دانستنی های روغن صنعتی و گریس

روغن صنعتی گردشی ارزان

روغن صنعتی گردشی ارزان

روغن های صنعتی انواع مختلفی دارند که یکی از آنها روغن صنعتی گردشی است که در دستگاه های گردشی و یا هیدرولیکی استفاده می شود, این روغن ها در این دستگاه ها غیر از روانکاری باعث انتقال حرارت نیز می شوند و هرکدام دارای ویژگی هایی هستند که آنها را منحصر به فرد می کند اما روغن صنعتی گردشی ارزان را چگونه تهیه کنیم؟

از مشخصات روغن صنعتی گردشی ارزان:

یک روغن صنعتی گردشی باید دارای قابلیت بالای فیلتراسیون باشد. در روغنهای صنعتی گردشی آلاینده های آب و هوا وجود دارد و به همین دلیل این روغن ها باید خاصیت جداشدگی از آب و هوا را داشته باشند, در واقع این یک ویژگی مهم روغن های گردشی است.

غیر از مورد فوق, یک روغن گردشی ویژگی هایی مثل ضد اکسایش و ضد زنگ زدگی هم باید داشته باشد چون در سیستم های مختلف مثل سیستم های هیدرولیکی به دلیل حضور آب و هوا, روغن اکسید می شود. همچنین گرانروی یا ویسکوزیته در این روغن ها بسیار مهم است, گرانوی در روغن ها باید به میزان متعادل باشد زیرا زیاد یا کم شدن آن در پمپاژ و روانکاری اختلال ایجاد می کند و باعث خرابی دستگاه شما می شود.

علاوه بر این یک روغن گردشی خوب باید از تشکیل کف و لجن نیز جلوگیری کند.

اطلاعات تکمیلی :

همانطور که تا الان گفته شد روغن های گردشی کاربرد بسیار زیادی در صنعت دارند و برای قطعات بسته های مورد استفاده قرار می گیرند به این دلیل که این روغن صنعتی این ویژگی را دارد که در حین روانکاری انتقال حرارت را نیز انجام دهند.
بسیاری از قطعات صنعتی نیاز به این روان کار دارند تا بتوانند سلامت خود را در حین انجام کارشان حفظ کنند.
ما تصمیم به فروش این محصول در سایت خود به صورت آنلاین گرفته ایم تا شما هم بتوانید از کاربردهای این محصول صنعت استفاده کنید و دارای یک محصول صنعتی اصل و با کیفیت شوید.
همچنین بنا به درخواست های شما ما این محصول را به صورت بشکه ای و عمده نیز به فروش می رسانیم و قادر به ارسال آن به سراسر ایران هستیم.

 زمینه روانکاری با این محصول:

حال برای این که یک روغن گردشی ارزان دارای این ویژگی ها باشد, شرکت های تولید کننده از مواد افزودنی های مختلفی در مراحل تهیه آنها استفاده کرده اند که همین مواد افزودنی ها می تواند در قیمت محصولات نیز تاثیر چشم گیری داشته باشد, شما نیز در هنگام خرید این روغن های صنعتی با توجه به نیازتان باید به این افزودنی های درج شده روی بسته بندی این محصولات نیز دقت کنید.

شرکت فیداراویل با معرفی محصولات خود از قبیل روغن صنعتی از جمله روغن انتقال حرارت بهران و انواع گریس ها، بلبرینگ، انواع زنجیر صنعتی و نخ نسوز سعی دارد به شما در خرید محصول مورد نظر خود کمک کند.

شما عزیزان می توانید برای این که از مشخصات محصولات اطلاعات بیشتری کسب کنید برای مثال قیمت روغن هیدرولیک صنعتی و یا قیمت روغن بهران برش و همچنین قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و دیگر خرید و فروش واسکازین بهران سمند 85W-140 و … با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید.

درباره ی ما:

شما با مراجعه به فروشگاه سایت ما قادر به خرید و فروش انواع محصولات صنعتی از جمله مدل خرید روغن بهران بردبار و یا روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50  هستید همچنین برای دریافت اطلاعاتی درباره قیمت‌ خرید واسکازین 140 و مدل فروش انواع روغن هیدرولیک می توانید با ما در ادامه مقالات سایت همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *