خانه » فروشگاه » روغن سطلی بهران گردان ویژه 56

روغن سطلی بهران گردان ویژه 56

  • پایداری عالی در برابر حرارت و اکسیداسیون
  • پراکندگی و مواد شوینده بسیار خوب
  • خواص عالی شروع سرما
  • خواص بسیار ضد کف ، ضد سایش و ضد خوردگی دارد

برای قیمت تماس بگیرید

روغن سطلی بهران گردان ویژه 56

روغن سطلی بهران گردان ویژه 56؛ جز روغن های پرفروش این برند می باشد. که ما تصمیم به فروش آنلاین نیز گرفته‌ ایم. و این محصولات در فروشگاه سایت خود قرار داده و می‌خواهیم در این مقاله شما را بیشتر با ویژگی این محصول آشنا کنیم. پس با ما در ادامه همراه باشید.
شرکت ویرا گستر تجربه بسیار زیادی در زمینه خرید و فروش روانکار های صنعتی دارد. و از تمامی برند ها و مدل ها رونمایی کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مقالات سایت همراه باشید .

این محصول صنعتی از مواد بسیار مقوی ساخته شده که باعث کیفیت و دوام بالای آن است همچنین این محصول مناسب بیشتر قطعات دستگاه های صنعتی مثل بلبرینگ و انواع زنجیر صنعتی می باشد و شما می توانید با خیال راحت محصولات خود را با این روانکار روغن کاری کنید.
برنده این محصول سال‌ های زیادی است که مدل‌ های خود را به بازار عرضه کرده و تمامی مدل ها دارای ویژگی های خاصی می باشد که سند این زیادی را جذب کرده و به همین دلیل است که شما می توانید با اطمینان کامل محصول را خریداری کنید.

با مراجعه به فروشگاه سایت بازرگانب روغن صنعتی فیدار اویل شما قادر به خرید و فروش انواع روغن بهران برش و روغن صنعتی هستید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و یا قیمت روغن هیدرولیک صنعتی می توانید با ما در ادامه مقالات همراه باشید تا بیشتر با این مدل و مدل های دیگر مثل روغن دنده خودرویی بهران سمند ویژه 85W140 و انواع روغن صنعتی حرارتی نیز آشنا شوید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن سطلی بهران گردان ویژه 56”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *