گریس صنعتی چیست

گریس چرخ دنده پلاستیکی

گریس چرخ دنده پلاستیکی

امروزه گریس چرخ دنده پلاستیکی به سبب ویژگی های مخصوص خودش، کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارد. همچنین این گریس برای مصرف در چرخ دنده های پلاستیکی انواع پرینتر ها، ماشین های کپی و بسیاری از دستگاه های دیگر مناسب می باشد.

با خرید گریس صنعتی عملکرد روانکاری در دستگاه های های خود را بالا ببرید. به دلیل شکل نیمه جامد این محصولات دارای چسبندگی فوق العاده ای می باشند. ویژگی بارز گریس چرخ دنده شامل کاهش اصطکاک در بین دو سطح، کاهش فرسایش و مصرف انرژی بهینه است. در ادامه قصد داریم تا شما را بیشتر با گریس چرخ دنده پلاستیکی آشنا کنیم تا در هنگام استفاده از آن آگاهی لازم را فرا گیرید.

اطلاعات لازم در مورد گریس چرخ دنده پلاستیکی:

همان طور که قبلا توضیح داده شد، روانکار ها به دو دسته ی اصلی تقسیم می شوند. اعم از روانکار های خودرو و روانکار های صنعتی. همین طور روانکار های صنعتی خود نیز به سه بخش تقسیم می شود که شامل روغن صنعتی، گریس ها مانند گریس نسوز و روانکار های ویژه می باشد.

گریس چرخ دنده پلاستیکی برای قطعات پرینتر از جمله چرخ دنده ها فلزی و پلاستیکی و پلیمری و قطعات نصب شده در یونیت گیربکس پرینتر و کارتریج و … مناسب است. به علاوه این گریس سازگاری کامل با کلیه قطعات پرینتر های موجود اعم از اچ پی و کانن و سامسونگ و اپسون و غیره را دارد.

تفاوت گریس و روغن

اولین تفاوت گریس و روغن صنعتی در شکل نیمه جامد گریس و مایع بودن روغن است، پس از نظر ظاهری تشخیص این روانکار ها به وضوح قابل درک است. در ساختار این دو، تنها تفاوت در بین روغن های صنعتی و گریس ها در وجود ماده ی سفت کننده در گریس ها می باشد که برای گریس چرخ دنده پلاستیکی هم صدق می کند. کیفیت گریس ها به مقدار و نوع مواد افزودنی به این محصول، روغن پایه آن، همچنین ماده ی سفت کننده و در آخر مراحل تولید آن بستگی دارد. به علاوه باید بدون شک گفت که گریس ها معروف ترین نوع روانکار ها می باشند که نیمه جامد است.

از خصوصیات ویژه و بارز گریس های صنعتی می توانیم به پایداری در برابر آب و پایداری حرارتی اشاره کنیم و خصوصیات آن ها به علت صابون پایه ای است که در تولید گریس ها استفاده می شود. از نکاتی که باید در هنگام استفاده از گریس ها در دستگاه های صنعتی رعایت کنید این است که به اندازه کافی از آن در دستگاه ها مصرف کنید، نه کمتر و نه بیشتر.

از دیگر تفاوت گریس و روغن می توان به تعداد دفعات روانکاری کمتر گریس در فواصل زمانی بیشتر اشاره کنیم که از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه تر از روغن های صنعتی می باشند.

گریس مخصوص چرخ دنده پلاستیکی

گریس مخصوص چرخ دنده پلاستیکی

طراحی این نوع گریس مخصوص چرخ دنده پلاستیکی جوری می باشد که کم ترین گرد و غبار را به خود می گیرد یا می توانیم بگوییم اصلا به خود گرد و غبار نمی گیرد ولی از عمر مفید و بالایی برخوردار می باشد.

همان طور که در قسمت بالای این مقاله ذکر کردیم گریس چرخ دنده پلاستیکی جهت روانکاری انواع پرینتر ها به کار می برد و باعث می شود تا این دستگاه های پرینتر بهتر و با سرعت بیشتر کار کنند. 

گریس چرخ دنده مانع از ایجاد ترک، شکاف شده و در عملکرد قطعات وقفه نمی اندازد. اگر می خواهید عمر دنده هایی که از پلاستیک ساخته شده را افزایش دهید از گریس چرخ دنده پلاستیکی استفاده کنید.

گریس چرخ دنده

اگر بخواهیم در مورد مزایای گریس چرخ دنده بگوییم، می توانیم به جلوگیری از ورود آلودگی، مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی به علاوه سازگاری با انواع آب بندی ها و بسیاری دیگر اشاره کنیم. در هنگام خرید گریس چرخ دنده پلاستیکی توجه داشته باشید که این محصول را از شرکت معتبر و معروف خریداری کنید زیرا در صورت نداشتن استاندارد ها هزینه ی زیادی به شما متحمل می کند.

این روانکار از تغییر شکل عناصر قطعات فلزی و پلاستیکی و ایجاد سر و صدای اضافی جلوگیری می کند. همچنین شما عزیزان می تواند سایر مقالات ما را که در مورد بهران توربو دیزل و یا روغن کمپرسور بهران 68 و سایر روانکار ها را در این وب سایت دنبال کنید.

گریس سازگار با پلاستیک

چرخ دنده پلاستیکی یک جایگزین مناسب و مقرون به صرفه برای چرخ دنده های فلزی است. برای افزایش طول عمر هر قطعه نیازمند به روانکاری است و بایستی از گریس سازگار با پلاستیک استفاده شود. در هنگام تهیه گریس دقت کنید که هر روانکاری مناسب قطعات فلزی نیست چرا که باعث تضعیف و تخریب قطعات می گردد. بر اساس فرومولاسیون گریس مخصوص چرخ دنده پلاستیکی برای کاهش ساییدگی قطعات تولید شده که در نهایت باعث دوام قطعات پلاستیکی می شود.
گریس سازگار با پلاستیک تحت شرایط بار، سرعت و محیط مورد بررسی قرار می گیرد و درجه سختی، مقاومت، کشیدگی و غیره سنجیده می شود. این آزمایشات به دلیل جلوگیری از ترک خوردگی، تغییر رنگ و اندازه توسط سازنده روانکار انجام می پذیرد تا محصولاتی بی نقص را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.
فیدار اویل یکی از شرکت های با تجربه در زمینه خرید و فروش محصولات صنعتی نظیر گریس می باشد که طی سال های اخیر توانسته مشتریان زیادی را به دست بیاورد. این شرکت محصولات با کیفیت زیادی را در اختیار مشتریان قرار میدهد تا شما عزیزان به یکی از مشتریان شرکت ما تبدیل شوید و محصولات با کیفیت و اصل را به صورت آنلاین از فروشگاه fidaroil.com سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.
برای دریافت اطلاعات درباره ی چگونگی خرید روغن بهران بردبار و یا خرید واسکازین 140 و نیز خرید روغن بهران برش و محصولات دیگر سایت می توانید با ما در ادامه مقالات دیگر سایت همراه باشید.

درباره بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل از شرکت های معتبر و موفق در زمینه توزیع انواع روانکار ها از جمله گریس نسوز نظیر گریس نسوز پارس لیتیوم 1 و روغن های صنعتی از جمله بهران سوپر توربو دیزل 15W-40 و یا بهران اکسترا توربو دیزل 10w40 و … می باشد همچنین سابقه ی دراز مدت و درخشانی در این حیطه دارد.

از اهداف اصلی این شرکت جلب رضایت و حمایت مشتریان خود می باشد که موفقیت چشمگیری نیز به دست آورده است. شرکت فیداراویل تمامی محصولات خود را در کوتاه ترین بازه زمانی نه تنها به تهران بلکه به سراسر ایران ارسال می کند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره ی بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و یا بهران اکسترا توربو دیزل 15W40 و خرید این روانکار های صنعتی می توانید از مشاوران ماهر و خبره ما با شماره تماس 09122966617 در این زمینه بهره بگیرید.

همچنین جهت نیاز به انواع بلبرینگ ها و زنجیر صنعتی به وب سایت فیدارگستر رجوع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *