گریس صنعتی چیست

گریس ضد آب

گریس ضد آب گریس دریایی

همان طور که می دانید انواع گریس بسیار متنوع است که هر یک متناسب با ویژگی که دارا هستند کارایی مخصوص به خود را دارند و  همین امر سبب تفاوت و گوناگونی این محصول شده است. گریس ضد آب یکی از انواع متنوع گریس ها می باشد که به علت ویژگی های بارز و مناسب آن امروزه شاهد استفاده ی وسیعی از این محصول در صنایع مختلف از جمله در بسیاری از دستگاه های صنعتی می باشیم.

در این قسمت می خواهیم تا در مورد گریس ضد آب که نام دیگر آن گریس دریایی می باشد به طور کامل توضیح دهیم.

همه چیز در مورد گریس ضد آب:

گریس ضد آب یا همان گریس دریایی همان طور که از نامش پیداست برای روانکاری و همچنین محافطت در برابر پروژه های دریایی تشکیل شده است .به علاوه این محصول بر پایه ی لیتیوم می باشد.

استفاده ی وسیعی دیگر از این محصول را می توانیم در زمینه ی صنایع تفریحی که از طریق ناوگان ها می باشد را نام ببریم.

ویژگی های بارز این گریس

گریس دریایی مقاومت بالایی در برابر زنگ خوردگی دارد در نتیجه برای خودروهایی که در معرض زنگ زدگی هستند, استفاده از آن بسیار مناسب است و هزینه خرید آن در مقابل کیفیت آن ناچیز است. گریس ضد آب به ویژه در منطقه هایی که ابزار  آنان در آب قرار می گیرد همانند :تونل زنی هایی که به صورت زیرزمینی می باشند یا کارخانه های استخراج معادن نیز استفاده می شود.

نکات ضروری در هنگام استفاده

از نکات مورد توجه در هنگام استفاده از این محصول این است که انواع گریس ها را نباید با هم ترکیب کنید زیرا کیفیت عملکرد آن را کاهش می دهد همچنین از ورود هوا به گریس جلوگیری کنید به علاوه سعی کنید در محدوده ی دمای خیلی زیاد از گریس ها استفاده نکنید زیرا در دمای بالا بیشتر از روغن های صنعتی استفاده می شود. از نکته هایی که باید در هنگام خرید گریس دریایی یا ضد آب توجه کنید این است که این محصول را از شرکت های معتبر و معروف خریداری نمایید زیرا در غیر این صورت آسیب جبران ناپذیری به دستگاه های شما وارد می کند و همچنین هزینه زیادی را نیز به شما تحمیل می کند.

شرکت فیداراویل از شرکت های معتبر و موفق در زمینه ی توزیع انوع روانکار ها و انواع روغن صنعتی می باشد به علاوه این شرکت سابقه ی دراز مدت و درخشانی در حیطه ی فروش محصولات صنعتی دیگری از جمله انواع بلبرینگ های صنعتی و انواع زنجیر صنعتی نیز دارد. از اهداف اصلی این شرکت جلب رضایت و  مشتریان خود بوده که در این زمینه نیز موفقیت چشمگیری داشته است. شرکت فیداراویل محصولات مورد نیاز مشتریان خود را در کوتاه ترین بازه زمانی نه تنها به تهران بلکه به سراسر ایران در هر نقطه از ایران ارسال می کند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و خرید این محصول می توانید با ما تماس گرفته و از مشاوران ماهر و متخصص ما بهره گیریید.

گریس ضد آب و فروش آن در شهر تهران:

این محصول صنعتی دارای کیفیت مناسبی بوده به همین دلیل است که بسیاری از مشتریان قطعات صنعتی از جمله زنجیر صنعتی و قطعاتی مثل بلبرینگ برای خریداری این محصولات اقدام می کنند.
گریس نسوز انواع مختلفی دارند و بسیار پر طرفدار تر از انواع روغن صنعتی می باشند همین باعث شده تا پر فروش تر و قیمت بیشتری داشته باشند.

خرید و فروش این محصول در فیداراویل:

این محصول صنعتی در فروشگاه های سایت فیدار اویل قرار گرفته تا شما بتوانید به آسانی با مراجعه به فروشگاه از هر جایی از ایران که هستید این محصول را خریداری کنید همچنین شما عزیزان قادر به خرید انواع روانکار های دیگر اعم از روغن انتقال حرارت بهران و یا روغن گیربکس خودرو و غیره با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشید.
با خریداری این محصولات شما دارای یک نوع روانکار پر قدرت می شوید که برای روانکاری انواع قطعات صنعتی کاربرد دارد.

برخی از اطلاعات :

 

همان طور که می دانید گریس ها جز مواد کاربردی در صنعت می باشد که برای روانکاری انواع قطعات از جمله زنجیر های صنعتی و انواع بلبرینگ ها هستند به همین دلیل است که کیفیت آن ها بر روی عملکرد آن ها تاثیر مستقیم دارد.

گریس های ضدآب همان طور که از اسمش آن معلوم است و تا الان به آن اشاره شد در برابر زنگ زدگی مقاومت از خود نشان می دهند.
برند های بسیار زیادی وجود دارد که این مدل از گریس ها را تولید و عرضه می کنند اما به شما توصیه می شود که حتما از یک برند معتبر و یک شرکت فروشنده بزرگ برای خرید و فروش این محصول استفاده کنید

شما با مراجعه به فروشگاه ما قادر به خرید و فروش انواع محصولات از جمله مدل روغن بهران حرارت و انواع مدل روغن دنده بهران سمند 85W140 هستید همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت خرید واسکازین 140 و یا قیمت فروش گریس فوکس و چگونگی خرید و فروش مدل روغن هیدرولیک و یا چگونگی فروش روغن اکسترا توربو دیزل 15w40 نیز با ما در ارتباط باشید

درباره ی ما

شما با مراجعه به فروشگاه سایت بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل قادر به خریداری انواع محصولات ما از جمله روغن صنعتی توربو دیزل و یا روغن توربو اکسترا  هستید همچنین قادر به دریافت اطلاعات بیشتر مثل قیمت روغن صنعتی هستید. همچنین انواع محصولات جدید از جمله بهران کمپرسور VDL 68 و یا روغن بهران توربو دیزل 15w-40 و یا مدل های روغن بهران توربو اکسترا 10w-40 و یا روغن بهران توربو اکسترا ۱۵w-40 در فروشگاه ما موجود می باشد.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

شما عزیزان همچنین می توانید سوالات خود را نظیر قیمت خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک و دیگر قیمت خرید و فروش انواع روغن بهران برش و نیز خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 از کارشناسان ما بپرسید.

با ما همراه باشید تا از آخرین اخبار محصولات صنعتی باخبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *