گریس نسوز چیست

کاربرد گریس نسوز

کاربرد گریس نسوز در صنایع مختلف

در این قسمت از فیدار اویل قصد داریم تا شما عزیزان را با مشخصات، ویژگی ها و همچنین کاربرد گریس نسوز در صنایع گوناگون آشنا سازیم، جهت دریافت اطلاعات کافی درباره این روانکار صنعتی تا آخر این مقاله با ما همراه بمانید.

در انواع ماشین آلات صنعتی و غیر صنعتی از جمله صنایع نساجی می توانیم از کاربرد های گریس نسوز در روانکاری دستگاه بهره مند شویم، همانطور که بسیاری از صاحبان بزرگ نساجی در بسیاری از کشور های مطرح دنیا از این گریس ها استفاده می کنند ما نیز برای صنعت خود می توانیم استفاده نماییم.

گریس های نسوز با برند های مختلف نظیر skf و مولیکوت که هر دو به عنوان برند های معتبر در زمینه تولید انواع گریس نسوز می باشد، اس کا اف نیز به دلیل مطرح بودن این برند سوئدی و استفاده از آزمایشگاه های مجهز و همچنین تست گیری در انواع دستگاه های پیشرفته به منظور صحت محصول می باشد.

به دلیل پایداری بالا و مقاومت بسیار خوب گریس های نسوز در برابر درجه حرارت زیاد و حفظ خاصیت آن در مدت زمان زیاد و همچنین همیشه در مدار بودن دستگاه های حتی در شرایط سخت { در ساخت نخ، پارچه و …}، مورد استفاده کشور های بزرگ و رتبه برتر نساجی شده است که این امر به سبب کاربرد گریس نسوز می باشد.

کشور های پیشرفته ای چون چین، آمریکا، آلمان، ایتالیا، سوئد، ژاپن، ایتالیا هند و … که از بزرگترین شرکت های تولیدی پوشاک و نساجی هستند از این برند معتبر در انواع ماشین آلات صنعتی خود بدون هیچ گونه مشکلی استفاده می نمایند.

تمام این کشور های گفته شده به عنوان قطب صنابع نساجی در دنیا به حساب آورده می شوند و با توجه به در مدار بودن همیشگی یا دائم دستگاه ها در کارخانجات و تولیدات پیوسته انواع منسوجات استفاده از گریس مناسب در اولویت اول آن ها قرار دارند، البته باید بگوییم صنعت نساجی در این سال های اخیر بسیار گسترده تر از قبل شده که فقط به تولید نخ نمی پردازد.

در واقع می توان اینطور گفت که تمام مراحل مربوط به تولید الیاف، ایجاد نخ از تبدیل کردن الیاف، تولید پارچه هایی با جنس های متنوع می باشند،

با تبدیل نخ های گوناگون از طریق دستگاه و همچنین ایجاد نقش و نگار های مختلف بر روی پارچه با استفاده از رنگ و چاپ جزء مراحلی بوده که در صنعت نساجی امروزه وجود داشته و هر اتاقک این کارخانه شامل چندین دستگاه بزرگ و قوی می باشند که می بایست 24 ساعت از شبانه روز را در حال کار کردن باشند.

گریس نسوز صنعتی

خرید گریس نسوز صنعتی

عموماً برای شروع کار و تولید حداقلی محصولات مختلف در کارخانه ی نساجی باید از چندین ماشین آلات و دستگاه های مختلف برای شروع کار استفاده نمایند تا برای راه اندازی کسب و کار خود اقدام نماید.

از مهمترین دستگاه ها می توانیم به دستگاه های مربوط به برشکاری، دستگاه های رنگ آمیزی، ماشین آلات مربوط به چاپ تصاویر، نوشته و … بر روی پارچه ها، دستگاه های دوخت و دستگاه هایی که به قسمت اتو کشی و بخار رابط داشته اشاره نمود.

تمامی این دستگاه ها دارای مدارات برقی بوده و متشکل از موتور های برقی است که در حین کار موجب داغ شدن دستگاه شده و درجه حرارت بالایی را تولید می کنند

بلبرینگ و رولبرینگ از قطعات صنعتی در این دستگاه ها به حساب می آید که چرخش این اجسام در سرعت های بالا علاوه بر ایجاد اصطکاک، حرارت بسیار بالایی را نیز تولید خواهند کرد که برای حفظ و پایداری این قطعات در کارخانه باید از روانکار های مناسب با آن استفاده شود.

پس برای این دسته از دستگاه ها و قطعات صنعتی از استفاده از روان کننده های مناسب بسیار حائز اهمیت است که هم باعث کاهش اصطکاک در دستگاه شده و هم طول عمر قطعات را بالا می برد و همچنین دقت کنید نسبت به گرمای تولیدی مقاومت لازم را داشته باشد تا خاصیت خود را از دست ندهد.

از این رو یکی از پیشنهادات ما شما گریس نسوز SKF است که به عنوان بهترین گریس برای روان کنندگی این دسته از ماشین آلات صنعتی است، به این دلیل که 85 درصد مواد تشکیل دهنده آن از روغن صنعتی پایه معدنی و یا طبیعی است و مابقی 15 درصد شامل دیگر مواد افزودنی است که با توجه به شرایط استفاده در کارخانه تولید شده است.

در مجموع کارخانجاتی که دارای دستگاه های هستند که به طور مداوم و پیوسته مشغول به کار می باشند استفاده از کاربرد گریس نسوز بازدهی آن را بالا می برد.

بهترین گریس نسوز و مواد تشکیل دهنده آن :

همانطور که باید بدانید محصولات هر برندی دارای مزایا و خواص منحصر بفرد خود می باشد، به عنوان مثال برند skf که در تولید گریس های نسوز فعالیت می کند و در ترکیبات روانکار های خود از اندازه های متناسبی استفاده کرده که عملکرد گریس را دو چندان می کند، به همین دلیل گریس نسوز SKF باعث محبوبیت این برند در بین دیگر برند ها شده است.

عموماً ساختار گریس ها به حالت خمیری شکلی در می آید که میزان غلظت آن نسبت به روغن های معمولی بالا تر می باشد، این علت به خاطر وجود غلیظ کننده هایی چون لیتیم، کلسیم، آلومینیوم و … است که با توجه به انواع آن می تواند هر کدام برای دستگاه های خاصی مورد استفاده قرار گیرد.

از دیگر خصوصیات گریس نسوز SKF می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از مواد با قابلیت ضد زنگ
  • بالا رفتن تحمل پذیری دستگاه ها از جمله بلبرینگ در برابر فشار حداکثری با اضافه کردن ماده EP به گریس
  • بکارگیری از موادی که در برابر اکسایش مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد
  • مقاومت خوب در برابر گرمای بسیار زیاد و همچنین پایداری خوب گریس در مدت زمان بسیار بالا در طول کار

ویژگی های بارز این روانکار صنعتی سبب شده تا کاربرد گریس نسوز در صنایع امروزی افزایش یابد، اکثر صنعتگران به ویژه در کشور ایران ترجیح داده اند تا از این محصول برای روان کاری ماشین آلات و دستگاه های خود استفاده نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد گریس نسوز انواع روانکار های صنعتی شرکت فیداراویل اعم از خرید و فروش انواع روغن برش با ما تماس بگیرند یا سایر مقالات قرار داده شده ی ما را در این وب سایت مطالعه نمایند.

فروش گریس نسوز

علاوه بر این موارد محصولات این برند به دلیل محبوبیت آن در بیشتر کشور های دنیا نمایندگی هایی داشته به طوریکه بالای 130 کشور مختلف از این برند استفاده می کنند و بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل نیز به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش انواع روغن ها و گریس های صنعتی در ایران شناخته شده که دارای برند های متنوع بهران، skf، مولیکوت، fuchs و غیره می باشد.

از جمله روانکار های دیگر مثل روغن بهران توربو دیزل ۲۰w-50 با در این سایت به فروش میرسد، این مجموعه تمامی محصولات را با مطلوب ترین قیمت و اصل بودن جنس به فروش می رساند. علاوه بر کاربرد گریس نسوز، برای خرید و فروش گریس مولیکوت، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس پایه سیلیکون می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *