گریس نسوز چیست

بهترین گریس نسوز

بهترین گریس نسوز بازار

انتخاب بهترین گریس نسوز بازار

بلبرینگ و رولبرینگ ها برای اینکه بتوانند کارکرد مطلوب تری داشته باشند، باید بطور صحیح در زمان های معین روانکاری شوند. پس قبل از این که بدانیم بهترین گریس نسوز کدام است، بهتر است ابتدا گریس نسوز را بشناسیم تا از تماس مستقیم قطعات و در نتیجه ساییده شدن و زنگ زدگی آن ها ممانعت به عمل بیاید.

در انتخاب روانکار ها برای بلبرینگ و رولبرینگ عواملی مانند سرعت کارکرد و دما دخیل است و به همین دلیل است که دو نوع روانکار مختلف اعم از روغن و گریس صنعتی تولید می شود. در شرایط نرمال خرید گریس نسوز، کاربرد بیشتری نسبت به روغن دارد؛ زیرا چسبندگی بهتر به بلبرینگ ها و عدم چکه کردن را دارد.

جهت خرید بهترین گریس نسوز و مشاهده تمامی انواع آن ها می توانید از سایت ما دیدن نمایید. گریس نسوز از بهترین انواع گریس ها هستند که در برابر دماهای بسیار بالا دچار سوختگی نمی شوند و بهترین روانکاری را ارائه می دهند.

تا به امروز شرکت های بسیاری دست به تولید و عرضه این محصولات صنعتی با ارزش زده اند که جهت مشاهده لیست بهترین انواع آن ها می توانید به دسته بندی محصولات مورد نظر از سایت ما روجوع کنید. همچنین امکان خرید آنلاین و یا حضوری از طریق شرکت ما نیز وجود دارد.

تولید گریس نسوز

برای تولید گریس نسوز، علاوه بر روغن و غلیظ کننده که در ساختار تمام گریس ها است، از ترکیب ضد اکسیداسیون که مهمترین ترکیبی است که باید به گریس نسوز اضافه شود، استفاده کرد. این ترکیبات باعث محفوظ نگه داشتن گریس در دمای بالا می شود و یکی از مزایای بهترین گریس نسوز می باشد.

گریس نسوز دمای بالا

برای روانکاری بلبرینگ هایی با دور بالا یا تجهیزاتی که گرمای زیادی تولید می کنند، از گریس نسوز دمای بالا استفاده می شود. به دلیل شرایط کاری برای بعضی موارد، دما حدود 120 تا 150 درجه سانتی گراد است و گاهی ممکن است این دما به 200 درجه سانتی گراد نیز برسد. به همین خاطر باید در انتخاب نوع بهترین گریس نسوز دقت کافی را داشته باشیم.

بهترین گریس نسوز بازار از چه ترکیباتی ساخته شده است؟

گریس نسوز چیست؟ گریس های با تحمل دما بالا است که به منظور سفت کردن و غلیظ کردن گریس حرارت بالا، از مواد آلی مانند پلی یوریا و غیر آلی مثل ترکیبات صابونی سلیسیم و… استفاده می شود.

بهترین گریس نسوز بازار شامل گریس بهران یاقوت ep2 و گریس مولیکوت hsc plus است. البته برای انتخاب بهترین نوع گریس نسوز باید به نکات زیر توجه کنیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

  1. نوع روغن پایه و شاخص ویسکوزیته آن
  2. ویسکوزیته گریس
  3. نوع ماده ای که برای سفت یا غلیظ کردن در گریس مورد استفاده قرار گرفته
  4. پایداری ترکیب تشکیل شده از روغن 
  5. مشخصات مواد افزودنی
  6. دمای محیطی که از گریس در آن دما استفاده خواهیم کرد
  7. میزان آلودگی محیط
  8. میزان بار و فشاری که به گریس وارد می شود
  9. سرعت کارکرد بلبرینگ و رولبرینگ
  10. فواصل روغن کاری

مهمترین دغدغه ای که بین شرکت های تولید گریس نسوز وجود دارد، این است که اجزای گریس در دمای بالا هماهنگی خود را از دست ندهد. بهترین گریس نسوز بازار از روغن پایه، مواد افزودنی و مواد غلیظ کننده مرغوب توسط برند های معتبری چون مولیکوت، فوکس، اس کا اف، شل، بهران و غیره ساخته شده است.

روغن و گریس صنعتی فیدار اویل

شرکت بازرگانی روغن و گریس صنعتی فیداراویل علاوه بر فروش روغن صنعتی اعم از خرید روغن صنعتی بهران همچون روغن انتقال حرارت بهران و فروش برند های دیگر نظیر روغن صنعتی توتال و یا روغن صنعتی شل است. مشتریان می توانند از گریس برای روانکاری انواع زنجیر صنعتی، نوار نقاله، تسمه و غیره استفاده کنند.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر درباره قیمت واسکازین 140 بهران و غیره می توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید همچنین شما می توانید روغن صنعتی مورد نیاز خود را با نازل ترین قیمت در سایت ما خریداری کنید.

شرکت ما با سال ها تجربه در امر فروش روغن و گریس صنعتی بهترین محصول را در اختیارتان قرار می دهد. با مشاهده از سایت ما امکان خرید روغن بهران بردبار و روغن هیدرولیک به علاوه اطلاع از قیمت روغن بهران بردبار و همچنین قیمت واسکازین بهران نیز وجود دارد که به صورت خرید آنلاین نیز در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

علاوه بر آن برای خرید بهترین گریس نسوز بازار، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

در نتیجه برای پرسش تمامی سوال های خود نظیر قیمت روغن هیدرولیک صنعتی و دیگر قیمت روغن بهران برش و همچنین قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و … با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *