گریس صنعتی چیست, گریس نسوز چیست

قیمت گریس نسوز skf

قیمت گریس نسوز skf

قیمت گریس نسوز skf و معرفی شرکت اس کا اف

در ابتدا قبل از این که در مورد قیمت گریس نسوز skf صحبت کنیم، بهتر است تعریفی از شرکت اس کا اف، گریس صنعتی و انواع گریس نسوز داشته باشیم، پس تا اخر این مقاله ما را در سایت فیدار اویل همراهی کنید.

اس کا اف یک شرکت سوئدی قدرتمند در زمینه ی تولید انواع قطعات و روانکار های صنعتی است، این شرکت در سال 1907 تاسیس شده که مرکز این شرکت در شهر گوتنبرگ می باشد و به عنوان اولین تولیدات این شرکت می توانیم به بلبرینگ skf اشاره کنیم.

این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع: یاتاقان و بلبرینگ و همچنین تولید کننده روانساز های صنعتی و سیستم های روانکاری در کل جهان محسوب می شود. اس کا اف دارای بیش از صد کارخانه تولیدی در هفتاد کشور مختلف می باشد که محصولات آن در بیشتر از 130 کشور توزیع شده است، جهت استعلام قیمت گریس نسوز skf از طریق وب سایت های معتبر می توانید اقدام کنید.

یکی از نکات حائز اهمیت در رابطه با قیمت گریس نسوز skf این است که گریس ها بر اساس قابلیت های متفاوت نیز دارای قیمت های مقرون به صرفه ای هستند. اما نکته مهمی که در هنگام خرید باید در نظر بگیرید این بوده که در انتخاب گریس مناسب، دقت لازم را داشته باشید.

در واقع گریس مد نظر را از شرکت های معتبری که دارای محصولات صنعتی هستند تهیه کنید؛ چرا که در صورت عدم استاندارد های مربوطه مجبور به پرداخت هزینه های اضافی خواهید شد.

گریس اس کا اف از چه مواد اولیه ای مرغوبی تشکیل شده است؟

گریس اس کا اف از مخلوط روغن پایه، مواد افزودنی و غلیظ کننده های مرغوبی است که در زیر به تعاریف آن می پردازیم:

  1. گریس اس کا اف به عنوان ماده ای جامد یا نیمه جامد از ترکیبات نفتی و صابونی است که از یک پر کننده تشکیل شده و دارای کاربرد های مخصوص به خود می باشد.
  2. گریس به شکل ماده ای جامد یا نیمه جامد بوده که از ترکیب یک پر کننده در داخل روغن صنعتی به وجود می آید.
  3. گریس یک ماده روانکار صنعتی یا غیر صنعتی بوده که هنگام تولید از یک پر کننده استفاده شده است تا بتواند به قطعات بچسبد و در اثر فشار زیاد و نیروی جاذبه از آن ها جدا نشود.

به طور کلی در روانکاری صنعتی از گریس ها به عنوان ماده ای پر مصرف استفاده می شود که نقشی مهمی در کاهش اصطکاک بین سطوح قطعات مختلف دارد. با این حال برای ساخت گریس از مخلوط روغن طبیعی یا مصنوعی، غلیظ کننده و سایر افزودنی های دیگر استفاده می شود که میزان سفت بودن گریس بسته به گریس به مواد غلیظ کننده آن دارد.

ترکیبات گریس چیست؟

  • 85 درصد تا 90 درصد روغن پایه گریس( روغن طبیعی یا مصنوعی )
  • 10 درصد تا 15 درصد مواد غلیظ کننده و مواد افزودنی گریس

در زیر 4 مورد مهم از راهنمای انتخاب گریس را برای شما آورده ایم:

  1. دارا بودن کیفیت بالا
  2. هیچ گونه اجزای ترکیبی و فعال شیمیایی در گریس وجود نداشته باشد.
  3. در صورت جدا شدن مقدار زیاد روغن، گریس نباید به هیچ وجه غلظت خود را از دست دهد.
  4. گریس بایستی مقاومت کافی را در مقابل تشکیل اسید داشته باشد.

پایداری حرارتی عالی، پایداری در برابر آب از خواص گریس skf اصل است. گریس اس کا اف اصل جزء روانکار های معروفی است که مواد افزودنی آن شامل:

  • مواد پایین آورنده نقطه جوش
  • مواد باز دارنده خوردگی
  • مواد با قابلیت فشار پذیری زیاد
  • مواد ضد زنگ
  • مواد باز دارنده اکسیداسیون
  • مواد پایدار کننده

گریس نسوز اس کا اف

گریس نسوز اس کا اف از بهترین روانکار های خارجی در صنایع امروزی است، ترکیبات خوب گریس اس کا اف، باعث ایجاد فناوری ضد اکسیداسیون در آن شده تا در برابر افزایش دمای کاری قطعاتی چون بلبرینگ کاملاً مقاوم بماند.

گریس نسوز اس کا اف تفاوت بسیاری با سایر گریس های معمولی دیگر دارد و علت آن این است که مواد مورد استفاده در این نوع گریس، آن را در برابر حرارت(دما های بالا) حفظ می کند. پس گریس پایه لیتیوم در مقابل حرارت پایداری بالایی را از خود نشان داده و همچنین در برابر آب نیز پایداری نسبتاً خوبی دارد.

از بهترین گریس های تولیدی در بین برند های خارجی، گریس نسوز skf است که توسط شرکت اس کا اف تولید شده است و از طریق مجموعه فیدار اویل نمایندگی skf عرضه می شود. تمامی انواع گریس های تولیدی این شرکت در دستگاه های استاندارد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته تا با بررسی صحت گریس ها، آن ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

مشخصات گریس نسوز skf چیست؟

برخی از مهم ترین کاربرد ها و مشخصات گریس نسوز skf به شرح زیر می باشد:

  1. در برابر حرارت و دما های بسیار بالای دستگاه ها و یا تجهیزات در هنگام کار از قطعات صنعتی گران قیمت شما به خوبی محافظت می کند.
  2. این گریس ها به دلیل تحمل حرارتی بالا به هیچ وجه خاصیت خود را در برابر کار مدوام و درجه حرارت بالای دستگاه از دست نمی دهند. به طوریکه تا مدت زمان های طولانی می توانید از این نوع گریس بر روی قطعات خود با خیالی آسوده استفاده کنید.
  3. روانکاری این گریس بدون ایجاد اصطکاک و سر و صدا بوده تا نقش مناسبی را بر روی قطعات صنعتی ایفا کند.

درباره بازرگانی روغن و گریس صنعتی فیداراویل

فیدار اویل از شرکت های موفق و با سابقه (بیش از یازده سال) می باشد که در زمینه ی توزیع انواع کوپلینگ، روانکار های صنعتی: نظیر گریس نظیر گریس مولیکوت و روغن صنعتی در تمامی برند های معتبر همچون روغن صنعتی بهران، روغن صنعتی شل و سایر محصولات صنعتی دیگر فعالیت گسترده ای دارد.

در صورتیکه نیازمند اطلاعات بیشتری هستید و یا برای دریافت سوالات خود نظیر استعلام قیمت روغن صنعتی و یا قیمت گریس صنعتی تنها لازم است که از طریق صفحه ی تماس با ما این وب سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ماهر ما اطلاعات لازم را اختیار شما قرار دهند.

علاوه بر آن برای خرید و فروش زنجیر صنعتی، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت مشخصات محصولات در هنگام خرید و فروش گریس پایه سیلیکون می توانید با پشتیبانی فیدار اویل برای دریافت هر گونه مشاوره تماس بگیرید.

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل این تضمین را به تمامی مشتریان خود می دهد که در بازه وقفه زمانی کوتاهی تمام محصولات مورد نیاز شما عزیزان را با بهترین کیفیت به سراسر نقاط کشور ایران ارسال نماید.

مشتریان محترم می توانند نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه ی خریداری محصولات صنعتی مورد نیاز خود با مشاورین کار آزموده ما از طریق شماره های مندرج در وب سایت فیدار اویل اقدام نمایند و یا از طریق شبکه های اجتماعی نظیر ایتا، واتساپ و غیره با شماره 09122966617 در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی پیام های شما عزیزان باشد.

همچنین مشتریان عزیز می توانید محصولات صنعتی شرکت ما را از طریق صفحه فروشگاه روغن صنعتی این وب سایت مشاهده تا در صورت نیاز آن را به صورت آنلاین خریداری کنید و یا می توانید به شرکت ما به صورت حضوری مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *