گریس صنعتی چیست

گریس پمپ سطلی

گریس پمپ سطلی

همه چیز در مورد گریس پمپ سطلی:

در این مقاله می خواهیم بگوییم که گریس پمپ سطلی چیست و چه کارایی دارد؟ از آنجا که قطعات صنعتی نیاز به روانکاری دارند، استفاده از گریس صنعتی برای کاهش اصطکاک و استهلاک سیستم لازم است. حال گاهی هنگام استفاده از گریس نیاز به وسیله ای خاص است. در واقع این محصول به شکل های مختلفی مثل دستی و سطلی ارائه می شود که نوع سطلی از دستی بزرگتر بوده و دارای یک مخزن به شکل سطل است تا حجم بیشتری را در خود جای دهد.

برای ساخت گریس پمپ سطلی از آلیاژ بالایی استفاده می شود تا در برابر ضربه های شدید، مواد شیمیایی و غیره از مقاومت بالایی برخوردار باشد. این وسیله از مخزن هایی با حجم  و اندازه های مختلف نظیر سطل و بشکه برای روانکاری قسمت های مختلف سیستم های مرکزی است.

در نوع تفنگی و دستی راندمان کاری کمتر و مدت زمان و انرژی بیشتری را می برد، ولی گریس پمپ سطلی با صرفه جویی در صرف وقت و ذخیره بیشتر گریس روانکار، قطعات را از ساییدگی و خوردگی دور سازید. گریس صنعتی یکی از انواع روانکارهای پر مصرف می باشد که به علت ویژگی های بارزی که در آن وجود دارد می توان با خیال راحت در مخزن گریس پمپ ها نگهداری کرد و در مواقع ضروری از آن استفاده کرد.

انواع گریس پمپ

انواع گریس پمپ

گریس پمپ انواع مختلفی دارد که هر یک ویژگی مخصوص به خود را دارد. همچنین نحوه استفاده هر یک نیز با دیگری متفاوت می باشد که برخی از انواع گریس پمپ مهم عبارتند از:

  • گریس پمپ برقی
  • گریس پمپ بادی
  • گریس پمپ دستی
  • گریس پمپ سطلی

گریس نسوز نوعی از گریس حرارتی است و بر اساس گریدی که تهیه کرده اید، قابلیت کاهش اصطکاک، حرارت و رسوب دارد. به علاوه مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی را نیز دارد. از بارزترین ویژگی گریس پمپ این است که حتی در نقاط غیر دسترس خودروها یا سایر تجهیزاتی که گریس کاری بسیار سخت است، کاربرد زیادی دارد.

در نتیجه با استفاده از این ابزارآلات می توانید در هر زمان به صورت آماده از گریس روانکار استفاده کنید. گریس نسوز با توانایی تحمل حرارت بالا، یکی از روانکارهای پرفروشی است که با قرار دادن در مخزن گریس پمپ سطلی، کاربرد گسترده آن در انواع یاتاقان ها، انواع بلبرینگ ها، انواع خودروها، انواع چرخ دنده ها و دیگر قطعات و دستگاه های صنعتی مشاهده خواهید کرد.

پس گریس صنعتی استفاده گوناگونی در صنایع امروزی برای روانکاری و گریس کاری دارد. در ادامه این مطالب  قصد داریم تا شما را بیشتر با گریس پمپ سطلی آشنا سازیم، شناخت این وسیله کمک شایانی در زمینه استفاده از آن به شما می کند.

نکات مهم در هنگام استفاده از گریس پمپ:

گریس موجود در گریس پمپ می بایست رقیق و بدون هیچ گونه آلودگی باشد. برای رقیق کردن گریس ابتدا مقداری روغن را با گریس مخلوط کرده تا گریس به طور یکدست و رقیق بدست آید. سعی کنید طوری در مخزن گریس پمپ قرار دهید که بین گریس ها هوایی وجود نداشته باشد و بعد از پر کردن مخزن، درب گریس پمپ را ببندید. در ضمن قبل از این که شیلنگ را روی گریس پمپ ببندید، دسته گریس پمپ را چندین بار بالا و پایین کنید تا گریس روانکار از مجرای خارجی گریس پمپ خارج شود. حالا شیلنگ را در جای خود بسته و گریس پمپ را به راحتی استفاده کنید.

نکاتی که در هنگام استفاده از این محصول باید در نظر بگیریم این است، موقعی که گریس پمپ دچار هوا گرفتگی می شود، باید به اندازه نصف ظرفیت گریس را روی پوششی از جنس پلاستیک وزنه قرار دهیم تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

توجه داشته باشید که در هنگام خرید گریس پمپ پلاستیکی، این محصول را از شرکت های معتبر و معروف خریداری کنید؛ زیرا در صورت نداشتن استاندارد ها ضربه جبران ناپذیری به دستگاه های شما وارد می کند به علاوه هزینه ی زیادی نیز به شما تحمیل می کند.

گریس صنعتی چیست؟

گریس ها روانکار قدرتمندی هستند که گاهی مثل یک روغن صنعتی عمل میکند. این محصولات از مواد پایه و مواد افزودنی تولید شده و به دلیل کیفیت مناسب و قدرت روانکاری خوب طرفداران بسیار زیادی دارد. از همین رو برندهای زیادی سعی در تولید گریس های با کیفیت دارند. گریس صنعتی به دلیل فرآیند و ویژگی ‌هایی که برای ساخت و تولید آن ها استفاده می شود، دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و فروش بسیار خوبی هم دارد.

گریس صنعتی به شکل مواد ژلاتینی است و در رنگ های مختلف سبز، زرد، قرمز، قهوه ای و غیره به فروش می رسد. گاهی رنگ گریس نشان دهنده خواص آن است؛ یعنی برای شناسایی آن می توان از روی رنگ تا حدودی کارایی آن پیدا کرد. گریس سبز با محیط زیست سازگار بوده و گریس قرمز برای شرایط کاری با دما بالا و آبی برای دماهای پایین است.

ما در فروشگاه سایت خود از تمامی این محصولات قرار داده ایم تا شما بتوانید بهترین برند را انتخاب و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید.

فیدار اویل نمایندگی فروش روانکارهای صنعتی

روغن صنعتی فیداراویل یکی از شرکت های معتبر و موفق در زمینه فروش انواع روغن صنعتی از جمله در برند روغن بهران همانند روغن بهران حرارت یا انواع روغن بهران بردبار، خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک در برندهای گوناگون می باشد.

سایر روانکارها از جمله گریس نسوز و معمولی هم در این سایت وجود دارد. برای مثال گریس مولیکوت، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

فیدار اویل سابقه دراز مدتی در حیطه فروش روانکارها با ضمانت اصالت کالا دارد. از بزرگ ترین هدف شرکت فیداراویل می توانیم به جلب رضایت و حمایت مشتریان اشاره کنیم که در این زمینه هم موفقیت چشمگیری داشته است. این شرکت تمامی محصولات خود را نه تنها به شهر تهران بلکه به سراسر نقاط ایران در کوتاه ترین بازه زمانی ارسال می کند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و درباره خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50 و یا مدل روغن بهران سمند ویژه 85w140 می توانید از مشاوران ماهر و خبره ما در تماس باشید.

برای دیدن محصولات صنعتی شرکت ما مثل خرید و فروش انواع روغن بهران برش می توانید تا به صفحه ی فروشگاه روغن صنعتی همین وب سایت مراجعه کنید و در صورت نیاز محصول دلخواه خود را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در مدت زمان کوتاهی برایتان ارسال شود و یا می توانید به صورت حضوری به شرکت ما مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *