گریس نسوز چیست

کاربرد گریس نسوز SKF در صنعت نساجی

کاربرد گریس نسوز SKF در صنعت نساجی

کاربرد گریس نسوز SKF در صنعت نساجی چیست

در این مقاله می خواهیم به کاربرد گریس نسوز SKF در صنعت نساجی و دیگر ماشین آلات صنایع اشاره کنیم. گریس های نسوز یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین نوع گریس در انواع ماشین آلات مختلف به شمار می رود که بسیاری از صاحبان بزرگ نساجی در کشورهای مطرح دنیا از آن استفاده می کنند. یکی از این محصولات پرطرفدار گریس نسوز از برند skf است.

همانطور که میدانید در صنایع مختلف نیاز به روانکاری تجهیزات، دستگاه ها و ماشین آلات به شدت ضروری است. یکی از بهترین محصولات شرکت ها، اس کا اف است که دارای کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف امروزی می باشد. مثلا صنعت نساجی در این چند سال اخیر بسیار گسترده تر از قبل شده است و فقط به تولید نخ نمی پردازد.

در واقع می توان گفت که تمامی مراحل مربوط به تولید الیاف، ایجاد نخ از تبدیل کردن الیاف، تولید پارچه ها با جنس های مختلف با تبدیل نخ های مختلف توسط دستگاه و همچنین ایجاد نقش و نگارهای مختلف بر روی پارچه با استفاده از رنگ و چاپ تمامی مراحلی است که در صنعت نساجی امروزه وجود دارد و هر اتاقک این کارخانه شامل چندین دستگاه می باشد که باید 24 ساعته در حال کار باشند.

گریس skf ساخت کجاست؟

گریس skf ساخت کجاست؟ شرکت skf یک شرکت سوئدی است که از سال ۱۹۰۷ در زمینه تولیدات انواع روانکارهای صنعتی فعالیت خود را ادامه داده است. دلیل مطرح بودن اس کا اف این است که از آزمایشگاه های مجهزی استفاده کرده که تست گیری در انواع دستگاه ها را به منظور صحت محصول انجام می دهد.

گریس نسوزSKF به دلیل پایداری و مقاومت بسیار خوب آن در برابر درجه حرارت زیاد و حفظ خاصیت آن در مدت زیاد و همچنین همیشه در مدار بودن دستگاه ها در ساخت نخ، پارچه و غیره مورد استفاده کشورهای بزرگ و رتبه برتر نساجی شده است.

کاربرد گریس نسوز skf در صنعت نساجی بسیار گسترده بوده؛ چرا که skf یکی از بهترین برندهای صنعتی در دنیا است. از آنجا که میدانیم گریس skf ساخت کجاست، در هنگام خرید به اصل بودن آن توجه نمایید؛ زیرا نمونه های فیک و تقلبی در بازار فروش روانکارهای صنعتی از آن وجود دارد.

بزرگترین شرکت های تولید کننده پوشاک و نساجی از این برند در انواع ماشین آلات صنعتی خود استفاده می کنند، می توان به: چین، آمریکا، آلمان، ایتالیا، سوئد، ژاپن، ایتالیا هند و غیره اشاره کرد. تمامی این کشورها قطب صنعت نساجی در دنیا به حساب می آیند و در مدار بودن دائم دستگاه ها در کارخانه و تولید پیوسته انواع منسوجات در اولویت اول آن ها قرار دارد.

کارایی گریس skf در ماشین آلات

همانطور که تا به اینجا اطلاعات لازمه در مورد کاربرد گریس نسوز skf در صنعت نساجی را دانستیم، باید بگوییم که یک کارخانه نساجی برای شروع کار و تولید حداقلی محصولات، باید چندین ماشین آلات و دستگاه مختلف را برای شروع کار داشته باشد تا بتواند کسب و کار خود را راه اندازی کند. پس از آن روش های نگهداری است که یکی از این روش ها استفاده از گریس صنعتی یا روغن صنعتی است.

از مهمترین کارایی این گریس ها در صنعت و ماشین آلات مختلف می توان به: دستگاه های مربوط به برش، دستگاه های مربوط به قسمت اتو کشی و بخار، دستگاه های رنگ آمیزی، ماشین آلات مربوط به چاپ تصاویر، نوشته و … بر روی پارچه، دستگاه های دوخت اشاره کرد.

تمامی این دستگاه ها دارای مدارات برقی بوده و از موتور های مختلفی تشکیل شده اند و در حین کار داغ می شوند و درجه حرارت بالایی را تولید می کنند.

از اهمیت و کاربرد گریس نسوز SKF در صنعت نساجی:

گریس نسوز skf

قطعات صنعتی موجود در این دستگاه ها عموما بلبرینگ و رولبرینگ بوده و چرخش این اجسام در سرعت های بالا علاوه بر تولید اصطکاک، حرارت بسیار بالایی نیز تولید می کنند که حفظ و پایداری این قطعات در کارخانه به شدت حائز اهمیت می باشد.

از این رو باید از روان کننده های بسیار مطلوبی برای این دسته از دستگاه ها و قطعات صنعتی استفاده شود که هم اصطکاک دستگاه را کم کند و هم طول عمر قطعات را بالا ببرد و همچنین نسبت به گرمای تولیدی مقاومت داشته باشد و خاصیت خود را از دست ندهد.

نتیجه گیری کلی از کارایی انواع گریس اس کا اف

انواع گریس اس کا اف مثل گریس lgmt 3/1 از بهترین کیفیت مواد اولیه نظیر روغن پایه، غلظت دهنده و افزودنی های خاص ساخته می شود. از این رو بهترین کاربرد گریس نسوز SKF در صنعت نساجی برای روان کنندگی این دسته از ماشین آلات می باشد؛ چون مواد تشکیل دهنده آن از 85 درصد روغن پایه معدنی و یا طبیعی ایجاد شده و مابقی آن مواد افزودنی با توجه به شرایط استفاده در کارخانه می باشد. گریس نسوز SKF در مجموع برای کارخانه هایی که دارای دستگاه های مداوم کار هستند بسیار بازده خوبی دارد.

انواع گریس اس کا اف در حجم های مختلف مثل 1، 4، 15 و غیره به درخواست مصرف کننده ارائه می شود که شما می توانید اطلاعات مربوط به آن را وب سایت های معتبر مشاهده کنید.

مواد تشکیل دهنده گریس نسوز SKF

وجود ترکیبات مختلف و به اندازه مناسب با توجه به نوع عملکرد آن در ساختار گریس نسوز از برند skf باعث محبوبیت آن در بین دیگر برندها شده است. عموما گریس ها حالت خمیری شکل داشته و میزان غلظت آن نسبت به روغن های معمولی بالاتر است که این علت به خاطر وجود غلیظ کننده ها می باشد که می تواند از لیتیم، کلسیم، آلومینیوم و غیره باشد که هر کدام برای دستگاه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

اما از دیگر خصوصیات گریس نسوز SKF می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از مواد افزاینده ای با قابلیت ضد زنگ، ضد خورنده و …
  • بکارگیری از موادی که در برابر اکسایش مقاومت بالایی داشته باشد
  • بالا بردن تحمل پذیری دستگاه ها از جمله بلبرینگ ها در برابر فشار حداکثری با اضافه کردن ماده EP به گریس
  • مقاومت خوب در برابر گرمای زیاد و همچنین پایداری گریس در مدت زمان بسیار بالا در طول کار

شما عزیزان می توانید تا سایر مقالات یا محصولات ما را که درباره قیمت روغن بهران برش و یا قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و غیره توضیح داده شده است را مطالعه نمایید.

محصولات این برند به دلیل محبوبیت بالا در بیشتر کشورهای دنیا نمایندگی داشته و بالای 130 کشور مختلف از این برند استفاده می کنند که بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل یکی از بزرگترین نمایندگی ها در زمینه فروش روغن صنعتی، انواع گریس ها، بلبرینگ، یاتاقان و زنجیر صنعتی در ایران بوده که تمامی محصولات را با مطلوب ترین قیمت و اصل بودن جنس به فروش می رساند.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید. به جرات می توان گفت که محصولاتی از برند های مذکور بیشترین میزان درصد از ویژگی های ممتاز گریس را دارا می باشد که تا به امروز توانسته اند سهم زیادی از بازار فروش را از آن خود کنند.

جهت پرسش سوال های خود به عنوان مثال اطلاع از لیست قیمت خرید و فروش روغن بهران حرارت و یا لیست قیمت خرید و فروش روغن بهران سمند ویژه 85w140 یا همان روغن واسکازین 140 و حتی قیمت روغن هیدرولیک صنعتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *