انواع گریس

انواع گريس نسوز

انواع گريس نسوز

اگر بخواهيم انواع گريس نسوز را بشناسيم ابتدا بهتر است تعريفي از خود گريس داشته باشيم تا بتوانيم مفهوم گريس نسوز را بهتر درک کنيم. با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با گریس های نسوز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نحوه ساخت انواع گريس نسوز

گريس يک ماده بسيار مهم در صنعت برای روانکاري قطعات دستگاه ها و ماشین آلات مي باشد که از ترکيب روغن طبيعي يا مصنوعي با يک غليظ کننده بدست مي آيد.
در واقع سفتي گريس ها به مواد غليظ کننده که به آن اضافه مي کنند بستگي دارد.

براي اين که بتوانیم انواع گريس نسوز را بدست بياوريم نياز است تا مواد ديگري را نيز به آن اضافه کنيم تا گريس دما بالا يا حرارت بالا که نام ديگر گريس نسوز است بدست بيايد و قابل استفاده در صنعت باشد.

مواد تشکل دهنده و ترکيبات گريس چیست؟

عموما 85 الي 90 درصد گريس ها از روغن صنعتی پايه و مابقي آن را مواد غليظ کننده و مواد افزودني گريس تشکيل شده است.

بنابراین مي توان نتيجه گرفت که عمل روانکاري را روغن آزاد شده از گريس انجام مي دهد.

از چه نوع گريسي براي روانکاري بلبرينگ استفاده کنيم بهتر است؟

1.گريس بايد کيفيت عالي داشته باشد
2.نبايد اجزاي ترکيبي و فعال مکانيک و همچنين شيميایی را داشته باشد
3.گريس نبايد غلظت خودش را از دست بدهد
4.بايد قدرت زيادي در مقابل تشکيل اسید را داشته باشد.

آشنایی با مواد افزودني انواع گريس نسوز:

1.مواد ضد زنگ: زمانی استفاده می شود که میخواهیم خاصیت ضد زنگ را بالا بریم
2.مواد باز دارنده اکسيداسيون: وقتی می خواهیم از گریس در دمای بالا استفاده کنیم
3.مواد بهبود کننده ويسکوزيته: با افزایش دما شیب منحنی ویسکوزیته کاهش پیدا می کند
4.مواد باز خورندگي: جلوگیری از خوردگی سطح فلزی
5.مواد ضد کف: برای جلوگیری از کف کردن استفاده می شود
6.مواد پايدار کننده: برای همگن کردن روغن و غلیظ کننده استفاده می شود
7.مواد با قابليت فشار پذيري بالا:وقتی بخواهیم مقاومت گریس را بالا ببریم
8.مواد پايين آورنده نقطه ريزش
که از موارد بالا مهمترين مواد افزودني که در ساخت گريس نسوز استفاده مي شود مواد ضد اکسيداسيون است.

روغن پايه گريس نسوز چه می باشد؟

همان طور ک قبلا گفتيم بخش عمده اي از گريس را روغن پايه تشکيل مي دهد که در ساخت گريس نسوز چون پايداري و دماي بالا مد نظر است از روغن پايه صنعتي استفاده مي شود. مهمترين خصوصيت اين نوع گريس ها ويسکوزيته روغن پايه آن ها می باشد.

ويژگي غليظ کننده هاي گريس نسوز چه می باشد؟

وظيفه اصلي عامل غليظ کننده اين است که روغن روانکار را در تماس با سطوح فلزي نگه داشته  و علاوه بر اين در گريس نسوز بايد در زمان کارکرد بلبرينگ وقتي که دماي کاري دچار بحران شده و اجزاي غلتشي بلبرينگ دماي بالايي را تجربه مي کنند اکسيد نشده و خاصيت خود را حفظ کنند.

درباره بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل:

فروشگاه اینترنتی روغن صنعتی فیداراویل علاوه بر فروش روغن صنعتی در برند های متنوع و معتبر همچون روغن بهران حرارت در انواع روغن انتقال حرارت بهران  و یا روغن بهران بردبار ، روغن هیدرولیک بهران h32، روغن بهران آذرخش ، روغن بهران و خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک ، خرید و فروش انواع روغن بهران برش و روغن کمپرسور vdl 68 دارای انواع گریس نیز که با مراجعه به فروشگاه روغن صنعتی این وب سایت می توانید تا از محصولات ما دیدن فرمایید و در صورت دلخواه محصول مورد نیاز خود را در هر کجای کشور ایران که هستید سفارش دهید تا در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن برایتان ارسال شود و یا می توانید به شرکت فیداراویل مراجعه کنید.

مهم ترین محصولات ما روغن بهران توربو دیزل و انواع پرطرفدار آن مثل خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 ، روغن توربو اکسترا می باشد. در سایت بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل قادر به خریداری انواع محصولات صنعتی هستید و می توانید از ویژگی محصولات مثل قیمت روغن صنعتی و قیمت دیگر محصولات  مثل قیمت واسکازین 140 بهران اطلاعات لازم را کسب کنید.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

به علاوه در صورت نیاز به محصولات صنعتی دیگر همانند انواع بلبرینگ و انواع زنجیر صنعتی در برند های معتبر و متفاوت می توانید به وب سایت فیدارگستر مراجعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا از طریق صفحه ی تماس با ما این وب سایت با پشتیبانی آنلاین ما و یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *