گریس صنعتی چیست

گریس پایه سدیم

گریس پایه سدیم

گریس ها موادی جامد و یا نیمه جامد ژلاتینی هستند که برای روانکاری یاتاقان ها و هر قطعه دیگری به کار می روند که از مواد غلیظ کننده و یا سفت کننده و برخی صابون ها در ساخت آن ها استفاده می شود یکی از انواع آن ها گریس پایه سدیم است.

چگونگی عملکرد گریس پایه سدیم:

این گریس ها دارای خاصیت ضد خوردگی بوده و در برابر انواع فلزات در محیط های مرطوب خواص ضد زنگ زدگی و خاصیت چسبندگی بالا نیز دارد هم چنین در محیط هایی با دما های بالا به راحتی فعالیت می کند و حداکثر دمای فعالیت 120 درجه سانتی گراد است اما پایداری خوبی در مقابل آب ندارند.

این گریس های سدیمی در برابر گرد خاک مقاوم بوده و ماده ای ضد اصطحکاک برای افزایش طول عمر انواع یاتاقان های توپی و غلطکی است هم چنین این گریس ها در محل روانکاری به مدت طولانی باقی خواهند ماند و بر اساس همین دلایل است که فروش گریس های سدیمی بسیار بالا است.

حال به جدول زیر توجه کنید:

می خواهیم برخی مشخصات کاربردی گریس های سدیمی را در این جدول برای شما عزیزان شرح دهیم.

مشخصات
گریس های پایه سدیمی
پایه غلیظ کننده
صابون سدیم
بافت الیاف طویل
رنگ
زرد تیره
حداقل نقطه قطره ای شدن
170
مقاومت در برابر آب
ضعیف
نفوذپذيري پس از كار
220-250
حداكثر دماي عملياتي مجاز در دستگاه(درجه سانتيگراد)
120-130
مقاومت مكانيكي در دماي محيط
مناسب
پر کننده
   –

شما با در نظر گرفتن شرایط دستگاه و یا ابزار خود و خواندن جدول بالا می توانید بفهمید که آیا گریس های پایه سدیمی برای ابزار های شما مناسب اند یا نه و اینگونه می توانید خریدی مناسب داشته باشید.

این گریس ها مناسب انواع بسیار زیادی از دستگاه ها می باشد که با استفاده از آن ها شما قادر به حفظ سلامت دستگاه خود هستید
گریس های صنعتی نوعی از روانکارهای صنعتی هستند که خاصیت متفاوتی نسبت به روغن های صنعتی دارند به همین دلیل است که خواهان زیادی دارند.
تولید کنندگان روغن های صنعتی با توجه به خواستار زیاد مشتریان تصمیم به تولید و فروش گریس صنعتی گرفتند. همچنین امروز شاهد بسیاری از فروشندگان و تولید کنندگان این محصولات صنعتی هستیم.

گریس یا روغن صنعتی:

اینکه گریس بهتر است یا روغن صنعتی همیشه برای مشتریان سوال مهمی بوده است اما این را هم باید مطرح کرد که فروش گریس و گریس نسوز از فروش روغن صنعتی بیشتر است زیرا دفعاتی که از گریس استفاده می شود بسیار کمتر است بنابراین برای مشتری مقرون به صرفه است به علاوه قیمت روغن صنعتی مخصوصا در برند های خارجی مثل روغن صنعتی توتال و روغن صنعتی شل بالا تر است اما می توان گفت فروش روغن صنعتی بهران با انواع گریس ها برابری می کند.

در خرید انواع این روانکار ها اول باید نیازتان را در نظر بگیرید شرکت بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل همیشه سعی داشته با ارائه انواع مقالات کاربردی شما را در خرید خود یاری نماید بنابراین شما برای خرید انواع گریس و روغن صنعتی بهران به صفحات لینک شده رجوع کنید.

هم چنین شرکت فیدار دارای انواع محصولات زنجیر صنعتی، بلبرینگ، نوار نقاله، نخ نسوز و غیره می باشد که با مراجعه به سایت های مربوطه می توانید خرید خود را انجام دهید. 

شما در سایت ما  قادر به دریافت اطلاعاتی مثل لیست قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران حرارت و یا اطلاعاتی مثل خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک هستید همچنین ما در فروشگاه در حال خرید و فروش انواع روغن بهران برش و یا خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 هستیم و به تازگی خرید و فروش واسکازین بهران سمند 85W-140 نیز در فروشگاه انجام می شود.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

درباره ی ما :

شما با مراجعه به فروشگاه سایت ما قادر به خرید و فروش انواع محصولات صنعتی از جمله مدل روغن انتقال حرارت بهران و مدل روغن هیدرولیک بهران هستید همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی خرید و فروش واسکازین 140 و چگونگی خرید روغن اکسترا توربو دیزل 15w40  و یا قیمت واسکازین بهران و یا قیمت گریس فوکس و یا گریس نسوز با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *