روغن صنعتی شل

گریس پایه لیتیوم گرید 2 شل

گریس پایه لیتیوم گرید 2 شل

گریس یکی از انواع روانکار ها در دنیا است که توسط شرکت های گوناگونی تولید می شود, گریس پایه لیتیوم گرید 2 شل توسط شرکت شل تولید می شود.

گریس پایه لیتیوم گرید 2 شل از مزایا و‌ ویژگی های بسیاری بهره مند است که تمامی این مزایا آن را به محصولی پر اهمیت تبدیل کرده.
شرکت ما با داشتن نمایندگی رسمی شرکت شل تمامی محصولات موجود در این شرکت از جمله گریس ها را به همراه اصالت کالا به فروش می رساند.

همچنین شرکت ما با تجربه ای که در طی سال های طولانی در زمینه فروش محصولات صنعتی دارد تمامی روغن های صنعتی را در برند های مختلف به فروش می رساند.

گریس پایه لیتیوم گرید 2 شل چه کاربرد هایی دارد؟

این گریس به خاطر داشتن حالت نیمه جامد خود دارای مصارف زیادی است, در جاهایی که استفاده از روغنهای صنعتی ممکن نیست، از این گریس به عنوان روان کننده در چرخ خودرو ها و خودرو های سبک و سنگین استفاده می شود.

این گریس در برابر آب و حرارت پایدار است به همین دلیل به آن چند منظوره نیز می‌ گویند. این گریس برای روانکاری یاتاقان هایی با سایز معمولی و سرعت نرمال و در شرایط سرد و دمای پایین استفاده می شود. 

نکات ایمنی استفاده از این نوع روغن صنعتی:

این روغن برای پوست انسان ضرر دارد و تماس آن با پوست باعث بروز انواع مشکلات پوستی می شود, پس از تماس با آن خودداری کنید, برای استفاده از آن می‌ توانید از دستکش های ضد آب استفاده کنید و در صورت تماس, دست را سریعاً با آب و صابون بشویید.

همچنین این روغن توانایی تجزیه شدن در طبیعت را ندارد, پس هنگام دور انداختن از تجزیه شدن آن مطمئن شوید و از تماس آن با آب و خاک جلوگیری کنید.

 

 

گریس پایه لیتیوم گرید 2 شل

گریس پایه لیتیوم گرید 2 شل و تفاوت آن با سایر گریس ها:

انواع گریس ها بر اساس نوع صابونی پایه ای که در آن ها بکار برده می شود طبقه بندی می شوند و ویژگی های مقاومت در برابر حرارت و پایدار ماندن آن ها در آب مشخص می شود.

هرچه مشخصات بهتر و بیشتر باشند نوع گریس بهتر است, گریس پایه لیتیوم گرید 2 شل دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت است.

 

 

گریس پایه لیتیوم گرید 2 شل

پایداری حرارتی این گریس از دو نوع دیگر یعنی گریس پایه سدیم و پایه کلسیم بیشتر است, در مقاومت و پایداری در برابر آب نیز این گریس در رده دوم قرار دارد.

می توان از این گریس شل در جاهایی که آب تاثیر گذار است به خوبی استفاده نمود.

قیمت گریس پایه لیتیوم 2 شل نسبت به نوع های دیگر آن گرانتر است ,اما به خاطر ویژگی های آن از پر مصرف ترین گریس ها به شمار می آید.

 

 

گریس پایه لیتیوم گرید 2 شل

 

موارد مهم در نگهداری و استفاده از این گریس:

برای استفاده از این گریس می بایست مواردی را رعایت کنید که خاصیت آن ها بیشتر نمایان شود.

  • بهتر است گریس ها را با توجه به موارد مصرف بکاربرده و برای همه تجهیزات استفاده نکرد.
  • گریس های قبلی را به طور کامل خارج نمایید و دوباره گریس کاری کنید.
  • به اندازه مورد نیاز استفاده شود و بیشتر و یا کمتر از حد مجاز مورد استفاده قرار نگیرد.
  • دقیقا نوع گریس با گریس مورد نیاز قطعه و یا دستگاه متناسب باشد و از گریس های متفرقه، شل تر و یا سفت تر بی جهت استفاده نشود.

 

شما عزیزان می توانید ما را در سایت فیداراویل همراهی کنید و اطلاعات لازم را در مورد انواع برند روغن صنعتی شرکت ما همچون برند روغن توتال و یا روغن بهران که خود شامل بهران آذرخش، انواع مختلف روغن بهران بردبار و … است, کسب کنید. علاوه بر آن می توانید به سایت فیدارگستر ما مراجعه کنید و به آسانی انواع زنجیر صنعتی، نوار نقاله، بلبرینگ و … را به صورت تکی و یا عمده تهیه کنید.

درباره ما:

شرکت فیدارگستر با فراهم کردن امکان خرید و فروش انواع روغن های صنعتی و گریس ها در برند های بسیار معتبر نظیر گریس فوکس و گریس نسوز قصد در جلب رضایت شما مشتریان عزیز را دارد تا از محصولی با کیفیت اصیل بهره مند گردید.

همچنین جهت خرید روغن هیدرولیک و خرید روغن بهران بردبار به علاوه اطلاع از قیمت واسکازین 140 و قیمت روغن اکسترا توربو دیزل 15w40 می توانید به مشاهده از سایت ما بپردازید.

شما با مراجعه به فروشگاه سایت روغن صنعتی فیدار اویل قادر به خرید و فروش انواع محصولات صنعتی با کیفیت از جمله خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و یا خرید و فروش واسکازین بهران سمند 85W-140 هستید همچنین شما می توانید برای خرید و فروش انواع محصولات مثل خرید و فروش گریس سیلیکونی  و خرید و فروش گریس گرافیتی و یا حتی خرید و فروش گریس مولیکوت باشید .

لیست تمامی قیمت های محصولات ما مثل لیست قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران حرارت در فروشگاه قرار گرفته تا شما بتوانید با خیال راحت از محصولات ما دیدن و در صورت تمایل آنها را خریداری کنید.

از انواع برند های موجود در فروشگاه اما می‌توان به برند روغن صنعتی بهران اشاره کرد که شما قادر به خرید و فروش  مدل های این محصول مثل خرید و فروش انواع روغن بهران برش و یا خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک در فروشگاه قرار گرفته و شما قادر به دیدن این محصولات هستید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *