دانستنی های روغن صنعتی و گریس

انتخاب روغن موتور مناسب

بهترین روغن موتور

انتخاب روغن موتور مناسب از سایت فیدار اویل

انتخاب روغن موتور مناسب از موضوعات مهم و اساسی در هنگام روانکاری قطعه های متحرک خودرو ها می باشد. همان طور که می دانید, یک روغن موتور خوب و با کیفیت نقش موثری در انتقال نیرو و سیستم احتراق دارد, به علاوه باعث کاهش اصطکاک قطعات خودرو می شود. در ادامه قصد داریم تا شما را با این محصولات آشنا کنیم تا اطلاعات لازم و کافی را در این زمینه کسب کنید, پس با ما همراه باشید.

از شاخصه های بهترین روغن موتور:

انتخاب روغن موتور مناسب، تحت هیچ نوع شرایط محیطی و اقلیمی دوام و همچنین کیفیت خود را از دست نمی دهد و نیازی به تعویض آن در کوتاه مدت نمی باشد. به علاوه یکی از شاخصه های مهم در این نوع روغن صنعتی, گرانروی است که عده ای آن را با اسم ویسکوزیته می شناسند. در تعریف ویسکوزیته می توانیم بگوییم مقاومت سیال در برابر هر نوع حرکت می باشد.

در مورد دمای کار با آن باید اضافه کنیم که هرچه دما بالا باشد, ویسکوزیته کاهش پیدا می کند که همین امر باعث می شود تا مایع آن شل شود. با عمل استارت زدن ماشین روغن باید روانکاری خود را به سرعت شروع کند تا موتور دچار هیچ گونه آسیبی نشود.

اطلاعات لازم سطح کیفی روغن موتور

یکی از نکاتی که در هنگام خرید این محصول باید توجه داشته باشید، این است که سطح کیفی روغن موتور را بررسی نمایید و آن را از شرکت های معتبر و معروف خریداری کنید؛ زیرا در صورت نداشتن استاندارد های لازم، ضربه و هزینه ی زیادی به شما تحمیل می کند.

سطح کیفی روغن موتور های فیدار اویل در بالاترین رده قرار دارد و ما با قرار دادن اطلاعات لازم درباره ی محصولات خود در تلاش هستیم تا شما با این محصولات آشنا شوید. برای این که بتوانید انتخاب روغن موتور مناسب را بدون دغدغه انجام دهید و محصول مورد نظر خود را به آسانی پیدا کنید با ما تماس بگیرید. فروشگاه ما در کنار این اطلاعات کیفیت محصولات خود را تضمین می کند تا شما بتوانید با اطمینان بیشتر محصولات مورد نیاز خود را از سایت ما خریداری کنید.

شرکت فیداراویل یکی از شرکت های معتبر و موفق با سابقه ی طولانی در زمینه فروش روغن صنعتی با برند های شل, توتال و بهران از جمله روغن بهران بردبار و انواع گریس مانند خرید گریس نسوز از برند هایی چون مولیکوت و فوکس می باشد.

خدمات شرکت فیداراویل:

این شرکت تمام محصولات مورد نیاز مشتریان خود را در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن نه تنها به تهران و سایر کلان شهر ها بلکه به سراسر نقاط ایران ارسال می کند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر نظیر قیمت روغن صنعتی و خرید این محصول کافی است تا از مشاوران ماهر و پشتیبانی 24 ساعته ی ما در صفحه ی تماس با ما این سایت بهره بگیرید.

از دیگر ویژگی های این سایت می توان به تنوع بالای آن در محصولات و برند ها اشاره کرد که انتخاب روغن موتور مناسب را برای شما آسان می کند. این سایت درباره تمامی مدل ها و برند ها اطلاعات کاربردی را در اختیار شما قرار داده است تا بهترین روغن موتور را با توجه به کیفیت و قیمت خریداری کنید.

شما با مراجعه به فروشگاه سایت ما قادر به دریافت اطلاعاتی مثل لیست قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران حرارت و یا اطلاعاتی مثل خرید و فروش انواع روغن هیدرولیک بهران هستید. همچنین ما در فروشگاه در حال خرید و فروش انواع روغن بهران برش و یا خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 هستیم و به تازگی خرید و فروش واسکازین بهران سمند 85W-140 نیزددر فروشگاه انجام می شود.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

علاوه بر انتخاب روغن موتور مناسب، شما می توانید دیگر مقالات سایت را نیز درباره قیمت روغن واسکازین و تفاوت آن با قیمت واسکازین بهران مشاهده کنید، شما با مراجعه به این مقالات قادر به دریافت این اطلاعات هستید.

یکی دیگر از شرکت های معتبر که در زمینه توزیع انواع زنجیر صنعتی و همچنین انواع بلبرینگ فعالیت گسترده ای دارد, شرکت فیدارگستر است. در صورت تمایل می توانید به سایت این شرکت سر بزنید.

ما در زمینه ی خرید و فروش تمامی این محصولات تجربه ی چندین ساله داریم و همواره در تلاش هستیم تا با ارائه محصولات کاربردی و با کیفیت به شما مشتریان عزیز رضایت شما را به دست بیاوریم. ما در سایت های خود امکان ارتباط از طریق واتساپ  قرار داده ایم تا بتوانید با مراجعه به این قسمت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *