روغن صنعتی بهران

روغن بردبار چیست

کاربرد روغن بربار چیست

کاربرد روغن بردبار چیست

روغن بردبار چیست ؟ یک نوع روغن صنعتی جهت روانکاری ماشین آلات است که از قدیمی ترین و با کیفیت ترین روغن های صنعتی و خودرویی موجود در کشور ایران است که برای خرید روغن بردبار کافیست کد مورد نظر را انتخاب و محصول خود را سفارش دهید، کاربرد روغن بردبار برای دنده های تحت فشار و تحت بار در دما های مختلف مثل دمای منفی 9 درجه سانتی گراد تا 100 درجه سانتی گراد بهترین استفاده را دارد.

پس فهمیدیم که کاربرد روغن بردبار چیست چرا که این روغن صنعتی در صنایع مختلفی جهت روانکاری چرخ دنده ها کاربرد دارد و همچنین در بخش های مختلفی از صنعت مورد استفاده بسیاری از صنعتگران قرار می گیرد، امروزه انواع روغن های صنعتی به علت کاربرد های متنوع ای که دارند در صنایع مختلف دارای مصارف بسیار زیادی می باشند که یکی از معروف ترین روغن های مورد استفاده در صنایع مختلف کشور ایران روغن بهران بردبار می باشد.

روغن بهران بردبار

معرفی روغن بهران بردبار

شرکت بهران در سال 1341 در کشور ایران شروع به فعالیت نمود و در سال 1347 نیز اولین کارخانه تولید روغن بهران بردبار را در تهران تاسیس نمود، این شرکت تاکنون توانسته است با استفاده از به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا، بهترین و با کیفیت ترین محصولات روغنی را تولید نماید و در حال حاضر نیز با داشتن سهم بیش از 50 درصدی بازار داخل کشور سهم اعظمی از این تولیدات را وارد بازار می نماید. 

از انواع روغن های بهران بردبار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم : 

  • 220، 100، 150، 1000، 32، 320 ،46، 460، 68، 680
  • PG150، PG220، PG320، PG460، PG680
  • PS100، PS1000، PS150، PS220، PS320، PS460، PS68، PS680
  • F100، F220، F150، F320، F460، F68، F680

روغن های بردبار بهران با مدل های گفته شده در ارائه می شود به علاوه این شرکت با مجموعه فیداراویل نیز همکاری دارد و تمامی محصولات آن نیز با مواد اولیه مرغوب به صنعتگران توزیع و ارائه می گردد.

در ضمن هر یک از این مدل ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند برای مثال نقطه اشتعال، ویژگی و کاربرد های آن مدل 100 با مدل 220 متفاوت است پس اگر سرعت روانکاری را برای تجهیزات خود افزایش دهید مدل مناسب را افزایش دهید تا کارایی بهتری داشته باشید.

آشنایی با انواع روغن های صنعتی بهران بردبار:

مشخصات روغن بهران بردبار در جدول زیر برای آشنایی بیشتر شما عزیزان آورده شده است تا هر یک را با یکدیگر مقایسه نمایید و هنگام انتخاب راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید.

روغن بهران بردبار

از انواع روغن بهران صنعتی می توان به روغن ترانسفورماتور، روغن گردشی و هیدرولیک، روغن توربین، روغن دنده صنعت، روغن کمپرسور، روغن عملیات حرارتی، بهران محافظ، روغن عملیات فلزکاری و …. اشاره کرد.

در بخش روغن های صنعتی خودرویی می توان به روغن هایی همچون بهران اتوماتیک، بهران سوپر رانا، بهران سوپر پیشتاز، بهران تکتاز، بهران صبا و … اشاره کرد که هر یک از این روغن های صنعتی دارای مشخصات فنی مختلفی برای خودرو های گوناگون می باشند.

خواص روغن صنعتی بردبار چیست؟

یکی از اصلی ترین خواص و کاربرد روغن بردبار چیست ؟ این محصولات به عنوان روان کننده صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد تا باعث کاهش اثر فشار شود، معمولا از این خاصیت آن ها برای استفاده در جعبه دنده های وسایل و ابزار مختلف در صنایع سنگین نیاز می باشد.

از مصارف دیگر روغن های صنعتی بهران می توان به استفاده از آن ها برای روغن کاری و روان کردن دنده ها که تحت فشار بار های سنگین در صنایع مختلف کار می کنند و در حین کار با دما های بالا نیز تحمل زیادی را از خود نشان می دهند, اشاره کرد.

از مزایای این نوع روغن صنعتی چه می دانید؟

در این قسمت از مقاله روغن بردبار چیست می خواهیم به برخی از مزیت های روغن بهران بردبار اشاره می کنیم که عبارت هستند از:

  •  دارای خواص بسیار عالی برای جدایی آب از روغن صنعتی هستند.
  • روغن های صنعتی بردبار  را می توانید برای صنایعی که ساییدگی در ابزارالات آن بسیار بالا است استفاده کنید چرا که این روغن با داشتن خواص ضد سایش در فشار های بالا این مشکلات پیش نمی آید.
  • روغن های صنعتی بهران بردبار به علت خواص فوق العاده خود در برابر خوردگی و زنگ زدن مقاومت بالایی دارند.
  •  در حرارت های بالا این نوع روغن های صنعتی کیفیت خود را از دست نمی دهند.
  •  این نوع روغن های صنعتی بهران به علت فرمول مرحله تولید خود در سیستم های مختلف سازگاری بالایی دارند.
  • بسیاری از انواع روغن های صنعتی به دلایل مختلف از سرب استفاده می شود که بسیار مضر می باشد ولی در روغن های صنعتی بردبار به هیچ عنوان از سرب استفاده نمی شود.
  • روغن های بهران به علت تولید داخل بودن همیشه در دسترس می باشند و قیمت آن ها نیز نسبت به مشابه های خارجی آن ها نیز بسیار مناسب تر می باشند.

روغن بهران بردبار PS چیست؟

از مهمترین مشخصات روغن بهران بردبار و کاربرد روغن بردبار بهران PS دارا بودن خاصیت کاهش فشار یعنی EP می باشد که بر پایه مواد سینتیک نوع PAO ساخته شده است، همانطور که گفتیم و میدانید که روغن بردبار چیست و مدل های آن چه می باشد، باید بگوییم نوع PS نیز یکی از مدل های این روغن است که برای چرخ دنده های مختلف صنعتی نظیر هیپوئید و چرخ دنده های بزرگ صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و موجب حرکت روان همراه با دوام پذیری بالا آن می شود.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مثبت آن نیز کارکرد بسیار مطلوب در دمای منفی 30 درجه سانتی گراد تا 120 درجه سانتی گراد می باشد. همچنین دارای سطح کیفیت و استاندارد بین المللی ANSI، DIN، ISIRI است.

از مزایای روغن صنعتی بهران بردبار PS :

از دیگر مزیت های روغن بردبار چیست :

  • پایداری حرارتی بالا و ثابت نگه داشتن حرارت
  • ایجاد اکسیداسیون فوق العاده مطلوب
  • حفاظت بالای آن در مقابل Micropitting
  • استحکام کافی در مقابل فشار های ناشی از بار
  • ضد زنگ بودن
  • جداسازی آسان روغن از آب
  • نبود سرب در روانکار و استفاده از مواد افزودنی مرغوب
  • ترکیب آن با مواد معدنی

مشخصات روغن بهران بردبار در نوع PS نیز دارای کد های مختلفی است که هر کدام از آن با ویژگی های مخصوص به خود عملکرد متفاوتی دارند، به همین خاطر نقطه ریزش دما و میزان گرانروی آن ها با یکدیگر متفاوت است و جالب است که بدانید در بین تمامی آن ها کد 220 پر کاربرد تر است.

behraan

روغن صنعتی بهران بردبار F چیست؟

روغن بردبار چیست و آیا در مورد این مدل f این روغن صنعتی اطلاعاتی دارید؟ ما در این قسمت از مقاله توضیحاتی را در مورد این نوع روغن صنعتی به شما عزیزان ارائه می دهیم.

از این نوع روغن صنعتی با قابلیت تحمل بار و کاهش اثر فشار در صنایع مختلف برای روانکاری چرخ دنده های مختلف و جعبه دنده های دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد و دارای خاصیت EP نیز می باشد. از دیگر مزیت های نوع F در روغن های بردبار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حفاظت بسیار عالی در برابر Micropitting
  • تحمل پذیری بار به دلیل دارا بودن خاصیت EP
  • ضد سایش و پایداری حرارت
  • دارا بودن خاصیت ضد کف
  • سازگار بودن با مواد معدنی
  • نداشتن سرب
  • با آب بند ها کاملا سازگار است

همچنین این روغن ها دارای سطوح کیفیت ANSI/AGMA 9005، DIN 51517، FLENDER AG می باشد و دارای کد بندی های متفاوتی است که هر کدام خواص ویژه خود را دارا می باشد، پس اگر می خواهید روغن بردبار را انتخاب کنید بهتر است آن را از مراکز معتبر به همراه دیتاشیت محصول تهیه نمایید.

معرفی شرکت فیداراویل و آشنایی با خدمات و محصولات پر طرفدار این شرکت:

شما علاوه بر روغن بردبار چیست می توانید از شرکت فیداراویل که یکی از شرکت های معتبر و معروف است در زمینه های خرید و فروش روغن صنعتی از جمله خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک و همچنین خرید و فروش انواع روغن بهران برش و دیگر خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 در سه برند معروف اعم از برند شل، برند توتال و برند بهران به ویژه روغن بهران هیدرولیک، روغن بهران آذرخش و نیز توزیع انواع گریس همچون گریس نسوز و سایر روانکار های صنعتی دیگر اطلاعاتی کسب نمایید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر نظیر اطلاع از قیمت روغن صنعتی و خرید این محصولات صنعتی کافی است تا از مشاوران ماهر و پشتیبانی 24 ساعته ی ما بهره بگیرید. 

تیم مجرب فیداراویل:

شما عزیزان در هر کجای کشور ایران که باشید می توانید به صورت آنلاین از طریق صفحه فروشگاه روغن صنعتی این وب سایت محصولات مورد نیاز خود را با جزئیات نوشته شده آن مشاهده و در صورت تمایل آن را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را دریافت کنید و یا می توانید به صورت حضوری به شرکت ما مراجعه فرمایید و محصول دلخواه خود را با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید و فروش انواع روغن های صنعتی و … شما عزیزان می توانید سایر مقاله های ما را که در مورد موضوعاتی مانند لیست قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران حرارت و یا لیست قیمت خرید و فروش واسکازین 140 و … اطلاعاتی از مشخصات، نحوه روانکاری مناسب و غیره که در اختیار شما قرار می گیرد را مطالعه نمایید.

همچنین باید اضافه کرد که یکی دیگر از شرکت های معروف ای که در زمینه توزیع انواع زنجیر صنعتی و انواع بلبرینگ های صنعتی و سایر قطعات صنعتی دیگر فعالیت گسترده ای دارد, شرکت فیدارگستر می باشد, شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت فیدارگستر ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *