آغاز فعالیت شرکت شل:

شرکت شل یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده مواد نفتی و روغنی از فراورده های نفتی بوده که به نام تجاری برند واچ شل نیز آن را می شناسند. محل استقرار این شرکت بزرگ اروپایی در کشور هلند و مرکز این کشور یعنی شهر لاهه می باشد، ولی در کشور انگلستان و شهر لندن هم یک شعبه مرکزی دارد. در واقع این شرکت متعلق به دو ملیت انگلستان و هلند می باشد که سال تاسیس آن 1907 میلادی است.

هدف از تاسیس این شرکت بزرگ اروپایی، تولید انواع محصولات نفتی و روغنی با استفاده از مرغوب ترین مواد بدون افزودن ناخالصی ها و رقابت با برندهای معروف آن زمان بوده است که یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید فراورده های نفتی، شرکت اویل آمریکایی می باشد. مهمترین فعالیت های شرکت شل تولید انواع و اقسام روغن صنعتی و گریس صنعتی و صادرات زیاد آن به کشورهای مختلف است. همچنین از دیگر فعالیت های شرکت شل می توان به استخراج، پالایش و اکتشاف میادین نفتی و تولید انرژی های پاک از باد، خورشید و هیدروژن اشاره کرد.

گریس شل آلوانیا چیست؟

انواع گریس شل آلوانیا از درجه بندی های مختلفی ساخته شده است. برای مثال نوعی از گریس از درجه 00 شروع شده و از مواد مختلفی همچون: سدیم، کلسیم، لیتیوم و غیره تشکیل می شود. خصوصیات مشترک تمامی این محصولات شامل موارد زیر می باشد:

  • دارا بودن طول عمر بالا
  • حفاظت بسیار خوب در برابر فرسایش قطعات
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • تحمل پذیری بالا در برابر برش و ارتعاش
  • مقاومت حرارتی بالا

انواع گریس شل

انواع گریس شل

ما در این بخش از مقاله سعی داریم تا شما را با گریس صنعتی شل بیشتر آشنا کنیم تا در صورت خرید و فروش محصول اطلاعات لازم را داشته باشید. انواع گریس شل از افزاینده ها، روغن پایه و غلظت دهنده یا پایه های صابون زیر تشکیل شده است:

  • گریس لیتیوم: گریس چند منظوره یا چند کاره با قابلیت ضد آب، مقاوم در برابر دما و حرارت بالا و پایین است و نسبت به سایر صابون ها در رده بالاتری قرار دارد.
  • گریس کلسیم: این روانکار ها در برابر رطوبت و آب مقاوم بوده و تنها ضعف آن این است که در دمای بالا آسیب می بیند.
  • گریس آلومینیوم: این روان کننده پایداری اکسیداسیون خوبی دارد و در مقابل آب هم مقاوم می ماند و تقریبا خواص آن به اندازه لیتیوم است اما قیمت آن بالاتر است.
  • گریس سدیم: تحمل پذیری دمایی در این نوع روان کننده خوب است ولی در مقابل رطوبت دوام نمی آورد؛ به همین یک گریس تک کاره است.

در کشورهای مختلف به دلیل باکیفیت بودن انواع گریس شل آلوانیا در صنایع بزرگ و کوچک استفاده می شود که در زیر به چند مورد از اشاره کردیم:

  • گریس با درجه 00 شامل: GADUS S2 V 220
  • گریس با درجه 0 شامل: GADUS S2 V 220
  • گریس با درجه 0 شامل: EP0
  • گریس با درجه 1 شامل: GADUS S3 V 220C
  • گریس آلوانیا RL3
  • گریس آلوانیا RL2 و …

گریس شل گادوس S2 V220 2 از صابون لیتیوم و روغن پایه مینرال ساخته شده که یکی از انواع گریس شل به حساب می آید. پس همانطور که پیش تر هم گفتیم محصولات شرکت شل از مواد مختلفی تشکیل شده اند و هر یک با توجه به موادی که در آن به کار رفته جهت کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

مهم ترین ویژگی های گریس EP0 به دلیل پر استفاده بودن آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مناسب برای روانکاری قطعات صنعتی در کارخانجات با بار بزرگ و کوچک
  2. صابون بکار رفته در تولید آن بر پایه لیتیم می باشد.
  3. کاهش میزان اصطحکاک در برابر فشارهای زیاد در بین قطعات
  4. بازدهی بسیار خوب در برابر درجه حرارت کم
  5. مقاومت دمایی مطلوب و تحمل دما تا 185 درجه سانتی گراد
  6. استفاده از مواد با ویسکوزیته بالا به همراه مواد معدنی در ساخت آن
  7. قابلیت کار در بیشتر قطعات صنعتی نظیر انواع بلبرینگ ها، تسمه صنعتی و اتصالات
  8. ماندگاری بالا و تجزیه پذیری بسیار پایین
  9. دوام پذیری مناسب

بسته بندی و خرید این روانکار صنعتی چگونه می باشد؟

شرکت شل برای فروش انواع گریس های خود آن ها را در حجم های مختلف ارائه داده است. مثلا گریس شل گادوس یا گریس شل آلوانیا در سایت فیدار اویل به صورت بشکه های 180 کیلویی و سطل های 18 کیلویی عرضه می شود. ولی روغن های شل به صورت بشکه 209 لیتر و سطل 20 لیتری است. در صورت نیاز به دیگر حجم ها شما می توانید به صورت مستقیم با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرید.

برخی از گریس ها از جمله گریس نسوز از برندهای دیگر مثل گریس بهران در بسته بندی های مختلف ارائه شده که از نظر کیفیتی هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آن ها  از نظر حجم، خواص و قیمت نهایی هر بسته می باشد.

بنابراین محصولات تولیدی در بسته های بیست لیتری و یا بشکه ای به فروش می رسند و قیمت تمام شده برای خرید یک بشکه با قیمت تمام شده همان مقدار با سطل های بیست لیتری اختلاف زیادی دارد؛ یعنی با خرید حجم بالای گریس می توانید هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

شما عزیزان می توانید انواع گریس و روغن صنعتی شرکت شل را همراه با ضمانت فروش از فیدار اویل تهیه نمایید. در صورتی که در خرید محصولات سوالی دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این محصول صنعتی در تمامی مدل ها در فروشگاه ما قرار گرفته تا با مراجعه به فروشگاه ما از این مدل ها دیدن و از آنها خریداری کنید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی خرید و فروش آنلاین نیز می توانید با پشتیبان سایت در تماس باشید.

گریس های نسوز محصولاتی هستند که از مواد پایه و غلیظ کننده ها تولید می شوند؛ یعنی اگر مواد پایه و غلیظ کننده ها دارای کیفیت های لازم نباشد، کیفیت گریس نسوز به شدت پایین می باشد. اهمیت گریس نسوز باعث شده که تولید کنندگان برندهای معتبر از مواد با کیفیت برای تولید این محصولات استفاده کنند؛ به همین دلیل است که این برندها فروش گسترده تری نسبت به برندهای ناشناخته و نامعتبر دارند.

درباره ی ما:

شرکت فیدار اویل یکی از توزیع کنندگان مطرح و معتبر است که در زمینه فروش انواع گریس صنعتی مثل انواع گریس شل آلوانیا و انواع روغن صنعتی در برند های متنوع همانند روغن صنعتی بهران از جمله روغن انتقال حرارت بهران با کیفیت عالی فعالیت می کند.

یکی از خدمات این شرکت که در زمینه های خرید و فروش انواع روغن هیدرولیک صنعتی و نیز خرید و فروش انواع روغن بهران برش و دیگر خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 است. این شرکت تمام محصولات مورد نیاز مشتریان خود به سراسر نقاط ایران ارسال می کند. همچنین با خرید از ما از استاندارد بودن محصولات صنعتی خود مطمئن باشید.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر نظیر قیمت روغن صنعتی و یا لیست قیمت خرید و فروش بهران سمند ویژه 85w140 یا واسکازین 140 و سایر محصولات شرکت ما به صفحه تماس با فیدار اویل رجوع کرده و با مشاوران ماهر و پشتیبانی آنلاین ما ارتباط برقرار کنید. جهت نیاز به محصولات صنعتی دیگری همچون انواع زنجیر صنعتی و انواع بلبرینگ به وب سایت فیدارگستر اطلس پارس مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *