خانه » فروشگاه » خرید روغن انتقال حرارت بهران (روغن بهران حرارت)

خرید روغن انتقال حرارت بهران (روغن بهران حرارت)

  • بشکه 208 لیتر
  • پایداری اکسیداسیون و حرارتی بالا
  • فراریت کم
  • عدم تشکیل رسوب و مانع از آسیب رسیدن به دستگاه
  • عدم خوردگی قطعات
  • قابلیت پمپاژ
  • قیمت مناسب و ارزان
  • انعطاف پذیری بالا در همه تجهیزات

137,000,000 ریال

معرفی، قیمت و خرید روغن بهران حرارت

روغن بهران حرارت از محصولات ایرانی و پر فروش شرکت روغن صنعتی بهران است که تحت عناوینی چون روغن حرارتی، روغن انتقال حرارت، روغن دیگ بخار و روغن بویلر نیز شناخته می شود. روغن حرارتی بهران برای روانکاری و روغن کاری انواع قطعات صنعتی از جمله بلبرینگ و یا زنجیر صنعتی هم به کار برده می شود. روغن انتقال حرارت بهران، دارای ویژگی های بسیاری است و همین ویژگی ها باعث شده که این محصول به بهترین روغن عملیات حرارتی بهران تبدیل شود و بسیاری از صنایع برای مصارف گوناگون خود اقدام به خرید روغن حرارتی بهران نمایند.

روغن انتقال حرارت با ویژگی های خاصی خود از جمله روانکاری، سبب می شود اصطکاک بین قطعات کاهش یافته و اصطلاحا قطعات راحت تر در تعامل با یکدیگر حرکت کنند؛ زیرا روانکارها اصولا خاصیت چرب کنندگی دارند که با نشستن روی قطعات موجب حرکت روان تر آن ها خواهند شد. وظیفه اصلی روغن بهران حرارت، انتقال حرارت و کاهش دما در تاسیسات و ماشین آلات صنعتی می باشد و با برخورداری از فرمولاسیون قدرتمند به همراه مواد مرغوب، قادر است سیستم های صنعتی را از هرگونه آسیب محفوظ داشته و از تجهیزات مراقبت نماید. این محصول دارای ضریب حراراتی بالایی بوده و میزان شاخص گرانروی آن در طول انجام کار ثابت می ماند.

روغن بهران حرارت چیست؟

روغن بهران حرارت از پایه معدنی با کیفیت بالا و مواد افزودنی خاص ساخته شده است تا در دمای بالا و شرایط سخت عملکردی پایدار و قابل اعتماد داشته باشد. وظیفه اصلی روغن حرارتی بهران انتقال حرارت از یک منبع گرمایی به یک مصرف کننده است. این روغن به عنوان یک واسطه عمل می کند و گرما را از منبع گرفته و به مصرف کننده منتقل می کند. این روغن صنعتی همانند روغن های دیگر بستگی به نوع مصرف و دمای کارکرد، می تواند از روغن هایی با پایه های مختلف تهیه شود. سیال های انتقال حرارت بطور کلی به 5 دسته اصلی تقسیم می شوند:

  1. گاز
  2. آب
  3. سیال های آلی (مانند روغن)
  4. ترکیبات حاوی سیلیکون
  5. فلزات مذاب

آنچه که بطور معمول در صنایع به عنوان روغن انتقال حرارت مورد استفاده قرار می گیرد، یک روغن پایه معدنی است که می تواند بسته به نوع سیستم (سیستم باز یا بسته) تا دمای oC 300 مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم های انتقال حرارت را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کنیم:

  1. سیستم های تحت فشار یا بسته
  2. سیستم های بدون فشار یا باز

در سیستم های بسته فشار کاری بین bar7-3 است و به واسطه نوع طراحی روغن انتقال حرارت بهران به طور مستقیم با هوا تماس ندارد. در نتیجه مشکلات تبخیر، اکسیداسیون و غیره در روغن پیش نمی آید. لذا این سیستم ها می توانند با استفاده از روغن های معدنی تا دمای oC 300 کار کنند. ولی در سیستم های باز، فشار در حد فشار محیط بوده و امکان ارتباط روغن با هوا وجود دارد. از این رو در صورت افزایش دما بیش از oC 140 ممکن است باعث آسیب دیدن روغن، اکسیداسیون و کم شدن آن شود.

یکی از مرغوب گزینه های روغن بویلر یا دیگ بخار، روغن بویلر بهران یا همان روغن بهران حرارت است که در حرارت های زیاد تبخیر نمی شود و از نظر سطح تمیزی دارای نمره قابل قبولی می باشد. از خصوصیات ویژه آن عدم تولید گاز Co2 و Nox است. این محصول کاملا بدون بو بوده و هیچ نوع اثر سمی ندارد؛ به همین علت می تواند گفت مناسب محیط زیست طراحی شده است. ولی برای احتیاط بهتر است در مکان های مخصوص تخلیه شود.

مشخصات روغن بهران حرارت

روغن بهران حرارت همان گونه که از نامش پیدا است به منظور استفاده در سیستم های انتقال حرارت تولید شده است. روغن حرارتی بهران به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت و اکسیداسیون، بازدهی انتقال حرارت غیر مستقیم در سیستم های بسته را افزایش می دهد. این نوع روغن دارای ضریب هدایت حرارتی بالایی است که در طول عملیات، افزایش گرانروی ندارد.

روغن حرارتی بهران به دلیل دارا بودن خواص مکانیکی و شیمیایی مناسب در اکثر دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا این محصول دارای پارامترهای قوی بوده و میزان اسیدیته، گرانروی، نقطه ریزش و عدم کف کنندگی خوبی می باشد. از این رو در اکثر صنایع مختلف نظیر نیروگاه ها، پالایشگاه ها و غیره کاربرد دارد.

از مشخصات روغن بهران حرارت می توان گفت که برای مصارف مختلف در سیستم های بسته انتقال حرارت با دمای حداکثر ۳۲۰ درجه سانتی گراد به کار می رود. پیشنهاد میکنیم که قبل از خرید روغن بهران حرارت دیتاشیت آن را مطالعه کنید.

جدول مشخصات روغن بهران حرارت را زیر مشاهده می کنید:

مشخصات فیزیکی-شیمیایی گرانروی

100°C     40°C

شاخص گرانروی

 

نقطه اشتعال

نقطه ریزش

دانسیته 15 C°

Kg/m3

روش آزمون ASTM D445 ASTM D2270 ASTM D92 ASTM D97 ASTM D4052
بهران حرارت 32       5.5 100 206 12-  869

از مهمترین مشخصات بهران حرارت این است که دارای گرانروی مطلوب و حفظ آن در طول افزایش دمای کاری می باشد. میزان دانسیته این محصول در دمای 15 درجه سانتی گراد برابر با 869 بوده که عدد بسیار عالی می باشد و تقریبا با نمونه های خارجی به یک اندازه است.

نقطه ریزش این روغن برابر با 12- بوده که این نشان دهنده عملکرد مطلوب آن در دماهای زیر صفر درجه می باشد. همچنین نقطه اشتعال روغن انتقال حرارت نیز برابر با 206 درجه سانتیگراد گزارش شده است و شاخص گرانروی عدد 100 است. تمامی مشخصات روغن بهران حرارت به طور شفاف بر روی بسته بندی محصول و کاتالوگ آن درج شده است. این شناسنامه بر حسب استانداردهای بین المللی انجام می باشد و دقیقا باید طبق آن روغن مناسب را برای تاسیسات خود انتخاب نمایید.

از این رو هنگام خرید روغن بهران حرارت باید به موارد زیادی دقت شود. برای کسب مشاوره جهت خرید روغن حرارتی بهران شما می توانید از طریق دکمه های ارتباطی موجود در پایین صفحه با کارشناسان فیدار اویل تماس حاصل کرده و سوالات و شرایط تاسیسات خود را مطرح کرده تا بهترین روغن را انتخاب نمایید.

روغن بهران حرارت جز دسته روغن های تمام سنتتیک می باشد که به دلیل وجود مواد شیمیایی، طول عمر بالاتری نسبت به روغن های گیاهی دارد. این روغن قادر است تا دمای حداکثر 290 درجه به خوبی کار کرده و گرانروی خود را از دست ندهد. این ویژگی مطلوب موجب شده که میزان سرویس های دوره ای کم و مدت زمان استفاده از روغن بیشتر شود.

کاربرد روغن عملیات حرارتی بهران

روغن عملیات حرارتی بهران

روغن دیگ بخار به منظور انتقال حرارت به ویژه در سیستم های بسته مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا حرارت را به خوبی انتقال داده و موجب کاهش دمای سیستم می شود. از طرفی در فضاهای باز به دلیل وجود گردش هوای طبیعی، گرما به مرور کاهش می یابد، اما در فضای بسته شرایط متفاوت است و وجود یک روغن ایده آل، با کیفیت و استاندارد بسیار توصیه می شود.

میزان انتقال حرارت در محیط های باز و بسته کاملا متفاوت است. در محیط های باز به دلیل وجود هوا و گردش آن، میزان کاهش دما بسیار سریع تر انجام می شود. اما در محیط های بسته این کار کندتر انجام شده و روغن حرارتی مناسبی باید برای آن تهیه شود. برخی از سیستم ها دارای درجه حرارت بالایی هستند و این میزان حرارت از نقطه اشتعال برخی از روغن های حرارتی بیشتر است. در مواجه با این گونه موارد قطعا روغن حرارتی عملکرد خوبی نداشته و می سوزد. اما روغن عملیات حرارتی بهران دارای نقطه اشتعال مطلوبی بوده و حتی در دماهای پایین هم قابلیت پمپاژ عالی را دارا است.

این نوع روغن صنعتی بهران برای مصرف در سیستم های بسته انتقال حرارت با دمای حداکثر 320 درجه سانتی گراد پیشنهاد می شود. از فاکتورهای از بین برنده ی روغن های انتقال حرارت عبارتند از:

  • درصد مواد نامحلول، که لجن سیستم را ایجاد می کند.
  • تعداد اسید کل (TAN)

ویژگی های روغن انتقال حرارت بهران

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، روغن انتقال حرارت بهران مختص سیستم های بسته طراحی شده است و با استفاده از مواد مرغوبی که در ساخت در آن استفاده شده، سریعا با گردش روغن، درجه حرارت سیستم و قطعات آن را کاهش می دهد.

روغن بویلر همچنین دارای خاصیت ضد اکسیداسیون بوده و مانع از زنگ زدن تجهیزات داخلی تاسیسات می شود. طبق کاتالوگ این محصول، روغن بهران حرارت قادر است در سیستم های صنعتی تا 320 درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کرده و خاصیت نسوز بودن خود را حفظ کند.

یکی دیگر از ویژگی های مطلوب روغن بهران حرارت این است که در طول کار مداوم و در قرارگیری در دماهای بالا خاصیت یکپارچه خود را از دست نداده و طول عمر بالایی دارد. زیرا مواد پایه از جنس بسیار مرغوب تهیه شده و توسط آزمایش های زیادی مورد تست و بررسی دقیق قرار گرفته است. همچنین به دلیل میزان فراریت پایین آنها به هیچ وجه در لوله ها رسوب نمی بندند؛ چرا که تشکیل رسوب به نوبه خود صرفه اقتصادی نداشته و یا باید تجهیزات توسط مایعات مخصوص تمیز و یا تعویض گردد که اصلا مقرون به صرفه نیست.

بنابراین از بهترین خصوصیات ویژه روغن انتقال حرارت می توان به عدم رسوب بستن در مواقع گرم و سرد شدن شرایط محیطی اشاره کرد؛ زیرا در صورت تغییرات گسترده دما، روغن های غیر مطلوب بعد از مدتی رسوب می کنند و مانع از گردش درست روغن و سیرکولاسیون آن در طول تاسیسات صنعتی می شوند. اما بهران حرارت دارای موادی است که در طی تغییرات گستره دمایی نامشخص، دیرتر رسوب کرده و این میزان رسوب هم به دلیل جذب آلودگی های درونی می باشد و در آخر به صورت رسوب در ته لوله قرار می گیرد.

از آنجایی که، میزان فراریت بهران حرارت کم می باشد، برای گرفتن نتیجه مطلوب در هنگام استفاده سعی کنید، روغن دیگری را با این محصول ترکیب نکنید؛ چرا که تمامی خواص مثبت آن تغییر کرده و قطعا این کار بر ضرر شما خواهد بود.

جایگزین هایی که برای روغن حرارتی بهران می توان در نظر گرفت عبارتند از: حرارت نفت پارس، کاسترول HT5، شل ترمال سری می باشد. در صورت نبود این روغن، می توانید فقط از معادل های آن که دارای فرمولاسیون تقریبا یکسان با روغن بهران حرارت هستند استفاده نمایید.

قیمت روغن بهران حرارت

قیمت روغن بهران حرارت بر اساس حجم و استانداردهایی است که بهران تایید می کند. بهتر است بر حسب نیاز حجم مورد نیاز را خریداری نمایید. دو بسته 20 و 208 لیتری برای این محصولات طراحی شده که همگی آنها دارای مواد یکسان با فرمولاسیون دقیق هستند. جهت استعلام قیمت روغن حرارتی بهران می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

این روغن انتقال حرارت یکی از محصولات با کیفیتی است که توسط برند ایرانی و محبوب بهران تولید شده است و با توجه به خصوصیات عالی آن، قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. برخی از خصوصیات و مزایایی که قیمت روغن بهران حرارت را توجیه پذیر می سازند عبارت اند از:

  1. پایداری اکسیداسیون مناسب
  2. ظرفیت حرارتی زیاد
  3. هدایت حرارتی بالا
  4. قابلیت پمپ شدن
  5. فشار بخار پایین
  6. عدم خوردگی قطعات سیستم
  7. نقطه اشتعال بالا

پس از استعلام قیمت و خرید روغن بهران حرارت بشکه ای، باید به نکات مهم نگهداری آن توجه نمایید؛ چرا که هنگام استفاده، اگر درب بسته بندی را محکم نبندید و یا در مواجه با نور خورشید و رطوبت سریعا تغییر خصوصیات می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه سفارش و خرید کالا از فیدار اویل می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت روغن صنعتی اصولاً بر پایه همه ویژگی‌هایی که دارد تعیین می‌ شود. البته صادراتی و یا وارداتی بودن این محصولات نیز بر روی قیمت تاثیر می گذارد. نکته دیگری که درباره این محصول باید گفت این است که بهران حرارت جزء برندهای ایرانی با ویژگی های خاص است که برخی موارد از محصولات خارجی و وارداتی هم بهتر عمل می کند.

سایت بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل دارای فروشگاه روغن صنعتی است. شرکت فیداراویل در زمینه توزیع و فروش انواع روغن صنعتی مانند: خرید روغن بهران اکسترا توربو دیزل 15w 40 و خرید، فروش و قیمت روغن حرارت، روغن بهران اکسترا توربو دیزل ۲۰w 40، روغن پارس بابک ۶۸ و خرید واسکازین ۱۴۰ فعالیت دارد.

انواع گریس ها به ویژه گریس توتال و گریس سیلیکونی و فروش گریس سپلاتین فوکس و گریس رسانا و قیمت گریس گرانیتی و خرید گریس نسوز و گریس نسوز ep2 و گریس skf و گریس نسوز پارس لیتیوم ep2 با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این سایت موجود است. به علاوه، این شرکت تمامی محصولات مورد نیاز مشتریان خود را به سراسر نقاط ایران در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن ارسال می کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید روغن انتقال حرارت بهران (روغن بهران حرارت)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *