روغن توتال چیست و چه انواعی دارد؟

روغن توتال چیست

روغن توتال چیست؟ شرکت توتال، تولید کننده انواع روانکار های نظیر روغن و گریس صنعتی است. روغن نوعی سیال مایع با خاصیت خنک کنندگی و پاک کنندگی فوق العاده در تجهیزات مختلف است. بنابراین برای انتقال حرارت و روانسازی قطعات در تمام تجهیزات مکانیکی از روغن های صنعتی استفاده می شود و خرید روغن توتال اصل یک امر ضروری برای ماشین آلات است.

انواع روغن صنعتی توتال در سایت فیدار اویل عبارتند از:

  • روغن هیدرولیک توتال
  • روغن زنجیر توتال
  • روغن دنده توتال
  • روغن ترانسفورماتور توتال
  • روغن توربین توتال

روغن صنعتی در بازار کشور ایران دارای مدل و برند های متنوعی است، ولی تهیه روغن اصل از مهم ترین فرایند ها در روانکاری است. شما می توانید با مطالعه مقالات این صفحه از سایت فیدار اول در تشخیص روغن توتال اصلی و سایر مشخصات خبره شوید.

توتال، شل، بهران، موبیل و غیره نام برند های روغن صنعتی است که توسط کشور های مختلف در سراسر جهان ساخته می شوند. این روغن ها دارای کیفیت های گوناگونی هستند که همین امر منجر به تفکیک آن ها از یک دیگر می شود.

قیمت، کیفیت و کارایی هر یک از انواع روغن توتال متفاوت هستند، پس بهتر است نوع کارایی دستگاه خود را مشخص کرده و روغن مورد نظر را انتخاب کنید.

تاریخچه روغن صنعتی توتال

انواع روغن صنعتی توتال از مشهور ترین روغن صنعتی شرکت فرانسوی توتال است. این شرکت توسط ارنست مرسیه در سال ۱۹۲۴ تاسیس شده است. روغن صنعتی توتال در سراسر دنیا به عنوان مرغوب ترین روغن صنعتی شناخته می شود.

شرکت توتال علاوه بر تولید نفت و گاز در تولید برق، همچنین در تولید انرژی های خورشیدی، بادی و هسته ای نقش دارد. روغن های شرکت توتال، تاکنون با مشارکت شرکت های دیگر در کشور های مختلف، سرمایه گذاری های بسیاری را انجام داده  است. به همین دلیل روغن توتال را می توان جزء بهترین برند های شناخته شده در دنیا دانست.

همچنین یکی از این سرمایه گذاری ها در کشور عربستان سعودی بوده که با مشارکت شرکت رویال داچ شل این امر امکان پذیر شد. این شرکت در جنوب عراق با مشارکت رهبر شرکت ملی نفت چین سرمایه گذاری دیگری را به انجام رساند.

در کل شرکت توتال بعد از جنگ جهانی دوم سعی بر این داشت که کار خود را در سطح بین اللملی انجام دهد و به خوبی در این زمینه به موفقیت رسید. توتال ابتدا به اکتشاف نفت در کشور هایی مثل ونزوئلا، آفریقا و کانادا پرداخت و با کمک شرکت های بزرگ دیگر در این کشور ها سرمایه گذاری کرد و بعد از مدتی به ذخایر نفتی الجزایر که در آن زمان مستعمره فرانسه بود، دست پیدا کرد.

روغن صنعتی توتال

فیدار اویل نمایندگی روغن توتال

نمایندگی روغن توتال

روغن توتال چیست و از کجا تهیه کنیم؟ روغن توتال یک ماده پتروشیمی است که در ماشین آلات، کارخانجات و ابرازهای گوناگون استفاده می شود. این روغن ها علاوه بر روانکاوی، بر قدرت دستگاه های مربوطه نیز تاثیر بسزایی می گذارند. برای خرید و فروش روغن توتال با ضمانت اصالت کالا به شرکت فیدار اویل مراجعه نمایید. تیم مجرب فیداراویل با ارائه ی پشتیبانی رایگان، اطلاعان تکمیلی را در زمینه فروش برندهای معروف نظیر روغن صنعتی توتال و بهران فعالیت می کند. این شرکت اطمینان کافی نسبت به خرید بهترین روانکار به مشتریان خود می دهد.

شرکت توتال، نمایندگی های زیادی در ایران دارد که به عنوان تولید کننده روغن های تخصصی در ایران و سایر کشور ها فعالیت می کند. امروزه شرکت های بزرگی همچون فیدار اویل در زمینه توزیع انواع برند های معتبر روغن صنعتی توتال، بهران و شل و … سعی به ارائه بهترین خدمات را دارد و به عنوان یکی از بزرگترین توزیع کننده گان روغن های توتال در ایران شناخته شده است.

توجه داشته باشید که هر روغن متناسب با دستگاه خاصی طراحی شده است و استفاده از آن در غیر از دستگاه های مربوطه توصیه نمی شود؛ زیرا ممکن است آسیب هایی به دستگاه شما وارد کند که گاهی این عمل جبران ناپذیر بوده و یا هزینه های هنگفتی را برای شما به جا می گذارد.