گریس صنعتی چیست

کاربرد گریس EP3 شرکت شل

کاربرد گریس EP3

از کاربرد گریس EP3  شل می توان گفت که یک گریس بسیار قدرتمند و چند منظوره بوده که دارای انواع مختلفی می باشد که توسط مهندسین خبره در شرکت Shell بریتانیایی تولید می شوند. این محصول  قادر است روانکاری قطعات صنعتی را به خوبی انجام دهد و نسبت به فشارهای تولیدی بالا (EP)، تحمل پذیری خیلی خوبی را برای دستگاه ایجاد کند. تنها تفاوت های موجود در انواع گریس های EP3 تولید شده توسط شرکت شل آلوانیا در مقدار و نوع مواد معدنی بکار رفته و همچنین مقدار و تعداد مواد افزودنی آن می باشد. یکی از بهترین و محبوب ترین این محصول شل مربوط به مدل رتیناکس می باشد که در طی چند سال اخیر مشتریان بسیار زیادی چه در ایران و چه در کشورهای دیگر پیدا کرده است.

این نوع به منظور روانکاری قطعات داخلی خودرو و همچنین برای تمامی قسمت های متحرک و غیر متحرک اتومبیل استفاده می شود.

  METHODS UNITS  MULTIS EP 3
Soap/ Thickener Lithium
NLGI Grade ASTM D 217/DIN 51 818 3
Colour Visual Dark brown
Appearance Visual Smooth
Operating Temperature range °C -20 to 120
Penetration @ 25 °C ASTM D 217/DIN51 818 0.1 mm 220-250
Four ball weld load DIN 51 350-4 daN 260-280
Anti-rust performance  SKF- EMCOR DIN 51 802/IP220/NFT 60-135/ISO 11007 rating 0-0
Dropping point IP 396/DIN ISO 2176 °C >190
Kinematic viscosity of the base oil at 40°C ASTM D 445/DIN 51 562-1/ISO 3104/IP71 mm²/s (cSt) 200

از کاربرد گریس EP3 شرکت شل در کشور های مختلف

قبل از اینکه مشخصات اصلی و کاربرد گریس EP3 را بازگو کنیم، اندکی در مورد شرکت شل صحبت خواهیم کرد. شرکت شل ادغام شده دو شرکت بسیار بزرگ رویال داچ و کمپانی شل می باشد که سال تاسیس ادغام شدن آنها به 1907 میلادی باز می گردد. در واقع این شرکت جز برترین شرکت های تولید کننده محصولات نفتی و روغنی بوده که دو ملیتی (انگلیسی- هلندی) می باشد. ویژگی اصلی شرکت شل در فروش بسیار زیاد محصولات خود به کشورهای مختلف جهان، بالا بودن کیفیت محصولات به همراه افزایش طول عمر قطعات صنعتی می باشد.

در واقع محدوده شل گادوس برای ارائه بهترین ارزش ها از طریق محافظت از دستگاه ها و قطعات در برابر هر گونه سایش، افزایش دوام پذیری قطعه و بالا بردن بازده آن ایجاد شده است.

ویژگی های گریس شل EP3

گریس EP3 شل گادوس دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی می باشد که می توان به: کاهش سر و صدای دستگاه ها در حین فعالیت، کاهش دمای قطعه، جلوگیری از داغ شدگی، کاهش فشار اشاره کرد. همچنین سعی شده است قیمت نهایی گریس EP3 با بالا بردن کیفیت آن نیز کاهش یابد تا اکثر افراد در سراسر دنیا بتوانند محصولات شل را خریداری کنند. نکته بسیار مثبت شرکت شل در تولید محصولات خود، افزایش مرغوبیت با کاهش هزینه با پیشرفت تکنولوژی می باشد.

گریس EP3 شرکت شل از صابون لیتیم 12 هیدروکسی استریت تولید شده است و رنگ آن متمایل به قهوه ای می باشد.
از دیگر مشخصه های این گریس می توان به: دارا بودن ویسکوزیته کم در درجه حرارت های بالا اشاره کرد. که نمودار دما-ویسکوزیته آن به صورت نزولی می باشد. یعنی هر چقدر میزان درجه حرارت یک قطعه یا دستگاه افزایش یابد میزان ویسکوزیته گریس کاهش خواهد یافت. اما این مقدار برای درجه حرارت 100 درجه سانتی گراد برابر 17.2 و در دمای 40 درجه برابر 200 می باشد.

مزایای و کاربرد گریس EP3 شل

شرکت شل دارای نمایندگان زیادی در 70 کشور مختلف دنیا از جمله ایران می باشد و تعداد کارکنان آن بالای 85 هزار نفر هستند. شرکت فیدار اویل نیز بزرگترین نماینده شرکت شل در ایران بوده که تمامی محصولات شل را با بالاترین استاندارد، بالاترین کیفیت و با ضمانت و کمترین قیمت در حد خرید به شما عزیزان ارائه می دهد. گریس EP3 شل یکی از این محصولات بوده که مورد استفاده ماشین آلات مختلفی قرار می گیرد که می توان به: صنایع مربوط به ساخت خودرو، دستگاه های کشاورزی، فولاد، انواع موتورهای برقی، یاتاقان ها و …اشاره کرد. اما علاوه بر کاربردهای ویژه و چند منظوره آن، باید دانست  کاربرد گریس EP3 بسیار زیاد  می باشد که در زیر به  برخی  از آن اشاره هایی می کنیم:

  • روان کاری تمامی قسمت های فلزی متحرک و غیر متحرک دستگاه
  • دارا بودن استانداردهای بین المللی کیفیت مواد
  • دارا بودن استاندارد زیست محیطی
  • کاهش میزان اصطکاک دستگاه ها
  • جلوگیری از تولید زنگ بر روی قطعات
  • جلوگیری از سایش
  • بالا بردن طول عمر قطعه
  • پایداری حرارتی و مکانیکی
  • میزان چسبندگی بسیار مطلوب بر روی قطعات
  • جلوگیری از نفوذ هر گونه گرد و غبار و مواد ناخواسته به درون اجزا و قطعات
گریس EP3 نوع رتیناکس

گریس EP3 نوع رتیناکس برای انواع بلبرینگ های مربوط به چرخ اتومبیل ها، کابل ها، شاسی خودرو و دیگر اتصالات مهم در خودرو و … مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع اکثر تعمیرکاران اتومبیل به منظور کارکرد بهینه موتور خودرو و دیگر قسمت های حساس آن به منظور جلوگیری از

  • خشک شدگی،
  • روان کار کردن،
  • جلوگیری از شکستگی قطعات و اتصالات از گریس EP3 نوع رتیناکس شرکت بزرگ شل استفاده می کنند.

رنگ این گریس متمایل به قهوه ای و قرمز بوده و از مواد معدنی نوع لیتیم تشکیل شده است. همچنین این گریس دارای خاصیت NLGI3 بوده و نسبت به مایعات و آب مقاومت بالایی دارد و مانع از نفوذ هر گونه آلودگی و گرد و غبار به داخل قسمت های حساس خودرو می شود

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل

شرکت فیداراویل توزیع کننده ی روغن صنعتی و انواع گریس ها از جمله گریس نسوز و… با بهترین کیفیت و قیمت می باشد. شما می توانید تمام اطلاعات لازم را در مورد قیمت روغن صنعتی و روانکار ها کسب کنید تنها کافی است تا از مشاوران ما که در زمینه فروش روغن صنعتی و … می باشند بهره بگیرید. از شرکت های معتبر دیگر می توانیم به فیدارگستر اشاره کنیم که در زمینه توزیع بلبرینگ ها و انواع زنجیرصنعتی است.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

شما با مراجعه به فروشگاه سایت می توانید در آنجا اطلاعاتی مثل قیمت واسکازین 140 بهران و  دیگر محصولات را کسب کنید مهم ترین محصولات ما روغن بهران توربو دیزل و انواع پرطرفدار آن مثل خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 می باشد همچنین نیز روغن توربو اکسترا می باشد که می توانید آن ها را خریداری کنید. کافی است برای خرید محصولات پر طرفدار مثل روغن کمپرسور vdl 68 و یا  خرید و فروش انواع روغن بهران برش به لینک های داده شده رفته و خرید خود را ثبت کنید و سوالات خود را در مورد خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک و روغن انتقال حرارت بهران با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *