گریس صنعتی چیست

گریس پمپ سطلی

گریس پمپ سطلی

گریس پمپ سطلی یکی از انواع پر مصرف گریس ها می باشد و این امر به علت ویژگی های بارزی است که این گریس به خود اختصاص داده است. گریس پمپ سطلی کاربرد گسترده ای در انواع یاتاقان ها, انواع بلبرینگ ها, انواع خودرو ها, انواع چرخ دنده ها و دیگر قطعات و دستگاه های صنعتی دارد. این محصول برای روانکاری و گریس کاری استفاده ی گوناگونی در صنایع امروزه دارد. در ادامه ی این مطالب  قصد داریم تا شما را بیشتر با گریس پمپ سطلی آشنا سازیم, شناخت این گریس می تواند کمک شایانی در زمینه استفاده از این محصول به شما کند.

همه چیز در مورد گریس پمپ سطلی:

گریس پمپ سطلی انواع مختلفی دارد که هر یک ویژگی مخصوص به خود را دارد همچنین نحوه استفاده هر یک نیز با دیگری متفاوت می باشد که به شرح زیر می باشند.

  1. گریس پمپ برقی
  2. گریس پمپ بادی
  3. و همچنین گریس پمپ دستی

این گریس قابلیت کاهش اصطکاک را دارد به علاوه مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی را نیز دارد. از بارز ترین ویژگی این محصول این است که این محصول حتی در نقاط غیر دسترس خودرو ها که گریس کاری بسیار سخت است نیز کاربرد زیادی دارد در نتیجه ، همین امر این گریس را ویژه کرده است و به یکی از روانکار های پرفروش تبدیل شده است.

از نکات مهم در هنگام استفاده از این نوع گریس:

 گریس پمپ می بایست رقیق و بدون هیچ گونه آلودگی باشد. برای رقیق کردن گریس ابتدا مقداری روغن را با گریس مخلوط کرده تا گریس به طور یکدست و رقیق بدست آید و سعی کنید طوری در مخزن گریس پمپ قرار دهید که بین گریس ها هوایی وجود نداشته باشد و بعد از پر کردن مخزن, درب گریس پمپ را ببندید و قبل از این که شیلنگ را روی گریس پمپ ببندید دسته گریس پمپ را چندین بار بالا و پایین کنید تا گریس از مجرای خارجی گریس پمپ خارج شده و حالا شیلنگ را در جای خود بسته و گریس پمپ را به راحتی استفاده کنید.

از نکاتی که در هنگام استفاده از این محصول باید در نظر بگیریم این است, موقعی که گریس پمپ دچار هوا گرفتگی شود باید به اندازه نصف ظرفیت گریس را روی پوششی از جنس پلاستیک وزنه قرار دهیم تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد. توجه داشته باشید که در هنگام خرید گریس پمپ پلاستیکی, این محصول را از شرکت های معتبر و معروف خریداری کنید زیرا در صورت نداشتن استاندارد ها ضربه جبران ناپذیری به دستگاه های شما وارد می کند به علاوه هزینه ی زیادی نیز به شما تحمیل می کند.

 قیمت گریس:

گریس ها روانکار قدرتمند هستند که از مواد پایه و مواد افزودنی تولید شده و به دلیل کیفیت مناسب و قدرت روانکاری بالا طرفداران بسیار زیادی دارد و برندهای زیادی سعی در تولید گریس های با کیفیت دارند.
ما در فروشگاه سایت خود از تمامی این محصولات قرار داده ایم تا شما بتوانید بهترین برند را انتخاب و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید.
درباره نمایندگی فروش گریس پمپ سطلی:

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل یکی از شرکت های معتبر و موفق در زمینه فروش انواع روغن صنعتی از جمله در برند روغن بهران همانند روغن بهران حرارت , انواع روغن بهران بردبار , خرید و فروش انواع روغن صنعتی هیدرولیک و همچنین انواع روغن بهران آذرخش و سایر روانکار ها از جمله گریس نسوز می باشد همچنین این شرکت سابقه ی دراز مدتی در این حیطه دارد. از بزرگ ترین هدف شرکت فیداراویل می توانیم به جلب رضایت و حمایت مشتریان اشاره کنیم که در این زمینه نیز موفقیت چشمگیری داشته است. این شرکت تمامی محصولات خود را نه تنها به شهر تهران بلکه به سراسر نقاط ایران در کوتاه ترین بازه زمانی ارسال می کند.

علاوه بر آن برای خرید و فروش گریس مولیکوت ، دریافت لیست قیمت خرید و فروش گریس گرافیتی و شناخت ویژگی هایی از محصولات در هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی می توانید با پشتیبان های فیدار اویل در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و درباره ی خرید و فروش روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20W50 و یا  مدل روغن دنده خودرویی بهران سمند ویژه 85W140 این محصولات صنعتی می توانید از مشاوران ماهر و خبره ما در تماس باشید.

برای دیدن محصولات صنعتی شرکت ما و خرید و فروش انواع روغن بهران برش نیز می توانید تا به صفحه ی فروشگاه روغن صنعتی همین وب سایت  مراجعه کنید و در صورت نیاز محصول دلخواه خود را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در مدت زمان کوتاهی برایتان ارسال شود و یا می توانید به صورت حضوری به شرکت ما مراجعه نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *