نمایندگی فروش روغن در تهران

نمایندگی روغن صنعتی بهران در خراسان رضوی

نمایندگی روغن صنعتی بهران در خراسان رضوی

شرکت فیدار اویل یکی از توزیع کنندگان بزرگ در زمینه ی توزیع انواع روغن صنعتی نه تنها در شهر تهران بلکه در سراسر کشور ایران است که با ارائه استاندارد ترین کیفیت ها و بهترین قیمت ها به عنوان یکی از نمایندگی های روغن صنعتی بهران در خراسان رضوی نیز شناخته شده است.

برترین نمایندگی روغن صنعتی بهران در خراسان رضوی:

نکته ای که باید توجه کرد این است که در خرید روغن صنعتی خوب است که از ارائه دهنگان معتبر این محصولات را خریداری کرد. شرکت فیداراویل همیشه در تلاش بوده تا برخلاف تورم های اقتصادی اخیر قیمت محصولات خود را با کمترین نوسان ها و همچنین بالا ترین کیفیت ها به فروش برساند تا رضایت و حمایت مشتریان خود را به دست آورد و در این امر نیز موفقیت چشمگیری داشته است.

این شرکت علاوه بر روغن های صنعتی, انواع بلبرینگ ها و نیز انواع زنجیر صنعتی که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد خدماتی از این قبیل ارائه می دهد. به علاوه شرکت فیدار اویل در سه برند معتبر که عبارتند از: شل, توتال و بهران از جمله بهران کمپرسور VDL 68 و یا روغن بهران توربو دیزل 15w-40 و و همچنین روغن دنده خودرویی بهران سمند ویژه 85W140 و سایر روغن های صنعتی خود را به فروش می رساند.

همچنین محصولات مشتریان خود را در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن در هر کجا که باشند با رعایت تمامی موارد حمل و نقل به آنان تحویل می دهد. جهت آگاهی بیشتر و خرید این محصول می توانید از متخصصان ماهر این شرکت تنها با شماره ی 66603139 یا 09122966617 تماس حاصل فرمایید و محصول مورد نیاز خود را تحویل بگیرید.

از ویژگی های این برند روغن صنعتی:

این برند روغن صنعتی ساخت کشور ایران است و برخلاف کیفیت مناسب و بالای آن, این روغن تمام ویژگی های روغن صنعتی  از جمله مقاومت در برابر ضربه و زنگ خوردگی و روانکاری بالا و نیز بسیاری دیگر از این ویژگی ها را دارا بوده اما قیمت کمتری نسبت به سایر برند های هم رده ی خود دارد , در نتیجه این محصول مورد توجه بسیاری از صنعتگران کشورمان قرار گرفته است که از آن در زمینه های مختلف صنعتی از جمله صنایع نساجی و کشاورزی و بسیاری از دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن های صنعتی بهران دارای تنوع بسیاری بوده که می توانیم به برخی از محصولات پر فروش آن اشاره کنیم که عبارتند از: بهران اکسترا توربو دیزل 10w40 و دیگر بهران اکسترا توربو دیزل 15W40 و …

فروش در سراسر کشور:

شما با مراجعه به فروشگاه سایت ما قادر به خرید و فروش انواع محصولات در سراسر کشور هستید و می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اقدام خرید و فروش انواع روانکار ها و روغن های صنعتی مثل روغن دنده خودرویی بهران سمند 85W140 بپردازید.

فروش در سایت:

فروشگاه سایت ما همواره در تلاش است تا با ارائه محصولات با کیفیت به شما مشتریان عزیز لذت شما را به همراه داشته باشد. چون می توانید از طریق فروشگاه ما انواع محصولات صنعتی از جمله انواع برند ها را خریداری کنید برای دریافت اطلاعاتی مثل چگونگی خرید و فروش و قیمت محصولات نیز می توانید با ما طریق صفحه چت آنلاین در ارتباط باشید

درباره شرکت فیداراویل و وب سایت آن:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل با سال ها تجربه در زمینه های فروش انواع روغن صنعتی از جمله خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک و نیز خرید و فروش انواع روغن بهران برش و دیگر خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و … در برند های متنوع و معتبر آن اعم از شل و توتال و بهران و توزیع انواع گریس ها با ارائه بهترین کیفیت ها و قیمت ها فعالیت می کند از این رو طی همکاری با شرکت های بزرگ دیگر به عنوان یکی از نمایندگی روغن صنعتی بهران در خراسان رضوی شناخته شده است.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

شما عزیزان می توانید وارد صفحه ی تماس با ما این وب سایت شوید و تمامی سوالات خود را همانند قیمت خرید روغن صنعتی توربو دیزل ۵۰-۲۰ و یا لیست قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران حرارت و … را از بخش کارشناسان و مشاوران ماهر ما بپرسید.