گریس صنعتی چیست

خرید و فروش گریس شل

خرید و فروش گریس شل

خرید و فروش گریس شل دارای انواع و اقسام مختلفی بوده که تمامی آن ها توسط گروه رویال داچ شل با بالاترین کیفیت تولید می شوند. تمامی مشتریان در هر جای دنیا به دنبال محصولات با گارانتی و برند های معتبر می باشند. برند شل جز یکی از معروف ترین آن ها بوده که مرغوب ترین گریس ها را از نظر کاهش آلودگی، افزایش بازدهی دستگاه، بالا بردن سود شرکت و … تولید می کند و محصولاتی که به هر دلیلی دارای نقصان و یا عدم کارکرد باشند را از چرخه تولید خارج می کند.

نکات مهم در مورد خرید و فروش گریس شل

خرید و فروش گریس شل با ضمانت نامه معتبر، دارا بودن استاندارد جهانی، طول عمر بالا و با قیمتی در حد خرید محصول از شرکت رویال داچ توسط شرکت فیداراویل به تمامی کاربران در تمامی شهر های ایران عرضه می شود. خرید گریس شل و انواع آن باید به درستی انجام شود، زیرا گریس های تولید شده توسط شرکت های معتبری چون رویال داچ دارای انواع و کدهای مختلفی بوده و هر کدام مختص یک دستگاه و یا قطعه صنعتی می باشد. توجه و شناخت تمامی کدهای آن و همچنین شناسایی مواد به کار رفته در ساخت آن باعث کارکرد بیشتر دستگاه خواهد شد.

آشنایی با برخی از کاربرد های گریس شل

برخی از قطعات و بلبرینگ های صنعتی در دستگاه ها و ماشین آلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به ساختاری که دارند عموما فاقد رینگ داخلی اند و روانکاری آن ها با انواع روغن های صنعتی قابل انجام نیست. یعنی پاشیدن روغن بر روی آن ها موجب روانکاری کوتاه مدت شده و بسیاری از آن به بیرون درز پیدا می کند. علت این کار به خاطر ویسکوزیته پایین آن می باشد. اما استفاده از گریس شل به عنوان ماده ای نیمه مایع و تا حدودی جامد مانع از سر ریز شدن آن به بیرون شده و به مدت طولانی کار روانکاری را برای قطعه و دستگاه انجام خواهد داد.

نحوه استفاده مناسب از گریس شل چگونه است؟

شناخت قطعات و نحوه روانکاری درست آن، موجب افزایش طول عمر قطعه علاوه بر کیفیت و مرغوبیت گریس شل خواهد شد. تمامی گریس های تولید شده توسط شرکت شل از سه مولفه مهم تشکیل شده اند که می توان به: روغن نگهدارنده، ضخیم کننده ها و افزودنی های استاندارد اشاره کرد. میزان و مقدار هر یک با توجه به نوع روانکاری قطعه متفاوت خواهد بود و برای گریس شل در واقع یک راز به حساب می آید که محبوبیت آن را افزایش داده است.

گریس ها از چه موادی تولید شده اند؟

عموما روغن های نگهدارنده شامل نوع گیاهی و یا پایه معدنی بوده و حدود 80 تا 85 درصد حجم گریس را شامل می شود. ضخیم کننده نیز می تواند از نوع صابونی ساده و یا کامپلکس و یا حتی بدون صابون باشد که میزان آن تا 30 درصد حجم گریس قابل استفاده است. آخرین مولفه، افزودنی می باشد که شامل ضد زنگ، ضد اصطکاک، ضد اکسایش و … بوده و موجب افزایش خرید انواع گریس شل خواهد شد و هزینه و خرید و فروش آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

خرید و فروش گریس شل و برخی از مشخصات ویژه گریس شل و انواع آن

با توجه به سه مولفه گفته شده و انواع دسته بندی های آن با توجه به مواد پایه معدنی یا گیاهی، صابونی یا غیر صابونی و مواد افزودنی گریس شل در انواع مختلفی تولید می شوند. در واقع گریس های تولید شده شرکت شل برخی دارای درجه بندی بوده و با اعداد یک و دو رقمی نیز شناسایی می شوند. اولین آن با 0 و 00 شروع شده و به طور شمارشی بالا می رود.

 

مواد مورد استفاده در ساخت گریس شل می تواند شامل: کلسیم، سدیم، آلومینیوم، لیتیوم و … باشد. اما تمامی آنها دارای ویژگی های مثبت زیادی بوده اند که در ادامه به آن می پردازیم.

از خصوصیات و ویژگی های این نوع گریس:

اگر بخواهیم به برخی از مهم ترین  ویژگی های این محصول صنعتی اشاره کنیم می توانیم به موارد زیر بپردازیم که عبارت است از:

  • دوام پذیری مناسب و بالا
  • ضد زنگ و ضد فرسایش
  • مقاومت بالا در برابر ارتعاشات
  • نوع گریس نسوز دارای مقاومت گرمایی مطلوب و متغیر با طیف دامنه حرارتی بالا
  • کمک کردن به آب بندی قطعه و دستگاه
  • چسبندگی بالا
  • ماندگاری خوب و عدم نیاز به گریس در مدت کوتاه
  • صرفه جویی در هزینه
  • بالا بردن سود شرکت

مهم ترین گریس شل کدام است؟

از مهم ترین انواع گریس شل آلوانیا و مورد استفاده بسیاری از افراد در کشور های مختلف به دلیل کارکرد مطلوب، قیمت مناسب آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • GADUS S2 V 220 نوع درجه 00
  • GADUS S2 V 220 نوع درجه 0
  • گریس شل EP با خاصیت فشارپذیری بالا و درجه بندی EP2 و EP3
  • گریس آلوانیا نوع RL2,3

معرفی بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل و خدمات این شرکت:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل یکی از شرکت های معتبر با سایقه ی طولانی در زمینه های فروش روغن صنعتی در برند های معروف و معتبر مانند انواع روغن صنعتی شل و همچنین روغن صنعتی حرارتی و توزیع انواع گریس ها همانند انواع گریس نسوز می باشد که این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه و عرضه می کند. همچنین فیداراویل در ظرف مدت زمان کوتاه تمامی محصولات درخواستی مشتریان عزیز خود را به همه ی شهر های بزرگ و شهر های کوچک کشور ایران ارسال می کند.

برای تهیه ی انواع محصولات صنعتی شرکت فیداراویل می توانید با مراجعه به صفحه ی فروشگاه روغن صنعتی این وب سایت محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و یا به صورت حضوری به شرکت ما مراجعه کنید.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و برای پرسش تمامی سوالات خود نطیر قیمت روغن صنعتی و انواع دیگر مثل قیمت روغن هیدرولیک صنعتی و قیمت روغن بهران برش و یا خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 کافی است تا از طریق صفحه ی تماس این وب سایت از مشاوران ماهر ما بهره گیرید. همچنین برای دریافت لیست قیمت خرید و فروش واسکازین 140 با ما در ارتباط باشید.

به علاوه باید اضافه کرد که شرکت فیدارگستر نیز یکی دیگر از شرکت های معروف و معتبر است که در زمینه های توزیع و فروش انواع بلبرینگ و انواع زنجیر صنعتی در برند های متنوع فعالیت گسترده ای دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *